eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt, osób, obiektów i terenu Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Opole: Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt, osób, obiektów i terenu Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10
Numer ogłoszenia: 4877 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317989 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt, osób, obiektów i terenu Ogrodu Zoologicznego w Opolu przy ul. Spacerowej 10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt, osób, obiektów i terenu znajdujących się na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie niżej określonych zadań: a) całodobowa ochrona całego terenu i obiektów przed włamaniem i dewastacją, a także przed kradzieżą mienia i zwierząt oraz ich okaleczeniem, wrzucaniem jakichkolwiek przedmiotów na wybiegi zwierząt, b) wykonywanie usług monitorowania wizyjnego obiektów i terenu zgodnie z instrukcją obsługi systemu monitorującego, c) wyposażenie każdego pracownika ochrony w urządzenia do kontroli pracy strażników w systemie on-line oraz zainstalowanie na terenie Ogrodu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 25 punktów kontrolnych, d) system powinien przesyłać w czasie rzeczywistym do centrum dozoru zlokalizowanym poza obiektem chronionym informacje o potwierdzeniu przybycia strażnika na punkt kontrolny. Jednocześnie powinna być zapewniona przez centrum dozoru możliwość automatycznej kontroli przybycia strażnika w określonym czasie wskazanym wcześniej przez Zamawiającego, a w przypadku braku jego obecności w okresie +/- 10 minut powinna być zrealizowana procedura sprawdzenia przez centrum dozoru przyczyny braku obecności strażnika na punkcie kontrolnym. Ponadto system powinien umożliwiać Zamawiającemu wgląd on-line (w czasie rzeczywistym) do historii poprzez sieć internetową, potwierdzeń przybycia strażników na punkt kontrolny, e) opłata za obsługę centrum dozoru leży po stronie Wykonawcy i powinna być wliczona w cenę oferty, f) wykonywanie czynności portierskich, g) piesze patrole wyznaczoną przez Zamawiającego trasą, potwierdzone przez elektroniczny system pracy strażnika, h) skuteczna i adekwatna do zagrożenia interwencja z ewentualnym wykorzystaniem własnej grupy interwencyjnej w uzasadnionych przypadkach - czas przyjazdu do 15 min.(o ile nie wystąpią przeszkody wydłużające, np. blokada drogi w związku z wypadkiem, pożarem, itp.) lub za pomocą wezwanych, stosownych organów, i) szybkie i skuteczne reagowanie w przypadku jakichkolwiek awarii, zagrożeń, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zwierząt, j) ewidencjonowanie w książce dyżurów wszystkich zdarzeń zaistniałych podczas służby, k) nadzór nad sprawnym wchodzeniem i wychodzeniem zwiedzających, l) zamykanie o wyznaczonej wg potrzeb godzinie następujących budynków: - małpiarni, - żyrafiarni, - budynku stawonogów, - budynku DHD, - odchowalni płazów, - budynku socjalnego - i innych wskazanych przez Zamawiającego, m) wypuszczanie zwiedzających po zamknięciu kas (przy kołowrotku)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOLID Sp. z o.o., ul. Tyniecka 18, 30-323 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 260796,96

  • Oferta z najniższą ceną: 113401,44 / Oferta z najwyższą ceną: 321494,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.