eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku środowiskowej sali sportowej przy ul. Kosynierów we Wrześni w 2012 i 2013 roku



Ogłoszenie z dnia 2012-02-17

Września: Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku środowiskowej sali sportowej przy ul. Kosynierów we Wrześni w 2012 i 2013 roku
Numer ogłoszenia: 48768 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrzesińskie Obiekty Sportowo-Rekreacyjne we Wrześni, ul. Gnieźnieńska 32a, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 436-05-52, faks 061 436-05-52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku środowiskowej sali sportowej przy ul. Kosynierów we Wrześni w 2012 i 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku środowiskowej sali sportowej przy ul. Kosynierów we Wrześni. 2. Charakterystyka obiektu: Powierzchnia użytkowa całego obiektu: 3061,78 m kw., w tym: 2.1. powierzchnia sali sportowej o nawierzchni z paneli drewnianych (parkiet) - 1155,88 m kw. 2.2. powierzchnia o nawierzchni z wykładzin PCV - 1605,90 m kw. 2.3. powierzchnia o nawierzchni z płytek ceramicznych - 300 m kw. oraz 2.4. powierzchnia całkowita okien liczona dwustronnie to ok 400 m kw. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. codzienne sprzątanie pomieszczeń socjalnych (szatnie, sanitariaty); 3.2. codzienne sprzątanie sali, w tym 2-krotne maszynowe mycie powierzchni, pozostałe dni mycie ręczne (dni mycia maszynowego uzgodnić z Zamawiającym); 3.3. codzienne mechaniczne mycie i sprzątanie korytarzy; 3.4. codzienne polerowanie akryli z uzupełniaczem (korytarze, mała sala na I piętrze); 3.5. okresowe nakładanie nowych warstw akrylowych wg potrzeb; 3.6. mycie przeszkleń w drzwiach na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; 3.7. mycie okien z pominięciem okien na wysokości na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; 3.8. uzupełnianie elektronicznych odświeżaczy, uzupełnianie środków higieny (środki Zamawiającego); 3.9. dbanie o zabezpieczenie pomieszczeń, sprawdzanie zamknięcia drzwi i okien, wyłączanie oświetlenia; 3.10. Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim. 4. Usługa codziennego sprzątania będzie wykonywana w dniach: 4.1. pięć dni w tygodniu: poniedziałek - piątek po godzinie 15.00 pomieszczenia oznaczone na schemacie kolorem żółtym, 4.2. dwa dni w tygodniu (dni w uzgodnieniu z Zamawiającym) po godzinie 15.00 pomieszczenia oznaczone na schemacie kolorem zielonym, 4.3. pomieszczenie samej sali (boisko) sprzątanie 2 razy w tygodniu w pełnym zakresie, 3 razy w tygodniu powierzchnia podłogi sali sprzątana w tylko w ograniczonym zakresie usuwanie miejscowe zabrudzeń, 4.4. usługa sprzątania wykonywana jest także w inne dni w roku: 15 sobót i 30 niedziel, Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje o pracujących sobotach i niedzielach z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. 5. W skład sprzątania pomieszczeń wchodzi: 5.1. zamiatanie, odkurzanie i mycie podłóg i schodów; 5.2. odkurzanie i przecieranie na mokro mebli biurowych, parapetów, kaloryferów, wycieranie klamek; 5.3. opróżnianie koszy i wynoszenie śmieci; 5.4. w sanitariatach mycie urządzeń sanitarnych, luster, podłóg oraz ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi, 5.5. okna znajdujące się na większych wysokościach zwłaszcza okna sali sportowej czyszczone są na odrębne zlecenia. Dla realizacji niniejszego zamówienia nie ma konieczności użycia specjalistycznego sprzętu niezbędnego do wykonania usługi w obiekcie objętym niniejszym postępowaniem 6. Dodatkowe (istotne) wymagania dotyczące Wykonawcy: 6.1. W czasie wykonywania usługi w danym pomieszczeniu zakazuje się przebywania na terenie tych pomieszczeń osób obcych - nie będących pracownikami Wykonawcy. 6.2. Sprzęt i środki czystości do mycia i sprzątania zabezpiecza Wykonawca. 6.3. Wykonawca odpowiedzialny jest za załączenie sytemu alarmowego w budynkach po zakończeniu usługi. 6.3. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu umowy. 6.4. Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sytuacjach wyjątkowych po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym. 6.5. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przekaże imienną listę pracowników, którzy wykonywać będą usługę sprzątania na terenie budynku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.P.Chr. Firma Usługowa EFEKT s.c. Lucyna i Włodzimierz Wleklińscy, ul. Kosynierów 100, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153504,00

  • Oferta z najniższą ceną: 153504,00 / Oferta z najwyższą ceną: 187452,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Usługi sprzątania są jednym z rodzajów usług powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych, które oferowane są na rynku przez znaczną liczbę podmiotów. Usługi sprzątania poza dostępnością jednocześnie wykazują się typowymi i sandardowymi cechami jakościowymi, zaś jednynym elementem który może je od siebie odróżnić jest jej cena. Usługi sprzątania spełniają wszystkie przesłanki wynikające z art. 70 Pzp, a wartość zamówienia nie przekracza równowartości 200.000 euro.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.