eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługa adaptacji (zabudowa specjalistyczna) pojazdu bazowego oraz dostawa sprzętu medycznego w podziale na pakiety1. Pakiet nr 1 - Wykonanie adaptacji (zabudowy specjalistycznej) 1 sztuki pojazdu marki Mercedes Benz Sprinter 319 CDI na ambulans drogowy typu C wg PN EN 1789+A1:2011. 2. Pakiet nr 2 - Dostawa sprzętu medycznego (nosze z transporterem szt. 1)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Opole: Usługa adaptacji (zabudowa specjalistyczna) pojazdu bazowego oraz dostawa sprzętu medycznego w podziale na pakiety: 1. Pakiet nr 1 - Wykonanie adaptacji (zabudowy specjalistycznej) 1 sztuki pojazdu marki Mercedes Benz Sprinter 319 CDI na ambulans drogowy typu C wg PN EN 1789+A1:2011. 2. Pakiet nr 2 - Dostawa sprzętu medycznego (nosze z transporterem szt. 1)
Numer ogłoszenia: 487994 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego , ul. Mickiewicza 2-4, 45-369 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4413639, faks 077 4413645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa adaptacji (zabudowa specjalistyczna) pojazdu bazowego oraz dostawa sprzętu medycznego w podziale na pakiety: 1. Pakiet nr 1 - Wykonanie adaptacji (zabudowy specjalistycznej) 1 sztuki pojazdu marki Mercedes Benz Sprinter 319 CDI na ambulans drogowy typu C wg PN EN 1789+A1:2011. 2. Pakiet nr 2 - Dostawa sprzętu medycznego (nosze z transporterem szt. 1).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający określa przedmiot zamówienia w podziale na II części (II pakiety): I Część - I Pakiet: Wykonanie zabudowy 1 sztuki pojazdu marki Mercedes Benz - Sprinter 319 CDI na ambulans drogowy typu C wg PN EN 1789+A1:2011, według warunków technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ w stosunku do pojazdu bazowego i podstawowego wyposażenia samochodu oraz zainstalowanie sprzętu medycznego określonego w II Części (II Pakiecie). II Część - II Pakiet: 1) Dostawa sprzętu medycznego tj. fabrycznie nowych noszy głównych z transporterem szt 1 rok produkcji 2013, opisanych szczegółowo w załączniku nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 200.000,00 Euro)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.71.00-9, 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował/realizuje co najmniej 2 (dwie) dostawy lub usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia: a) I Część - I Pakiet: o wartości co najmniej 120.000,00 zł brutto każda (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł brutto); b) II Część - II Pakiet: o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto każda (słownie: trzydzieści tysięcy zł brutto). potwierdzonymi dokumentami stwierdzającymi, że dostawy zostały wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru - OFERTA - załącznik nr 1. 2) Wypełniony i podpisany formularz potwierdzenia spełnienia wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych na pakiet nr 1 - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wypełniony i podpisany formularz potwierdzenia spełnienia wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych na pakiet nr 2 - załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności na zasadach określonych w przedmiotowej umowie, zmiana stawki podatku VAT na podstawie przepisów prawa wprowadzających zmianę i kwoty podatku VAT oraz wynikająca z tych zmian - wartość przedmiotu zamówienia brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu ul. Mickiewicza 2-4, odpłatności podlega siwz pobierana przez wykonawców w wersji papierowej opłata 15 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu ul. Mickiewicza 2-4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Pakiet nr 1 - Wykonanie adaptacji (zabudowy specjalistycznej) 1 sztuki pojazdu marki Mercedes Benz Sprinter 319 CDI na ambulans drogowy typu C wg PN EN 1789+A1:2011..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Część - I Pakiet: 1) Wykonanie zabudowy 1 sztuki pojazdu marki Mercedes Benz - Sprinter 319 CDI na ambulans drogowy typu C wg PN EN 1789+A1:2011, według warunków technicznych określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ w stosunku do pojazdu bazowego i podstawowego wyposażenia samochodu oraz zainstalowanie sprzętu medycznego określonego w II Części (II Pakiecie). 2) Pojazd przeznaczony do zabudowy (adaptacji) na ambulans drogowy typu C jest własnością Zamawiającego i zostanie przekazany protokolarnie Wykonawcy w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy. 3) Wykonawca udzieli gwarancji, której ważność rozpocznie się od daty odbioru (tj. podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru): wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące na adaptację przedziału medycznego oraz zamontowane wyposażenie- bez limitu km. Wykonanie adaptacji zabudowy nie spowoduje utraty gwarancji jaką Zamawiający posiada na pojazd bazowy. 4) Warunki serwisowania ambulansu - Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny uprawniony do napraw gwarancyjnych zabudowy medycznej pojazdu i wyposażenia położony najbliżej siedziby Zamawiającego. 5) Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo homologacji wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 24 października 2005 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2005 r. nr 238 poz. 2010 z późn. zmianami), na ambulans sanitarny. Ambulans musi odpowiadać przepisom zawartym w rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 z późn zm.). 6) Po dostarczeniu ambulansu wraz z wyposażeniem oraz wszelkimi wymaganymi dokumentami Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji ambulansu. W szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez instytucje państwowe, np. Wydział Komunikacji, Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, NFZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.71.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Pakiet nr 2 - Dostawa sprzętu medycznego (nosze z transporterem szt. 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa sprzętu medycznego tj. fabrycznie nowych noszy głównych z transporterem szt 1 rok produkcji 2013, opisanych szczegółowo w załączniku nr 3 do SIWZ. 2) Sprzęt medyczny opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, ze zm.). 3) Warunki serwisowania sprzętu medycznego - Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu medycznego na terenie Polsk położony najbliżej siedziby Zamawiającego. 4) Wykonawca udzieli gwarancji, której ważność rozpocznie się od daty odbioru (tj. podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru): wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesiące na oferowany sprzęt medyczny. 5) Zamawiający zobowiązuje Dostawcę sprzętu medycznego (Pakiet II) do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Wykonawcy zabudowy (Pakiet I) w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą Pakietu I. Termin podpisania umowy na Pakiet I zostanie konkretnie wskazany w umowie o udzieleniu zamówienia na Pakiet II. Koszt dostawy do Wykonawcy Pakietu I winien zostać skalkulowany i wliczony w cenę oferty na Pakiet II..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.