eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czosnów › Przetarg nieograniczony nausługę utrzymania pod opieką weterynaryjną bezdomnych psów z terenu Gminy Czosnów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Czosnów: Przetarg nieograniczony na: usługę utrzymania pod opieką weterynaryjną bezdomnych psów z terenu Gminy Czosnów.
Numer ogłoszenia: 488310 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czosnów , ul. Gminna 6, 05-152 Czosnów, woj. mazowieckie, tel. 022 7850201, faks 022 7850057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czosnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: usługę utrzymania pod opieką weterynaryjną bezdomnych psów z terenu Gminy Czosnów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przyjmowanie i zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym psom z terenu gminy Czosnów. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest w szczególności do: 1. przyjmowania i przetrzymywania wraz z zapewnieniem opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Czosnów, 2. przyjmowania i przetrzymywania wraz z zapewnieniem opieki w schronisku zwierzętom stanowiącym przedmiot lub dowód w sprawie prowadzonej przez organy administracji państwowej, 3. traktowania w sposób humanitarny zwierząt dostarczonych do schroniska uwzględniając ich potrzeby, 4. utrzymania przyjętych zwierząt w czystości, 5. wykonywania zabiegów kastracji i sterylizacji, 6. usypiania ślepych miotów oraz zwierząt nieuleczalnie chorych, 7. objęcia bezdomnych zwierząt opieką polegającą na zapewnieniu pomieszczeń lub boksów chroniących je przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w szczególności przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi z dostępem do światła dziennego, umożliwiających zwierzętom swobodne poruszanie się, odpowiednie do ich potrzeb, 8. zapewnienia zwierzętom odpowiedniego wyżywienia z uwzględnieniem dziennych norm żywieniowych w zależności od potrzeb biologicznych zwierzęcia i stałego dostępu do wody, 9. podejmowania działań zmierzających do adopcji zwierząt przebywających w schronisku i przekazywanie ich nowym właścicielom, zdolnym zapewnić im należyte warunki bytowe oraz potwierdzenia tego faktu odpowiednim dokumentem, 10. prowadzenia ewidencji zwierząt, 11. po upływie każdego miesiąca przedkładanie faktury za usługi objęte przedmiotem zamówienia, 12. utylizacji padłych w schronisku zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami. Liczba bezdomnych psów z terenu gminy Czosnów, które obecnie wymagają opieki wynosi 20 sztuk. Psy przebywają w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt Domowych Przyjaciel Kotliska 13, 99-300 Kutno. Zamawiający przewiduje, że ilość bezdomnych psów odłowionych z terenu gminy Czosnów w trakcie trwania umowy będzie wynosiła około 50 sztuk i może ulec zmianie. Podana ilość odłowionych i przekazanych do schroniska psów może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Zamawiający nie gwarantuje maksymalnej ilości przekazanych zwierząt w trakcie trwania umowy. W przypadku większej ilości odłowionych i przekazanych zwierząt umowa będzie obowiązywać do czasu wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych zawartą umową. Zmiana ilości zwierząt nie wpływa na zmianę treści zawartej umowy. Zwierzęta dostarczane będą do schroniska przez osobę wskazaną przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie obowiązującymi przepisami, tj.: 1. Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2003 r. Nr 106, poz. 1002 z późn. zm.) 2. Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008 r. Nr 213, poz. 1342 z późn. zm.) 3. Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004r. Nr 158, poz.1657) 4. Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 z późn. zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.50.00.00 - Usługi hodowli zwierząt 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiadają właściwe zezwolenie na prowadzenie działalności związanej z ochroną przed bezdomnymi zwierzętami lub prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt wydane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. nr 236 poz. 2008 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załącznik nr 2 do siwz - oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załącznik nr 2 do siwz - oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załącznik nr 2 do siwz - oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załącznik nr 2 do siwz - oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - Załącznik nr 1 do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czosnow.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czosnów, ul. Gminna 6, 05-152 Czosnów, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czosnów, ul. Gminna 6, 05-152 Czosnów, pokój nr 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.