To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Malbork: usługi sokolnicze w 2013r. na terenie Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku oraz terenu Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim.
Numer ogłoszenia: 487398 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455596 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1128, ul. 17-go Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2706216, faks 055 2706275.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sokolnicze w 2013r. na terenie Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku oraz terenu Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Części 1 Usługi sokolnicze realizowane na terenie lotniska Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa płoszenia ptactwa i ochrony terenu pasa startowego oraz dróg kołowania przed dzikim ptactwem za pomocą sokołów uło-żonych metodami sokolniczymi, na terenie lotniska wojskowego w Królewie Mal-borskim, obszar 200 ha. Wymagana ilość ptaków łowczych wynosi nie mniej niż 3 sztuki. Czas realizacji usługi do 31.12.2013r. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: sprawdzanie drogi startowej, dróg kołowania terenów podejść wschod-niego i zachodniego, pod względem występowania ptactwa oraz współpracy w tym zakresie ze służbami lotniskowymi. rozpoznanie sytuacji ornitologicznej lotniska i terenów przylegających do niego z wprowadzaniem zapisów w Dzienniku Sokolnika oraz in-formowanie na bieżąco o zagrożeniu ze strony ptaków służby lotnisko-we ( wieża kontroli lotniska, DLLC). prowadzenie ciągłego monitoringu lotniska pod względem aktywności ptaków/dzikich zwierząt branie czynnego udziału w wypracowanych skutecznych metodach od-straszania ptakówdzikich zwierząt. prowadzenia dziennika pracy z potwierdzeniem swojego stawiennictwa przez DLLC, który po zakończeniu danego miesiąca pracy musi być zatwierdzony przez osobę wyznaczoną i upoważnioną przez Dowódcę Jednostki Wojskowej 1128. sporządzanie comiesięcznego oraz kwartalnego sprawozdania z za-kresu powierzonych obowiązków oraz sytuacji ornitologicznej lotniska na koniec okresu rozliczeniowego. 3Świadczenie usług odbywać się będzie przez wszystkie dni robocze tygodnia (oprócz sobót, niedziel i dni świątecznych). 4. Rozkład godzin pracy w ciągu dnia uzależniony będzie od potrzeb Zamawiające-go, harmonogramu lotów samolotów i aktywności żerujących na lotnisku ptaków z zastrzeżeniem: rozpoczęcie pracy sokolnika nie później jak 2h przed planowanymi lotami pełnienie dyżuru podczas lotów. w przypadku dni w których nie odbywają się loty, sokolnik ma obowiązek przeprowadzania treningów ptaków. 5. Wykonawca nie będzie miał obowiązku płoszenia ptactwa w przypadku złych wa-runków atmosferycznych tj. zamiecie śnieżne, silne ulewy deszczu, gdzie opad jest większy niż 10 mm/h, porywisty wiatr, gdzie szybkość wiatru przekracza 20 km km/h, gęsta mgła. 6. W przypadku wykonywania lotów w dni świąteczne Wykonawca zobowiązany jest do płoszenia ptactwa bez dodatkowego wynagrodzenia. 7. W okresie trwania zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia: Zaplecza dla ptaków oraz dla ich opiekunów. wjazdu i wyjazdu własnym pojazdem, a także poruszanie się nim po lotnisku. Umożliwienia wejścia na teren wydzielonych obiektów w celu odnalezienia ptaka. Przejazdu przez bramy wjazdowe w celu szybkiego odnalezienia ptaków. 8. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy płatne będzie przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wyko-nawcy w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z kartą pracy, przy czym za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciąże-nia rachunku bankowego Zamawiającego Części 2 Usługi sokolnicze realizowane na terenie lotniska Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim 1. Usługa płoszenia dzikiego ptactwa za pomocą ptaków drapieżnych ułożonych meto-dami sokolniczymi na terenie lotniska JW 1300 Pruszcz Gdański (obszar ok. 200 ha) w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Wykonywanie usług przez pięć dni w ty-godniu w dni robocze (poniedziałek - piątek), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, według potrzeb zleceniodawcy i harmonogramu lotów (uzgodnienia w tym zakresie w trybie roboczym): - w dni, w których będą odbywały się loty statków powietrznych - rozpoczęcie pło-szenia na 2 godziny przed lotami, w przerwach pomiędzy lotami oraz na sygnał; przez cały czas trwania lotów Zleceniobiorca pozostanie w gotowości i kontakcie do wykonania czynności na sygnał, - w dni bez lotów statków powietrznych - co najmniej jeden przelot ptaków drapież-nych nad pasem startowym i drogami kołowania. 2. Loty statków powietrznych odbywać się będą średnio 3 razy w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę dyżuru we wszystkie dni lotów statków po-wietrznych (w dni robocze), nie więcej jednak niż 14 razy w miesiącu. W przypadku większej liczby dni lotów, usługę w takie dni realizuje tak jak w dni bez lotów. 3. Rozpoznanie sytuacji ornitologicznej lotniska i dokonywanie zapisów z rozpoznania w Dzienniku Sokolnika (obserwacji ilości gatunków ptaków gniazdujących, przelot-nych i zalatujących sporadycznie). Wymagania związane z wykonaniem zamówienia: 1. Ochrona przestrzeni powietrznej w obrębie pasa startowego i dróg kołowania lotniska przed ptactwem dzikim, poprzez płoszenie za pomocą ptaków drapieżnych ułożonych metodami sokolniczymi. 2. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia karty pracy z potwierdzeniem swojego co-dziennego stawiennictwa przez Kontrolera Lotów, która po zakończeniu danego miesiąca pracy musi być zatwierdzona przez Dowódcę Jednostki Wojskowej 1300. 3. Wymagana ilość ptactwa drapieżnego niezbędna do realizacji usługi: nie mniej niż 3 sztuki ptaków drapieżnych z rodziny: jastrzębi, sokołów. 4. Wykonawca musi posiadać wszelkie wymagane uprawnienia i wiedzę do wykonywania przedmiotowej usługi; ponadto używane ptaki drapieżne będą posiadały świadectwa pocho-dzenia zgodne z wymaganiami CITES. 5. Wykonawca nie ma obowiązku wykonywania usług w złych warunkach atmosferycznych, po-twierdzonych przez służbę meteo JW 1300, tzn. temperatury poniżej -20 °C i powyżej +30 °C, wiatrów o sile powyżej 20 ms, intensywnych opadów atmosferycznych itp., po każdora-zowym uzgodnieniu z Pilotem Operacyjnym Lotów kontrolerem lotniska. 6. Zabezpieczenie w pojazd do przewozu ptaków i opiekuna leży po stronie Wykonawcy. Poru-szanie się po terenie lotniska odbywać się będzie w uzgodnieniu z Kontrolerem Lotów, zgod-nie z Instrukcją Operacyjną Lotniska Pruszcz Gdański. Wykonawca w czasie wykonywania usługi będzie pozostawał w stałej łączności ze służbami lotniska. 7. Zabezpieczenie w woliery (wiaty, pawilony) do pobytu ptaków itp. leży po stronie Wykonaw-cy. Urządzenia tego typu można będzie zamontować po uzgodnieniu ze Zamawiającym. 8. Zamawiający zapewni opiekunowi ptaków zaplecze socjalne na terenie lotniska JW 1300 Pruszcz Gdański...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.60.00.00 - Usługi myśliwskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: usługi sokolnicze w 2013r. na terenie Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Michał Bień Usługi Sokolnicze "Bień"
jakie przetargi wygrała firma
Michał Bień Usługi Sokolnicze "Bień"
- USŁUGI SOKOLNICZE BIEŃ Michał Bień, ul. Z. Nałkowskiej 45, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79999,20
Oferta z najniższą ceną: 79999,20 / Oferta z najwyższą ceną: 79999,20
Waluta: PLN.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HAGGARD" USŁUGI SOKOLNICZE DAWID DUDEK
jakie przetargi wygrała firma
"HAGGARD" USŁUGI SOKOLNICZE DAWID DUDEK
- HAGGARD Usługi Sokolnicze Dawid Dudek, ul. Szczecińska 8A/10, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70848,00
Oferta z najniższą ceną: 70848,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70848,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
- Druk i dostawa książek dla Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Świadczenie usług (...)zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz (...) usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów (...) w SOSW w Malborku
- Remont częściowy okładzin ceramicznych pomieszczeń kuchennych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim".
więcej: przetargi w Malborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.