eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji robót budowlanych w obiektach Gminy Sławno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Sławno: Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji robót budowlanych w obiektach Gminy Sławno
Numer ogłoszenia: 48788 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno , ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8106229, faks 059 8107526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji robót budowlanych w obiektach Gminy Sławno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją wykonania i w okresie gwarancji robót budowlanych przeprowadzanych przez gminę Sławno z podziałem na następujące części: 1. Część I: Przebudowa i rozbudowa budynku OSP Wrześnica wraz z infrastrukturą techniczną, zbiornikiem bezodpływowym, na działce nr 243, w obrębie ewidencyjnym Wrześnica, gmina Sławno,wykonywana przez Gminę Sławno(Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45262700-8 Przebudowa budynku, 45262800-9 Rozbudowa budynku), zgodnie z przepisami art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane; 2. Część II: Przebudowa budynku szkoły w Sławsku, wykonywana przez Gminę Sławno(Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45262700-8 Przebudowa budynku), zgodnie z przepisami art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane; 3. Część III: Przebudowa budynku byłej szkoły podstawowej na przedszkole położonego na działce nr 209 i 210/2 w obrębie ewidencyjnym Gwiazdowo, gmina Sławno, wykonywana przez Gminę Sławno(Kod CPV :45000000-7 Roboty budowlane, 45262700-8 Przebudowa budynku), zgodnie z przepisami art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane; 4. Część IV: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na punkt przedszkolny i świetlicę w Boleszewie, wykonywana przez Gminę Sławno(Kod CPV:45000000-7 Roboty budowlane, 45262700-8 Przebudowa budynku), zgodnie z przepisami art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane; II. Zakres rzeczowy poszczególnych robót budowlanych: 1. Przebudowa i rozbudowa budynku OSP Wrześnica wraz z infrastrukturą techniczną, zbiornikiem bezodpływowym, na działce nr 243, w obrębie ewidencyjnym Wrześnica, gmina Sławno obejmująca,przebudowę i rozbudowę budynku OSP we Wrześnicy o powierzchni użytkowej całkowitej (po rozbudowie) równej 142,63 m2 oraz kubaturze 1202 m3, w zakres których wchodzą: - Roboty ogólnobudowlane: 1) Roboty ziemne. 2) Roboty konstrukcyjne. 3) Roboty murowe. 4) Roboty z płyt gipsowo-kartonowych. 5) Roboty blacharskie i dekarskie. 6) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej. 7) Roboty tynkarskie. 8) Roboty elewacyjne. 9) Roboty rozbiórkowe. 10) Roboty ciesielskie. - Roboty instalacyjne wod-kan, c. o.: 1) Montaż rurociągów. 2) Montaż armatury. 3) Montaż urządzeń sanitarnych. 4) Badania instalacji. 5) Wykonanie izolacji termicznej. 6) Regulacja działania instalacji. 7) Montaż kotłowni na paliwo stałe. - Roboty instalacyjne elektryczne: 1) WLZ przedlicznikowy. 2) Tablice rozdzielcze i WLZ-ty. 3) Oświetlenie ogólne i gniazd wtykowych. 4) Oświetlenie zewnętrzne budynku. 5) Oświetlenie awaryjne. 6) Odgromowa i uziemiająca. 7) Ochrony przeciwporażeniowej. 8) Ochrony przeciwprzepięciowej. 9) Ochrony przetężeniowej. 2. Przebudowa budynku szkoły w Sławsku obejmująca,przebudowę budynku o powierzchni użytkowej całkowitej równej 407,42 m2 oraz kubaturze 1866 m3, w zakres których wchodzą: - Roboty ogólnobudowlane: 1) Roboty ziemne. 2) Roboty konstrukcyjne. 3) Roboty murowe. 4) Roboty blacharskie i dekarskie. 5) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej. 6) Roboty tynkarskie i malarskie. 7) Roboty izolacyjne. 8) Roboty rozbiórkowe. 9) Pokrywanie podłóg i ścian . Układanie płytek ceramicznych na podłogach i na ścianach. 10) Wykonanie aktywnej kapilarnie termoizolacji wewnętrznej w systemie IQ-Therm. - Roboty instalacyjne wod-kan, c. o.: 1) Montaż rurociągów. 2) Montaż armatury. 3) Montaż urządzeń sanitarnych. 4) Badania instalacji. 5)Wykonanie izolacji termicznej. 6) Regulacja działania instalacji. 7) Montaż kotłowni na paliwo stałe. - Roboty instalacyjne elektryczne: 1) Tablice rozdzielcze i WLZ-ty. 2) Oświetlenie ogólne i gniazd wtykowych. 3) Oświetlenie awaryjne. 4) Odgromowa i uziemiająca. 5) Ochrony przeciwporażeniowej. 6) Ochrony przeciwprzepięciowej. 7) Ochrony przetężeniowej. 3. Przebudowa budynku byłej szkoły podstawowej na przedszkole położonego na działce nr 209 i 210/2 w obrębie ewidencyjnym Gwiazdowo, gmina Sławno obejmująca: a) Przebudowę budynku szkoły w Gwiazdowie o powierzchni użytkowej całkowitej (po przebudowie) równej 786,66 m2 oraz kubaturze 3555,53 m3w zakres której wchodzą: - Roboty ogólnobudowlane: 1) Roboty rozbiórkowe. 2) Roboty ziemne i przygotowawcze. 3) Betonowanie ze zbrojeniem. 4) Roboty murowe. 5) Tynkowanie. 6) Roboty malarskie. 7) Stolarka okienna i drzwiowa. 8) Posadzki i podłogi. 9) Roboty w zakresie chodników. 10) Roboty izolacyjne. 11) Bezspoinowe systemy ocieplania ścian budynków. 12) Ocieplenie pokryć dachowych. - Roboty instalacyjne wod-kan, c. o.: 1) Montaż instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią gazową propan (bez pomieszczeń poddasza) 2) Montaż instalacji wod-kan z przyłączami wod-kan i przydomowa oczyszczalnia biologiczna. 3) Instalacja zbiornikowa gazu propan. - Roboty elektryczne: 1) Instalacja oświetlenia pomieszczeń (bez pomieszczeń poddasza i pomieszczeń o nr: 1.1; 1.12; 1.13; 1.14) 2) Instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia (bez pomieszczeń poddasza i pomieszczeń o nr: 1.1; 1.12; 1.13; 1.14) 3) Instalacja odgromowa. b) Wykonanie ogrodzenia placu zabaw w postaci ogrodzenia panelowego o łącznej długości 130 mo następujących parametrach: - panele z drutu stalowego zgrzewanego z zastosowaniem wzdłużnych przetłoczeń, - średnica drutów poziomych/pionowych: O 5mm - panele zabezpieczone anty korozyjnie w postaci cynkowania ogniowego i malowania proszkowego /kolor zieleń/, - wysokość płotu z podmurówką - 1,50 m - podmurówka z elementów betonowych prefabrykowanych - Wykonanie bramy panelowej dwuskrzydłowej o szerokości min. 3m dopasowanej kształtem do ogrodzenia panelowego. - Wykonanie furtki panelowej o szerokości 1200 mm dopasowanej kształtem do ogrodzenia panelowego. Projekt budowlany nie zawiera ogrodzenia placu zabaw. c) Zamontowanie przy wejściu do budynku (przed wiatrołapem) wycieraczki systemowej ze stali ocynkowanej. Montaż we wnęce o wym. 1500x600 mm i wysokości 35mm. d) Montaż wycieraczki w wiatrołapie, wykonanej z gumy naturalnej (grubości 12 mm) i wymiarach zewnętrznych 700x1000mm, z gęstymi kolcami. Wycieraczka zamontowana w zabetonowanej ramie z kątowników aluminiowych. Wierzch wycieraczki należy zlicować z wierzchem posadzki. e) Przebudowę części mieszkalnej o powierzchni 152,17 m2 oraz kubaturze 380,43 m3, w zakres której wchodzą: - Roboty ogólnobudowlane: 1) Roboty rozbiórkowe. 2) Roboty ziemne. 3) Naprawa schodów w piwnicy. 4) Posadzka piwnica. 5) Ściany piwnicy - wzmocnienie i zabezpieczenie przed wilgocią. 6) Ściany piwnicy - wykończeniówka. 7) Ściany parter - wykończeniówka. 8) Strop parter - wykończeniówka. 9) Strop piwnica - wykończeniówka. 10) Uzupełnienie posadzki na parterze. 11) Przemurowanie kominów. - Roboty instalacyjne c.o.: 1) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłem na paliwo stałe. - Roboty elektryczne: 1) Demontaż instalacji elektrycznych. 2) Rozdzielnica główna oraz WLZ. 3) Instalacja oświetleniowa. 4) Instalacja gniazd wtykowych. 5) Badania odbiorcze. 4. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na punkt przedszkolny i świetlicę w Boleszewie obejmująca przebudowę części budynku o powierzchni użytkowej 261,59 m2, w zakres której wchodzą: - Roboty ogólnobudowlane: 1) Roboty ziemne. 2) Roboty konstrukcyjne. 3) Roboty murowe. 4) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej. 5) Roboty tynkarskie i malarskie. 6) Roboty elewacyjne cokołu. 7) Roboty rozbiórkowe. 8) Pokrywanie podłóg i ścian. Układanie płytek ceramicznych na podłogach i na ścianach. - Roboty instalacyjne c.o.: 1) Demontaż istniejącej instalacji. 2) Montaż rurociągów. 3) Montaż armatury. 4) Montaż urządzeń sanitarnych. 5) Badania instalacji. 6) Wykonanie izolacji termicznej. 7) Regulacja działania instalacji. - Roboty elektryczne: 1) WLZ zalicznikowy. 2) Tablice rozdzielcze i WLZ. 3) Oświetlenie ogólne i gniazd wtykowych. 4) Oświetlenie zewnętrzne budynku. 5) Oświetlenie awaryjne. 6) Instalacja odgromowa i uziemiająca. 7) Instalacja ochrony przeciwporażeniowej. 8) Instalacja ochrony przeciwprzepięciowej. 9) Ochrony przetężeniowej. III. Opis roboty budowlanej, która podlega nadzorowi dla poszczególnych części stanowią projekty budowlane: 1.Przebudowa i rozbudowa budynku OSP Wrześnica wraz z infrastrukturą techniczną, przyłączem wodociągowym, zbiornikiem bezodpływowym na nieczystości płynne, 2.Przebudowa budynku szkoły w Sławsku, 3a.Przebudowa budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń szkoły na przedszkole oraz termomodernizacja budynku, działka 209 i 210/2 w obrębie ewidencyjnym Gwiazdowo, gm. Sławno. 3b. Przebudowa części piwnicy na kotłownię na paliwo stałe wraz z instalacją c.o. dla mieszkania, budynku szkoły z częścią mieszkalną, 3c.Remont instalacji elektrycznej w części mieszkalnej budynku szkoły w Gwiazdowie, 4. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na punkt przedszkolny i świetlicę w Boleszewie, a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, zawierające rodzaje i ilości robót.Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. IV. Szczegółowy zakres obowiązków w zakresie nadzoru inwestorskiego w niniejszym postępowaniu określony jest w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. V. Realizacja robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia w zakresie pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego, odbywała się będzie na podstawie umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcami robót budowlanych, wyłonionymi w wyniku odrębnego postępowania w przetargach nieograniczonych o wartości poniżej 5.000.000,00 euro. VI. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.50.00.00-3, 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 800,00 zł (słownie złotych: osiemset złotych 00/100) 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 00020000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz-oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Kasie Urzędu, pokój nr 12 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46. ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał minimum 2 (dwie) usługi polegające na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na wybudowaniu lub przebudowaniu budynku użyteczności publicznej (zdefiniowanego w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami) o wartości brutto nie mniejszej niż 750.000,00 zł (brutto) każda, w okresie ostatnich trzech lat, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dokument należy złożyć wraz z referencjami. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiącyZałącznik nr 3 do SIWZ, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba. Dokument należy złożyć wraz z oświadczeniami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz prac powierzonych podwykonawcom na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) obowiązków Wykonawcy określonych szczegółowo w opisie przedmiotu umowy; 2) wymagań podmiotowych co do osób wykonujących usługę w wyniku zmiany przepisów prawnych; 3) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron; 4) postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych w Urzędzie Gminy; 5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; 6) zmiany dotyczącej osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); 7) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76 - 100 Sławno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, pok. 10 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.