eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowo-Osada › Przebudowa kanalizacji sanitarnej, ul. Akacyjna i Lipowa w m. Iłowo-Osada

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 48853 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Iłowo-Osada: Przebudowa kanalizacji sanitarnej, ul. Akacyjna i Lipowa w m. Iłowo-Osada
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18348-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iłowo-Osada, krajowy numer identyfikacyjny 130378120, ul. Wyzwolenia  5, 13-240   Iłowo-Osada, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 654 14 60, 23 654 10 14, faks 23 654 10 14, e-mail sekretariat@ugilowo-osada.pl
Adres strony internetowej (URL): https://biuletyn.net/ilowo-osada/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa kanalizacji sanitarnej, ul. Akacyjna i Lipowa w m. Iłowo-Osada

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.2.2017.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu kompleksowych robót budowlanych dla operacji: Przebudowa kanalizacji sanitarnej, ul. Akacyjna i Lipowa w m. Iłowo-Osada o następujących cechach technicznych i jakościowych: RODZAJ OPRACOWANIA: Projekt budowlany: Przebudowa ulicy Akacyjnej i Lipowej - technika sanitarna - załącznik nr 1 Operacja przewiduje wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z elementami towarzyszącymi: Kanalizacja sanitarna grawitacyjna (elementy przewidziane do realizacji wskazane na rzutach linią przerywaną: - koloru brązowego (ul. Lipowa - od studni S-13 do studni S16; ul. Akacyjna - od studni S- 6 do studni S-7; ul. Akacyjna - ul. Wdzięczna - od studni S-1 do studni S-2; - koloru niebieskiego - odcinki od poszczególnych studni do granicy działek pasa drogowego; - koloru szarego wyłącznie na dz. 365/15 i 365/5 - wszystkie elementy wskazane dokumentacją projektową dla wyżej wskazanych działek. Punkty Tr1; Ł1; Tr4 wykonać jako studnie kanalizacyjne systemowe PP 425, przelotowe i rozgałęźne do wstawienia na istniejących przykanalikach na odcinku budynek - szambo, oraz na terenie odbiorców gł. 1 - 3 m wraz z pierścieniem odciążającym i włazem typ ciężki. UWAGA: Zamawiający wymaga aby roboty wykonywane w działkach 365/15; 365/5 (kolor szary) były wykonane łącznie z przepięciem budynków znajdujących się na wyżej wymienionych działkach. Roboty na działkach 365/15; 365/5 z uwagi na istniejące na nich zagospodarowanie w zakresie ogródków działkowych należy w tych miejscach wykonać przeciskiem. Wymagany przecisk np. z terenu dz. 365/5 w kierunku działki 365/15 umożliwiając dogodne funkcjonowanie właścicielom posesji. W miejscu granicy działki gminnej i terenu prywatnego Wykonawca zakończy sieć korkiem blokując rurę kanalizacyjną oraz ustawi deskę pionowo opuszczoną o ok. 30cm poniżej terenu gruntu (deska ma za zadanie łatwiejsze odszukanie zakorkowanego miejsca realizacji przyłącza). W przypadku potrzeby dokonania przecisku, np. pod istniejącym drzewem, chodnikiem Wykonawca dokona tego typu czynności uwzględniając uwagi właściciela nieruchomości. Wykonawca realizując zadanie odpowiadać będzie za ciągłość odbioru ścieków dla istniejącej sieci podlegającej przebudowie. Uwzględni w ofercie wykonanie baypassu bądź na bieżąco przepompowywał będzie napływające ścieki komunalne do studni umożliwiających ich dalszy odbiór, bądź też zaproponuje inne dogodne rozwiązanie. Za ciągłość i prawidłowość działania sieci w obrębie robót bezwzględnie odpowiadał będzie Wykonawca. Zamawiający wymaga odtworzenia istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową w obrębie wykonywanych robót dla drogi kategorii ruchu KR2, klasy drogi L. Dla działki 480 ul. Wdzięczna rozebrać lub zfrezować i odtworzyć nawierzchnię na całej szerokości drogi z zachowaniem jej obecnego profilu długość 5,5mx 25m Wykonawca zapewni w swojej ofercie utylizację materiałów rozbiórkowych i wywiezie je we własne miejsce składowania. Włazy kanalizacyjne żeliwne z demontażu wraz z kołnierzem Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Szczegóły pozostałych robót PRZEDMIAR ROBÓT - załącznik nr 2 do SIWZ Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót, które stanowią formę pomocniczą do sporządzenia oferty (załącznik nr 10 do SIWZ). Wykonawca do protokołu odbioru przygotuje m.in. zestawienie wykonanych elementów tj. długości poszczególnych elementów z podziałem na długości, ilość studni z podziałem na typy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45112000-5
Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 45232451-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT310378.86
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Hydrauliczny INSMONT s.c.,  insmont_mlawa@pro.onet.pl,  ul. Nowoleśna 6a,  06-500,  Mława,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 215699,87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215699,87
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 297509,17
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.