eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › wybór banku udzielającego i obsługującego kredyt długoterminowy na finansowanie inwestycji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-19

POZYCJA 48831

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olecko: wybór banku udzielającego i obsługującego kredyt długoterminowy na finansowanie inwestycji Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Olecka, do kontaktów: Domel Cecylia, 19-400 Olecko, Plac Wolności 3 , powiat Olecki, woj. warmińsko-mazurskie, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202157, fax 087 5202558, e-mail: um@um.olecko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.olecko.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór banku udzielającego i obsługującego kredyt długoterminowy na finansowanie inwestycji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Olecko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 3.113.892 zł w formie przelewu, czas trwania umowy - 7 lat, karencja w spłacie - 1 rok,spłata rat od grudnia 2006r. do grudnia 2012r.( w latach od 2007 do 2012 co kwartał), stopa oprocentowania - WIBOR 3M, zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco, spłata odsetek w okresach miesięcznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie oferentów, że spełniaja warunki określone w art. 22 ustawy-prawo zamówień publicznych; oswiadczenie,że nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy;przedstawią załączniki i dokumenty zgodnie z wymogami ustalonymi w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Udzielenie kredytu inwestycyjnego do wysokości 3.113.892 zł.Szacowana wartośc zamówienia publicznego nie przekracza kwoty 137.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.12.2012

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymaga się. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniają warunki okreslone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci, którzy złożą ważną ofertę zgodnie z formularzem stanowiącym załacznik Nr 1 do specyfikacji. Dokumenty umozliwiające ocenę warunków obsługi w postaci oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków ustawy-Prawo zamówień publicznych a w szczególności art. 22i 24.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.olecko.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ płatna przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Olecku Nr 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.09.2006, godzina 11:30, Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, pokój Nr 10a.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Oferenci celem wstepnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego mogą uzyskać informacje na stronie internetowej Urzedu Miejskiego www.um.olecko.pl w Biuletynie Infromacji Publicznej. Ponadto zamawiajacy może udostępnić w formie papierowej dokumenty wymienione w Postanowieniach końcowych SIWZ. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.