eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Remont chodnika na ul. Kętrzyńskiego w Szczytnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Szczytno: Remont chodnika na ul. Kętrzyńskiego w Szczytnie.
Numer ogłoszenia: 48832 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Szczytno, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247200, fax 089 6247201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-szczytno.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika na ul. Kętrzyńskiego w Szczytnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje remont chodnika na odcinku długości ca 464 m, od ulicy Konopnickiej do skrzyżowania z ulicą Paderewskiego, którego zakres obejmuje: 1) Rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1154,69 m2; 2) Mechaniczna rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych gr. 12 cm z wywozem na odl. do 1 km - 45,18 m2; 3) Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 461,28 m; 4) Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej - 44 m; 5) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu - 102,64 m3; 6) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 2 szt.; 7) Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, ława betonowa z oporem - 410 m; 8) Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 77,88 m; 9) Obrzeża betonowe o wym. 25x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cem. - 124 m; 10) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 10 cm - 1 114,87 m2; 11) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowa betonowa gr. 15 cm - 85 m2; 12) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanka mineralno-asfaltowa, uzupełnienie nawierzchni przy krawężniku - 15,45 t.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie; 2. Zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) w zakresie wiedzy i doświadczenia: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali zadania z zakresu nawierzchni z kostki brukowej o łącznej wartości min. 100 000,00 zł. 2) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: dysponują co najmniej: 2 pracownikami fizycznymi przeszkolonymi w zakresie kierowania ruchem drogowym, i 1 pracownikiem nadzorującym, posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej, posiadającym doświadczenie w nadzorowaniu robót w zakresie nawierzchni z kostki brukowej, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nadzorowali lub kierowali robotami o łącznej wartości min 100 000,00 zł. 3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia określone w rozdz. VIII warunki, do oferty należy załączyć następujące dokumenty wymienione w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605): 1) kosztorys ofertowy - wypełniony formularz załączony do SIWZ; 2) dowód wniesienia wadium; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy wykonawcy); 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (zgodnie z dz. VIII pkt 2 ppkt 1) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (Nie należy podawać wszystkich wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych, a wyłącznie te, które swoim rodzajem i wartością odpowiadają robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia); 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 10) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z dz. VIII pkt 2 ppkt 2); 11) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. zaświadczenie o ukończeniu szkolenia przez pracowników w zakresie kierowania ruchem drogowym, wydane przez komendanta wojewódzkiego policji, kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przy należności do Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z dz. VIII pkt 2 ppkt 2); 12) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczytno-um.bip-wm.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 136 w godz. 7:30 - 15:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Biuro Obsługi Interesanta (wejście główne - parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.