eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2017/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 48743 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Raszyn: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2017/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 5561-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1)Gimnazjum nr 1 w Raszynie im. Prymasa Tysiąclecia z siedzibą w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 1, 05-090 Raszyn - NIP 534-20-70-561, tel. 22-720-21-11, reprezentowanym przez: Panią Marzenę Lechańską - Dyrektora 2)Szkołą Podstawową w Raszynie im. Cypriana Godebskiego z siedzibą w Raszynie przy ul. Szkolnej 2, 05-090 Raszyn, NIP - 534-20-32-431, tel. 22-715-99-10 reprezentowaną przez: Pana Andrzeja Niedbałę - Dyrektora 3)Szkołą Podstawową w Ładach im. Księcia Józefa Poniatowskiego, z siedzibą w Dawidach Bankowych przy ul. Długiej 49, 05-090 Raszyn, NIP 534-20-32-448, TEL. 22 720-25,29, reprezentowaną przez: Pana Wiesława Borsuka - Dyrektora 4)Szkołą Podstawową w Sękocinie im. Włodzimierza Potockiego, z siedzibą w Słominie przy ul. Wierzbowej 5, 05-090 Raszyn, NIP - 534-20-32-454, TEL. 22720-25-68, reprezentowaną przez: Panią Magdalenę Karpiniak - Dyrektora 5)Przedszkolem z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 Pod Topolą w Raszynie, z siedzibą w Raszynie przy ul. Pruszkowskiej 21c, 05-090 Raszyn - NIP 534-203-24-77, TEL. 22 498-14-06 reprezentowanym przez: Panią Hannę Pasterską - Dyrektora 6)Przedszkolem nr 2 w Raszynie W Stumilowym Lesie, z siedzibą w Raszynie przy ul. Lotniczej 43A, 05-090 Raszyn, NIP - 534-20-31-839, tel. 22 720-25-72, reprezentowanym przez: Panią Magdalenę Kołakowską - Dyrektora 7)Przedszkolem w Falentach, z siedzibą w Falentach, ul. Opackiego 44, 05-090 Raszyn, NIP - 534-20-32-342, tel. 22 720-05-48, reprezentowanym przez: Panią Jolantę Nowak - Dyrektora 8)Bajkowym Przedszkolem w Dawidach, z siedzibą w Dawidach Bankowych przy ul. Warszawskiej 210, 05-090 Raszyn, NIP - 534-20-32-365, TEL. 22 353-98-90, reprezentowanym przez: Panią Ewę Gac - Dyrektora 9)Przedszkolem w Sękocinie, z siedzibą w Sękocinie Starym przy ul. Sękocińskiej 20, 05-090 Raszyn NIP - 534-20-32-460, tel. 22 720-25-67, reprezentowanym przez: Panią Jolantę Kosz - Dyrektora 10)Ogniskiem Wychowawczym w Jaworowej, z siedzibą w Raszynie przy ul. Warszawskiej 95, 05-090 Raszyn, NIP: 534-20-40-330, tel. 22 720-12-55, reprezentowanym przez: Pana Wojciecha Kucewicza - Kierownika 11)Świetlicą Środowiskową Świetlik z siedzibą w Rybiu przy ul. Spokojnej 23, 05-090 Raszyn, NIP - 534-24-39-807, TEL 22 720-27-66, reprezentowaną przez: Panią Małgorzatą Kaiper- Kierownika 12)Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Raszynie, z siedzibą w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 3, NIP - 522-23-50-795, tel. 22 701-77-00, reprezentowaną przez: Panią Elwirę Rogowską - Kierownika 13)Centrum Kultury Raszyn w Raszynie, z siedzibą w Raszynie przy Al. Krakowskiej 29A,05-090 Raszyn - NIP 534-250-86-61, TEL. 22720-06-23, reprezentowanym przez: Pana Mariusza Smolichę- Dyrektora 14)Gminną Biblioteką Publiczną w Raszynie, z siedzibą w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 20, 05-090 Raszyn, nip - 522-23-49-237, tel. 22 720-03-81, reprezentowaną przez: Panią Magdalenę Golec- Dyrektora 15)Gminnym Ośrodkiem Sportu w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Sportowej 20, 05-090 Raszyn, NIP: 534 - 21 - 25 - 167, tel. 22 720 19 16 reprezentowaną przez: Panią Katarzynę Klimaszewską - Dyrektora

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, krajowy numer identyfikacyjny 54663800000, ul. ul. Szkolna  , 05090   Raszyn, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 017 770, faks 227 017 778, e-mail zam.publ@raszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2017/2018

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.1.2017.DC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 1 obejmuje: a) Wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy Raszyn wraz z odbiorem odpadów zebranych selektywnie oraz odbiór odpadów zebranych selektywnie z nieruchomości przy ul. Poniatowskiego 20 w Raszynie; b) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych wraz z usuwaniem odpadów z koszy betonowych z wkładami metalowymi o poj. 45 l na terenie Gminy Raszyn oraz mycie wiat przystankowych; c) Usuwanie i utylizacja odpadów z koszy ulicznych o poj. 45 - 50 l, 70 l oraz opróżnianie koszy ulicznych na psie odchody o poj. 50 l; d) Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn" Na zadanie składa się wykonanie czynności: w zakresie ad. a) o podstawianie pojemników, ich opróżnianie i wywóz w zakresie nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy, tj.: - 2 kontenery o poj. 7m^3 - nie mniej niż 8 razy w miesiącu, opróżnianych na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego; - 2 pojemników do segregacji odpadów w tym: 1 pojemnik o poj. 1 100 l oznaczony kolorem żółtym (na papier, tworzywa sztuczne i metale), 1 pojemnik o poj. 240 l oznaczony kolorem białym (na szkło i opakowania szklane) Opróżnianych raz na dwa tygodnie o podstawianie pojemników, ich opróżnianie i wywóz w zakresie nieczystości stałych z nieru-chomości przy ul. Poniatowskiego 20 w Raszynie, tj.: - 3 pojemników do segregacji odpadów w tym: 1 pojemnik o poj. 110 l oznaczony kolorem żółtym (na papier, tworzywa sztuczne i metale), 1 pojemnik o poj. 110 l oznaczony kolorem białym (na szkło i opakowania szklane), 1 pojemnik o poj. 110 l na odpady zmieszane Opróżnianych raz w tygodniu w zakresie ad. b) o sprzątanie i wywóz nieczystości z przystanków autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn tj.: - 68 szt. przystanków autobusowych wraz z opróżnianiem koszy betonowych z wkładami metalowymi o poj. 45l w ilości 68 szt.: Zamawiający wymaga, aby sprzątnie przystanków odbywało się x razy w tygodniu - zgodnie z ofertą wykonawcy - minimum 3 razy, maksimum 5 razy w tygodniu. o mycie wiat przystankowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn - 48 szt. - 1 raz w miesiącu, w zakresie ad. c) o opróżnianie i wywóz odpadów z koszy ulicznych o pojemności 45 l oraz 50 l, tj: - 30 szt. ulicznych koszy betonowych z wkładami metalowymi - 3 razy w tygodniu, o opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 70l, - 40 szt. ulicznych koszy betonowych z wkładami metalowymi - 3 razy w tygodniu o opróżnianie koszy na psie odchody o pojemności 50l - 5 szt. - 3 razy w tygodniu. w zakresie ad. d) o usuwanie zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt wraz z ich utylizacją z terenu Gminy Raszyn, - ok. 40 szt. w trakcie trwania umowy - na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego. Wykaz przystanków autobusowych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera - załącznik nr 1.1, Wykaz koszy ulicznych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera - załącznik nr 1.2. Zadanie nr 2 obejmuje: "Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn" w zakresie: wywozu nieczystości płynnych z obiektów mieszkalnych komunalnych Gminy Raszyn (w tym jednego wolnostojącego WC), Szacowana łączna ilość wywożonych nieczystości ciekłych wynosi - 1 936m^3 w okresie trwania umowy. Wykaz obiektów komunalnych objętych usługą zawiera - załącznik nr 2.1. Zadanie nr 3 obejmuje: "Wynajem wraz z serwisem przenośnych kabin sanitarnych (toalety WC)" Zakres obejmuje: a) postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 3 sztuk kabin sanitarnych (WC) w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach. Kabiny sanitarne (WC) zostaną postawione: - teren parku "Nad Raszynką w Raszynie" - dwie toalety, - teren placu zabaw dla dzieci przy ul. Jesiennej w Raszynie - jedna toaleta. Zamawiający wymaga, aby serwisowanie kabin odbywało się x razy w tygodniu - zgodnie z ofertą wykonawcy - minimum 1 raz, maksimum 3 razy w tygodniu. b) postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 5 sztuk kabin sanitarnych (WC) w tym jedna kabina WC dla osób niepełnosprawnych - (okolicznościowo, jednorazowo) w dniu 6 sierpnia 2017 r. na terenie Kościoła w Raszynie. c) postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 7 sztuk kabin sanitarnych (WC) w wyznaczonych miejscach oraz terminach na potrzeby imprez okolicznościowych organizowanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Raszyn (w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zadanie nr 4 obejmuje: "Odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn" Zakres obejmuje: - postawienie, opróżnienia oraz wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn, - zapewnienie pojemników oraz kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów stałych. Częstotliwość opróżniania i rodzaj pojemników: - 1 kontener o poj. 7m^3 - opróżniany 1 raz w tygodniu, - 11 pojemników 1100 l - opróżniane średnio 1 raz w tygodniu, - 9 pojemników 1100 l - opróżnianych średnio raz na dwa tygodnie, - 1 pojemniki 1100 l - opróżnianych średnio 2 razy w tygodniu, - 5 pojemniki 240l - opróżniane 1 raz w tygodniu, - 2 pojemniki 240l - opróżniane średnio raz na dwa tygodnie, - 3 pojemniki 110l - opróżniane 1 raz w tygodniu, - 150 szt. worków 120 l - na odpady zielone w okresie maj - wrzesień - zabierane co 2 tygodnie. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera - załącznik nr 4.1. Zadanie nr 5 obejmuje: "Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty" Zakres obejmuje: a) zbieranie, załadunek oraz wywóz odpadów stanowiących tzw. dzikie wysypiska wraz z ich unieszkodliwianiem lub/i odzyskiem -. Teren po zebraniu odpadów należy uporządkować. Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia - 4 792m^3 w okresie od 1 marca 2017 r do 31 grudnia 2018 r. b) zbieranie, załadunek oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty. Szacunkowa ilość odpadów pochodzących z wiosennych porządków z osiedla Falenty - ok. 90m^3 w okresie od 1 marca 2017 r do 15 grudnia 2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: a) Wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy Raszyn wraz z odbiorem odpadów zebranych selektywnie oraz odbiór odpadów zebranych selektywnie z nieruchomości przy ul. Poniatowskiego 20 w Raszynie; b) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych wraz z usuwaniem odpadów z koszy betonowych z wkładami metalowymi o poj. 45 l na terenie Gminy Raszyn oraz mycie wiat przystankowych; c) Usuwanie i utylizacja odpadów z koszy ulicznych o poj. 45 - 50 l, 70 l oraz opróżnianie koszy ulicznych na psie odchody o poj. 50 l; d) Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT400086.17
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SIR-COM Stanisław Zajączkowski,  ,  u Krasickiego 65,  05-500,  Nowa Iwiczna,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 461911,68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 461911,68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4048392,96
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT39181.35
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SIR-COM Stanisław Zajączkowski,  ,  ul. Krasickiego 65,  05-500,  Nowa Iwiczna,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41604,64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41198,08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62726,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Wynajem wraz z serwisem przenośnych kabin sanitarnych (toalety WC)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10445.65
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WC SERWIS Sp. z o.o. Sp. K.,  ,  ul. Szybowa 2,  41-808 ,  Zabrze,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8893,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8893,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12127,32
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT111509.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SIR-COM Stanisław Zajączkowski,  ,  ul. Krasickiego 5,  05-500,  Nowa Iwiczna,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105608,88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105608,88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169689,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT184204.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ARKAZEN Zenon Ciarka,  ,  ul. Czysta 9,  05-816,  Michałowice,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 194404,32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 194404,32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 472586,40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.