eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w roku 2008 w budynku Gimnazjum nr1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Murowana Goślina: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w roku 2008 w budynku Gimnazjum nr1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej
Numer ogłoszenia: 48802 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie, ul. Mściszewska, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 811 27 79, fax 0-61 811 27 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w roku 2008 w budynku Gimnazjum nr1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w roku 2008 w budynku Gimnazjum nr1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej 1. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania własnym sprzętem i środkami czystości w należnym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w pomieszczeniach pokoju nauczycielskiego, wicedyrektora, pedagoga, psychologa, czytelni, biblioteki, salach, zapleczach występuje parkiet, na korytarzach występują płytki lastriko, które należy czyścić maszynowo. W pomieszczeniach administracji, trzech salach, gabinetach, pokoju wystaw, świetlico- jadalni występuje wykładzina PCV. Na schodach zewnętrznych występują płytki. W łazienkach występują płytki ścienne i podłogowe. Dodatkowo w trzech pomieszczeniach znajduje się wykładzina dywanowa. Zamawiający zapewnia mydło, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe do łazienek. 1.1. Codzienne sprzątanie 3864 m2 powierzchni w okresie od 1 marca 2008r. do 31 grudnia 2008r. w dni pracy szkoły oraz dodatkowe dni związane z organizacją roku szkolnego ustalone przez dyrektora szkoły. W dni kiedy na terenie szkoły nie ma uczniów i nie wykonywane jest gruntowne sprzątanie (konserwacje, mycie okien) dyżur sprzątający pełni jedna osoba. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu codziennym obejmuje: 1.1.1. zamiatanie sal lekcyjnych, zapleczy, pomieszczeń : pokoju nauczycielskiego, wicedyrektora, biblioteki, czytelni, psychologa, pedagoga; 1.1.2. zamiatanie, mycie: pomieszczeń biurowych, pokoju wystaw, gabinetów, świetlico-jadalni; 1.1.3. zamiatanie, mycie maszynowe ciągów komunikacyjnych ( korytarzy); 1.1.4. zamiatanie, mycie schodów wewnętrznych, schodów zewnętrznych na boisko i na parking; 1.1.5. odkurzanie wszystkich powierzchni dywanowych i wyściełanych krzeseł; 1.1.6. odkurzanie ścian i sufitów; 1.1.7. mycie ścian, stołów i krzeseł, parapetów, krat metalowych i poręczy, tablic szkolnych, czyszczenie grzejników; 1.1.8. porządkowanie i dezynfekcja toalet, sanitariatów, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących, włączników prądu, lamp, zegarów, odbojnic; 1.1.9. mycie, czyszczenie i odkurzanie powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego i komputerowego, a także parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi, tablic itp.; 1.1.10. opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich w worki do śmieci, wymiana worków w miarę potrzeb; 1.1.11. zbieranie śmieci z boiska szkolnego; 1.1.12. czyszczenie verticali i rolet (2 razy w roku); 1.1.13. podlewanie kwiatów w salach lekcyjnych, na korytarzach, w biurach. 1.2. Aula 1.2.1. zamiatanie - odkurzanie auli raz w tygodniu; 1.2.2. mycie auli, ścian po imprezach szkolnych; 1.2.3. mycie auli (podłoga lakierowana) raz na miesiąc środkami Clean - środek czyszczący do podłóg (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegające na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni. 1.3.Sprzątanie obejmujące czynności wymienione w punkcie 1.1 i 1.2 wykonywane w ściśle określonym czasie i w określonych warunkach: (1) od poniedziałku do piątku w godzinach od 1430 do 2030, w sytuacjach szczególnych (konkursy, turnieje sportowe, imprezy szkolne i środowiskowe itp.), (2) w soboty i niedziele, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego ( z uwagi na specyfikę pracy szkoły liczba sobót i niedziel nie prowadzi do przekroczenia średniej liczby 22 dni roboczych w miesiącu), (3) w dni zebrań z rodzicami - sprzątanie sal lekcyjnych i korytarzy przed i po zebraniach. 2.1. Co dwa miesiące: 2.1.1. Konserwacja podłóg drewnianych środkami Soja Wax Care (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni; 2.2.2. Konserwacja auli środkami Finisz Care (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni. 3.1. Raz na kwartał: 3.1.1. Konserwacja podłóg drewnianych środkami Soja Oil Care (olejowosk do konserwacji) lub równoważnymi (nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni. 3.1.2. Konserwacja podłóg wyłożonych wykładziną PCV odpowiednim środkiem. 4.1. Raz w czasie trwania umowy: 4.1.1. mycie okien o łącznej powierzchni 1591m2. Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych wewnątrz i zewnątrz) wraz z parapetami, zgodnie z techniką mycia dostosowaną do rodzaju okien; 4.2.2. mycie luksferów o łącznej powierzchni 26 m2. Okna w budynku gimnazjum dostępne są od wewnątrz. Jednak jest kilka, które należy umyć tylko od zewnątrz. Nie ma możliwości umycia ich z wysięgnika, jest tylko możliwość umycia przy użyciu drabiny. Ich powierzchnia wynosi 152,80 m2. 5.1.Bieżące utrzymanie czystości w szkole podczas zajęć lekcyjnych w godzinach od 08.10 do 12.10. 6. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązany będzie do: a) skierowania do realizacji umowy odpowiedniej ilości pracowników, zapewniającej należyte wykonanie umowy b) wyposażenie swoich pracowników w odpowiedni sprzęt, odzież i obuwie ochronne. Wykaz rodzaju powierzchni: 1. Sprzątanie (codzienne): a) przyziemie - 816,50m2: podłogi drewniane - 320,10m2: płytki - 496,40m2: b) parter - 2049,50m2 podłogi drewniane - 626,07m2 podłogi drewniane lakierowane - 341,00m2 (aula) płytki - 751,08m2 wykładzina PCV - 154,20m2 schody zewnętrzne - 177,15m2 c) piętro - 889,50m2 podłogi drewniane - 239,55m2 wykładzina PCV - 265,03m2 płytki - 384,92m2 d) poddasze - 108,50m2 podłogi drewniane - 42,80m2 płytki - 65,70m2 Łączna powierzchnia korytarzy wynosi 1065 m2. 2.. Mycie okien i luksferów (1 raz w terminie uzgodnionym z zamawiającym 1617 m2) Obowiązki wykonawcy po wykonaniu usług: Zapisanie w Zeszycie Napraw uwag o zauważonych usterkach w sprzęcie i wyposażeniu szkoły.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.76.00.00 - Usługi sprzątania szkół Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 60972,64 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: NAZWA: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w roku 2008 w budynku Gimnazjum nr1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Porządkowe Władysław Leśny, ul. Gen. T. Kutrzeby 2/1, 62-095 Murowana Goślina, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 60972.64
  • Oferta z najniższą ceną: 60972.64 / oferta z najwyższą ceną: 63519.32
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.