eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawy artykułów ogólnospożywczych i przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Kętrzyn: Dostawy artykułów ogólnospożywczych i przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
Numer ogłoszenia: 48821 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 750 31 88, faks 089 750 37 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów ogólnospożywczych i przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów ogólnospożywczych i przetworów owocowych i warzywnych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej części: Część nr 1 - Artykuły ogólnospożywcze Część nr 2 - Przetwory owocowe i warzywne 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.22.00-1, 15.41.11.00-3, 15.41.12.00-4, 15.87.24.00-5, 15.83.12.00-4, 15.41.22.00-1, 15.86.32.00-7, 15.86.41.00-3, 15.61.33.00-1, 15.87.11.10-8, 15.89.00.00-3, 15.84.10.00-5, 15.86.10.00-1, 15.89.14.00-4, 15.89.11.00-1, 15.87.12.30-5, 15.87.12.50-1, 15.87.12.73-8, 03.14.21.00-9, 15.61.21.00-2, 15.61.30.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień w następującym przypadku: W przypadku zmiany ilości osób żywionych w punkcie żywienia W - MOSG na skutek zmiany ilości osób szkolonych, lub zmiany ilości osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Kętrzynie, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz na skutek zmian organizacyjnych lub finansowych, wprowadzonych przez jednostkę nadrzędną Zamawiającego, wartość umowy oraz ilość towaru zostaną odpowiednio zmienione. Zmiany do umowy w przypadku, o którym mowa powyżej, mogą nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron w drodze pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna - pokój 103 Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej lub przesłać na adres: W-M OSG, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tłuszcz roślinny do smażenia - 1000 kg 2. Olej słonecznikowy - 1000 l 3. Olej uniwersalny - 2000 l 4. Sól jodowana - 1000 kg 5. Cukier biały 4000 kg 6. Cukier w saszetkach - 700 kg 7. Cukier puder - 60 kg 8. Masło roślinne - 600 kg 9. Herbata granulowana czarna - 250 kg 10. Herbata czarna ekspresowa, torebki okrągłe - 80 kg 11. Herbata czarna ekspresowa, torebki prostokątne - 5 kg 12. Kawa zbożowa - 80 kg 13. Kawa zbożowa ekspresowa - 100 kg 14. Ocet spirytusowy 10% - 1200 l 15. Kisiel - 20 kg 16. Żelatyna wieprzowa - 5 kg 17. Kakao naturalne - 50 kg 18. Kawa naturalna - 10 kg 19. Zupa w proszku żurek- 150 kg 20. Zupa w proszku barszcz biały - 100 kg 21. Rosół z kury - 500 kg 22. Ketchup pikantny - 150 kg 23. Ketchup łagodny - 200 kg 24. Musztarda sarepska - 300 kg 25. Musztarda chrzanowa - 100 kg 26. Majonez opakowania słoiki od 500 do 1000g, - 300 kg 27. Majonez opakowania słoiki od 200 do 300g - 200 kg 28. Miód naturalny - 300 kg 29. Mąka pszenna luksusowa typ 550 - 1200 kg 30. Mąka tortowa typ 450 - 700 kg 31. Kasza jęczmienna wiejska, średnia - 200 kg 32. Kasza jęczmienna perłowa - 400 kg 33. Groch łuskany - 500 kg 34. Fasola, drobna - 300 kg 35. Fasola, średnia - 400 kg 36. Mąka ziemniaczana - 100 kg 37. Kasza gryczana - 400 kg 38. Ryż długo ziarnisty - 1000 kg 39. Makaron spaghetti - 200 kg 40. Makaron kolanka - 300 kg 41. Makaron świderki - 400 kg 42. Makaron łazanki - 300 kg 43. Makaron nitki - 300 kg 44. Płatki kukurydziane - 300 kg 45. Płatki kukurydziane z miodem i orzechami - 200 kg 46. Płatki owsiane błyskawiczne - 200 kg 47. Płatki ryżowe błyskawiczne - 150 kg 48. Musli tradycyjne - 300 kg 49. Czekolada pełnomleczna - 200 kg 50. Batonik z nugatowym nadzieniem oblany karmelem i mleczną czekoladą - 150 kg 51. Batonik z nugatowym nadzieniem ze świeżo prażonymi orzechami ziemnymi, oblany karmelem i mleczną czekoladą - 200 kg 52. Nadziewany wafel z karmelem - 200 kg 53. Przyprawa w płynie do zup - 400 l 54. Pieprz czarny, naturalny - 60 kg 55. Papryka mielona słodka - 15 kg 56. Papryka mielona ostra - 15 kg 57. Liść laurowy - 10 kg 58. Ziele angielskie - 15 kg 59. Majeranek - 10 kg 60. Czosnek suszony granulowany - 25 kg 61. Kwasek cytrynowy - 30 kg 62. Cukier wanilinowy - 6 kg 63. Pieprz ziołowy - 10 kg 64. Cynamon - 8kg 65. Uniwersalna przyprawa do potraw, jarzynka - 150 kg 66. Przyprawa do mięs - 20 kg 67. Przyprawa do kurczaka - 30 kg 68. Gałka muszkatołowa mielona - 1 kg 69. Curry - 2 kg 70. Przyprawa do potraw z ziemniaków - 25 kg 71. Gożdziki - 2 kg 72. Oregano - 2 kg 73. Zioła prowansalskie - 2 kg 74. Budyń - 20 kg 75. Herbatniki - 150 kg 76. Biszkopty - 100 kg 77. Chrupki kukurydziane - 200 kg 78. Kasza manna - 100 kg 79. Sos ziołowy do sałatek - grecki - 5 kg 80. Sos ziołowy do sałatek - włoski - 5 kg 81. Sos ziołowy do sałatek - koperkowy - 5 kg Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.22.00-1, 15.41.11.00-3, 15.41.12.00-4, 15.87.24.00-5, 15.83.12.00-4, 15.41.22.00-1, 15.86.32.00-7, 15.86.41.00-3, 15.61.33.00-1, 15.87.11.10-8, 15.89.00.00-3, 15.84.10.00-5, 15.86.10.00-1, 15.89.14.00-4, 15.89.11.00-1, 15.87.12.30-5, 15.87.12.50-1, 15.87.12.73-8, 03.14.21.00-9, 15.61.21.00-2, 15.61.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZETWORY OWOCOWE I WARZYWNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dżem - 1200 kg 2. Koncentrat pomidorowy 30% (opakowania słoiki o pojemności od 150 do 300 ml ) - 200 kg 3. Koncentrat pomidorowy 30% (opakowania słoiki o pojemności od 0,500 do 0,900 ml) - 200 kg 4. Marchew konserwowa - 600 kg 5. Sałatka wielo-warzywna - 600 kg 6. Chrzan tarty - 300 kg 7. Ćwikła z chrzanem - 150 kg 8. Ogórek konserwowy - 1800 kg 9. Kompot wiśniowy - 2000 l 10. Kompot z czarnej porzeczki - 1500 l 11. Kompot truskawkowy - 1500 l 12. Przecier ogórkowy - 200 kg 13. Groszek z marchewką - 600 kg 14. Groszek konserwowy - 400 kg 15. Fasolka szparagowa konserwowa - 500 kg 16. Kukurydza konserwowa - 300 kg 17. Papryka konserwowa - 1200 kg 18. Zaprawa kompotowa malinowa - 600 l 19. Zaprawa kompotowa wiśniowa - 400 l 20. Zaprawa kompotowa wieloowocowa - 700 l 21. Sok pomarańczowy 100% (opakowanie karton 1 l) - 200 l 22. Sok grejpfrutowy 100% (opakowanie karton 1 l) - 200 l 23. Sok jabłkowy 100% (opakowanie karton 1 l) - 200 l 24. Nektar z czarnych porzeczek (opakowanie karton 1 l) - 200 l 25. Sok pomarańczowy 100% (opakowanie karton 2 l) - 200 l 26. Sok grejpfrutowy 100% (opakowanie karton 2 l) - 200 l 27. Sok jabłkowy 100% (opakowanie karton 2 l) - 200 l 28. Nektar z czarnych porzeczek - 200 l 29. Sok z marchwi, jabłek i pomarańczy - 1200 l 30. Sok z bananów, jabłek i brzoskwiń - 800 l 31. Fasola czerwona konserwowa - 300 kg 32. Marmolada - 200 kg Opis przedmitu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.90-3, 15.33.14.27-6, 15.33.14.00-1, 15.33.24.00-8, 15.32.00.00-7, 15.32.11.00-5, 15.32.12.00-6, 15.32.16.00-0, 15.32.17.00-1, 15.32.00.00-7, 15.33.22.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.