eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów, urządzeń wielofunkcyjnych i multimedialnych, sprzętu fotograficznego oraz oprogramowania w ramach wykonywanego zadania pn. -Budowa nowego budynku oraz rozbudowa istniejącego budynku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów, urządzeń wielofunkcyjnych i multimedialnych, sprzętu fotograficznego oraz oprogramowania w ramach wykonywanego zadania pn. -Budowa nowego budynku oraz rozbudowa istniejącego budynku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie-
Numer ogłoszenia: 488040 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie , ul. Krakowskie Przedmieście 5, 00-068 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 32 00 248, faks +48 22 32 00 234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów, urządzeń wielofunkcyjnych i multimedialnych, sprzętu fotograficznego oraz oprogramowania w ramach wykonywanego zadania pn. -Budowa nowego budynku oraz rozbudowa istniejącego budynku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, serwerów, urządzeń wielofunkcyjnych i multimedialnych, sprzętu fotograficznego oraz oprogramowania w ramach wykonywanego zadania pn. Budowa nowego budynku oraz rozbudowa istniejącego budynku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIS.11.03.00-00-030/09-00 Projektu pn. Budowa nowego budynku oraz rozbudowa istniejącego budynku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie nr projektu POIS.11.03.00-00-030/09, w ramach działania 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w Załącznikach Nr 5-10 do SIWZ. Zadanie I - specjalizowane stacje zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Specjalizowana stacja wizualizacyjna obrazów dwuwymiarowych - 8 szt., Specjalizowana stacja edycji obrazów dwuwymiarowych - 17 szt., Specjalizowana stacja do projektowania scenografii - 7 szt., Specjalizowana stacja wirtualizacji obiektów przestrzennych - 1 szt., Lekka stacja wizualizacji obrazów dwuwymiarowych - 2 szt., Specjalizowana stacja rzeźby wirtualnej - 4 szt., Stacja archiwizacji wirtualnej obiektów przestrzennych 1 szt., Stacja zarządzania siecią komputerową 1 szt., Płaskoekranowy monitor panoramiczny z technologią LED 2 szt., Satelitarne głośniki komputerowe 2.0 - 7 szt.,Skaner fotograficzny - 1 szt., Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne kolor - 1 szt., Tablet graficzny z piórkiem - 4 szt. Zadanie II - serwery zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ Serwer zarządzania siecią - 1 szt., Zarządzalny przełącznik sieciowy z modułami rozszerzeń sieci optycznej - 1 szt., Bramka sieciowa z zasilaniem redundantnym - 1 szt., Zasilacz awaryjny z okablowaniem - 1 szt. Zadanie III - urządzenia wielofunkcyjne zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Urządzenie wielofunkcyjne z laserową drukarką monochromatyczną A3 3 szt., Urządzenie wielofunkcyjne z laserową drukarką monochromatyczną A4 3 szt., Urządzenie wielofunkcyjne z laserową drukarką monochromatyczną A4 1 szt., Zadanie IV - sprzęt multimedialny zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ Projektor DLP rozdzielczości XGA wraz z montażem - 2 szt., Projektor DLP rozdzielczości HDTV 1080p wraz z montażem- 5 szt., Projektor LCD rozdzielczość XGA - 1 szt., Projektor DLP rozdzielczości HDTV 1080p - 1 szt, Ekran elektryczny wraz z montażem - 1 szt., Ekran ścienny wraz z montażem - 1 szt., Ekran ścienny wraz z montażem - 4 szt., Ekran ścienny wraz z montażem - 1 szt., Ekran projekcyjny ze statywem - 1 szt., Ekran projekcyjny ze statywem - 1 szt., Telewizor projekcyjny LED HDTV 1080p 46- 5 szt., System kina domowego 5.1 Blu-ray - 5 szt., Telewizor projekcyjny SmartTV HDTV 1080p 60- 1 szt., Telewizor projekcyjny SmartTV HDTV 1080p 50- 1 szt., Tablica interaktywna - 1 szt., Projektor krótkiej projekcji -1 szt., Zadanie V - oprogramowanie zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ. Licencja edukacyjna na program Microsoft Office Standard 2013 MOLP EDU lub równoważny - 8 szt., Licencja edukacyjna na program Microsoft Office Professional Plus 2013 MOLP EDU lub równoważny - 5 szt., Licencja edukacyjna na program Autodesk Entertainment Creation Suite 2014 editions EDU pakiet 10 szt. lub równoważny - 2 szt., Licencja edukacyjna na program Adobe Creative Suite 6 Production Premium Win/Mac ENG AOO lub równoważny - 9 szt., Licencja edukacyjna na program Adobe Creative Suite 6 Master Collection Win/Mac ENG AOO lub równoważny -12 szt., Licencja edukacyjna na program Adobe Creative Suite 6 Design Standard Win/Mac PL AOO lub równoważny - 2 szt., Licencja edukacyjna na program Pixologic ZBrush lub równoważny - 4 szt., Licencja edukacyjna na program SketchUp Pro 2013 Lab + V-Ray dla SketchUp Pro Student lub równoważny - 1 szt. Zadanie VI - sprzęt fotograficzny zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ. Cyfrowy aparat studyjny - 3 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 38.65.00.00-6, 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8, 32.00.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta musi zawierać: 1.1. Wypełniony Formularz Ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, 1.2. informację o części / częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców, 1.3. pełnomocnictwo, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze do reprezentowania Wykonawcy, 1.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1.5. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 1.6. wypełnioną tabelę stanowiącą specyfikację oferowanego sprzętu wraz z podaniem cen jednostkowych brutto w tabeli - załącznik nr 6 do SIWZ, 1.7. oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wymienione w Rozdz. 6 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku dopuszczalnych prawnie przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego. b) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku gdy przedmiot zamówienia (sprzęt) zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych, lub lepszych niż zaproponowane w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5 pok 210, 00-068 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5 pok. 19, 00-068 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIS.11.03.00-00-030/09-00 Projektu pn. Budowa nowego budynku oraz rozbudowa istniejącego budynku Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie nr projektu POIS.11.03.00-00-030/09, w ramach działania 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Specjalizowane stacje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - specjalizowane stacje zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Specjalizowana stacja wizualizacyjna obrazów dwuwymiarowych - 8 szt., Specjalizowana stacja edycji obrazów dwuwymiarowych - 17 szt., Specjalizowana stacja do projektowania scenografii - 7 szt., Specjalizowana stacja wirtualizacji obiektów przestrzennych - 1 szt., Lekka stacja wizualizacji obrazów dwuwymiarowych - 2 szt., Specjalizowana stacja rzeźby wirtualnej - 4 szt., Stacja archiwizacji wirtualnej obiektów przestrzennych 1 szt., Stacja zarządzania siecią komputerową 1 szt., Płaskoekranowy monitor panoramiczny z technologią LED 2 szt., Satelitarne głośniki komputerowe 2.0 - 7 szt.,Skaner fotograficzny - 1 szt., Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne kolor - 1 szt., Tablet graficzny z piórkiem - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - serwery zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ Serwer zarządzania siecią - 1 szt., Zarządzalny przełącznik sieciowy z modułami rozszerzeń sieci optycznej - 1 szt., Bramka sieciowa z zasilaniem redundantnym - 1 szt., Zasilacz awaryjny z okablowaniem - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - urządzenia wielofunkcyjne zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Urządzenie wielofunkcyjne z laserową drukarką monochromatyczną A3 3 szt., Urządzenie wielofunkcyjne z laserową drukarką monochromatyczną A4 3 szt., Urządzenie wielofunkcyjne z laserową drukarką monochromatyczną A4 1 szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt multimedialny wraz z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - sprzęt multimedialny zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ Projektor DLP rozdzielczości XGA wraz z montażem - 2 szt., Projektor DLP rozdzielczości HDTV 1080p wraz z montażem- 5 szt., Projektor LCD rozdzielczość XGA - 1 szt., Projektor DLP rozdzielczości HDTV 1080p - 1 szt, Ekran elektryczny wraz z montażem - 1 szt., Ekran ścienny wraz z montażem - 1 szt., Ekran ścienny wraz z montażem - 4 szt., Ekran ścienny wraz z montażem - 1 szt., Ekran projekcyjny ze statywem - 1 szt., Ekran projekcyjny ze statywem - 1 szt., Telewizor projekcyjny LED HDTV 1080p 46- 5 szt., System kina domowego 5.1 Blu-ray - 5 szt., Telewizor projekcyjny SmartTV HDTV 1080p 60- 1 szt., Telewizor projekcyjny SmartTV HDTV 1080p 50- 1 szt., Tablica interaktywna - 1 szt., Projektor krótkiej projekcji -1 szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie V - oprogramowanie zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ. Licencja edukacyjna na program Microsoft Office Standard 2013 MOLP EDU lub równoważny - 8 szt., Licencja edukacyjna na program Microsoft Office Professional Plus 2013 MOLP EDU lub równoważny - 5 szt., Licencja edukacyjna na program Autodesk Entertainment Creation Suite 2014 editions EDU pakiet 10 szt. lub równoważny - 2 szt., Licencja edukacyjna na program Adobe Creative Suite 6 Production Premium Win/Mac ENG AOO lub równoważny - 9 szt., Licencja edukacyjna na program Adobe Creative Suite 6 Master Collection Win/Mac ENG AOO lub równoważny -12 szt., Licencja edukacyjna na program Adobe Creative Suite 6 Design Standard Win/Mac PL AOO lub równoważny - 2 szt., Licencja edukacyjna na program Pixologic ZBrush lub równoważny - 4 szt., Licencja edukacyjna na program SketchUp Pro 2013 Lab + V-Ray dla SketchUp Pro Student lub równoważny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt fotograficzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VI - sprzęt fotograficzny zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ. Cyfrowy aparat studyjny - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.