eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku z podziałem na dziesięć części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Białystok: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku z podziałem na dziesięć części.
Numer ogłoszenia: 48813 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Białymstoku, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku z podziałem na dziesięć części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku wg następujących części: Część Nr 1 w skład której wchodzi: 1) Lampa operacyjna sufitowa 3 reflektorowa - 1 szt., 2) Lampa operacyjna sufitowa dwuczaszowa 5 + 3 ogniskowa - 1 szt. 3) Lampa bezcieniowa przenośna 1 punktowa - 1 szt. Część Nr 2 w skład której wchodzi: 1) Kolumna chirurgiczna - 1 szt. 2) Kolumna anestezjologiczna - 1 szt. Część Nr 3 w skład której wchodzi: 1) Stół operacyjny - 1 szt. Część Nr 4 w skład której wchodzi: 1) Zestaw do endoskopowej chirurgii zatok - 1 szt. Część Nr 5 w skład której wchodzi: 1) Sterylizator parowy - 1 szt. Część Nr 6 w skład której wchodzi: 1) Kardiomonitor stacjonarny modułowy - 1 szt. 2) Kardiomonitor przenośny modułowy - 1 szt. Część Nr 7 w skład której wchodzi: 1) Lupy operacyjne z czołową lampą światłowodową - 1 kpl. 2) Pompa strzykawkowa - 1 szt. Część Nr 8 w skład której wchodzi: 1) Stół zabiegowy - 1 szt. Część Nr 9 w skład której wchodzi: 1) Fotel stomatologiczny -3szt. Część Nr 10 w skład której wchodzi: 1) Zestaw do elektrochirurgii (plazma argonowa) - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.16.81.00 - Endoskopy Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.81.00 - Endoskopy Oryginalny kod CPV: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.13.11.00 - Przyrządy chirurgii stomatologicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.11.00 - Przyrządy chirurgii stomatologicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata nastąpi w terminie 21 dni, licząc od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu kompleksowej dostawy przedmiotu zamówienia określonego w danej części zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, e) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach; f) udzielą nie krótszej niż 24 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia g) posiadają odpowiedni serwis gwarancyjny reagujący w czasie nie dłuższym niż 72 godz. tj. 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia usterki (faksem), poprzez czas reakcji należy rozumieć czas , do upływu którego serwisant stawi się w siedzibie końcowego użytkownika i przystąpi do niezwłocznego usunięcia wszelkich usterek - dotyczy wszystkich części, h) pokryją wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich, koszty materiałów etc.), i) w przypadku przyznania zamówienia publicznego, dostarczą, wniosą, rozładują, zmontują i uruchomią zamawiany przedmiot zamówienia w siedzibie końcowego użytkownika, w ramach ceny ofertowej, j) zapewnią co najmniej 1 bezpłatny przegląd gwarancyjny - dotyczy części Nr 1- 6 i 8-10. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a)wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b)wypełnione tabele dotyczące opisu przedmiotu zamówienia poszczególnych części - Załącznik Nr 3 do SIWZ, c)wypełniony załącznik Nr 11- tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opi-sem przedmiotu zamówienia; d)wypełnione tabele z parametrami ocenianymi oferowanego przedmiotu zamówienia -Załącznik nr 4 do SIWZ - dotyczy części Nr 1 - 6 i Nr 8-10, e)wypełnione tabele oferowanych warunków gwarancji oraz serwisu - Załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy wszystkich części), f)oświadczenie, że zaoferują aparaturę dopuszczoną do obrotu na terytorium RP, posiadającą wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełniającą wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi i pacjenta oraz że dokumenty te przedstawią na każde żądanie Zamawiającego - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ, g)oryginalne karty katalogowe lub prospekty producenta, oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich części, h)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik nr 6 do SIWZ), i)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 2 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca; j)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną; k) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (co najmniej jedna w każdej części) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia poszczególnych częściach, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie; Dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - ( wg załącznika nr 7 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; l) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; m)oświadczenie małżonka Wykonawcy (załącznik nr 10 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej): Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2.Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski (za wyjątkiem prospektów i kart katalogowych), poświadczonymi przez wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 2.1. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione peł-nomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzo-nej notarialnie. 3.Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 3.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. j) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, lit. j) można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski (za wyjątkiem prospektów i kart katalogowych), poświadczonymi przez wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 3.4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 4.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załą-czony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument po-twierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zo-stać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 4.2. Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. Przy składaniu jednej oferty przez jeden podmiot (generalnego wykonawcę), który przewiduje realizację zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców), co powoduje, że Wykonawca taki obowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Ocena techniczna - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amb.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Medyczna, Sekcja ds. zamówień publicznych, 15-089 Białystok, ul. Mickiewicza 2C, pok. Nr 12A..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę nalezy złożyc w Kancelarii Kanclerza AMB, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe sktzydło Pałacu Branickich, parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 1 w skład której wchodzi: 1) Lampa operacyjna sufitowa 3 reflektorowa - 1 szt., 2) Lampa operacyjna sufitowa dwuczaszowa 5 + 3 ogniskowa - 1 szt. 3) Lampa bezcieniowa przenośna 1 punktowa - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 2 w skład której wchodzi: 1) Kolumna chirurgiczna - 1 szt. 2) Kolumna anestezjologiczna - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 3 w skład której wchodzi: 1) Stół operacyjny - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 4 w skład której wchodzi: 1) Zestaw do endoskopowej chirurgii zatok - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 5 w skład której wchodzi: 1) Sterylizator parowy - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 6 w skład której wchodzi: 1) Kardiomonitor stacjonarny modułowy - 1 szt. 2) Kardiomonitor przenośny modułowy - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 7 w skład której wchodzi: 1) Lupy operacyjne z czołową lampą światłowodową - 1 kpl. 2) Pompa strzykawkowa - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 8 w skład której wchodzi: 1) Stół zabiegowy - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 9 w skład której wchodzi: 1) Fotel stomatologiczny -3szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją uruchomieniem i przeszkoleniem personelu, aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej Akademii Medycznej w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 10 w skład której wchodzi: 1) Zestaw do elektrochirurgii (plazma argonowa) - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.