eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Ostrowy Baranowskie i obrębu Ostrowy Tuszowskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-05

Kolbuszowa: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Ostrowy Baranowskie i obrębu Ostrowy Tuszowskie
Numer ogłoszenia: 48732 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2275880, faks 17 2271523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Ostrowy Baranowskie i obrębu Ostrowy Tuszowskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Ostrowy Tuszowskie i obrębu Ostrowy Baranowskie. Zamówienie udzielane w częściach: Część I: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Ostrowy Baranowskie Dane ogólne: Ostrowy Baranowskie - powierzchnia opracowania - około 850 ha (nowy pomiar) - ilość wszystkich działek - 1654 - ilość jednostek rejestrowych - 517 - ilość budynków - 1050 - lasy państwowe i pozostałe grunty leśne - 1517 ha - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2880 - 15 ark map, - mapa zasadnicza - numeryczna (tereny zabudowy) - pow. 215 ha Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków- Ostrowy Baranowskie oraz załącznik nr 8 do SIWZ - Warunki Techniczne - Ostrowy Baranowskie Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia, co najmniej 3-letniego okresu gwarancji. Część II: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Ostrowy Tuszowskie Dane ogólne: Ostrowy Tuszowskie - powierzchnia opracowania - około 1100 ha (nowy pomiar) - ilość wszystkich działek - 3535 - ilość jednostek rejestrowych - 909 - ilość budynków - 1100 - lasy państwowe i pozostałe grunty leśne - 820 ha - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2880 - 17 ark map, - mapa zasadnicza - numeryczna (tereny zabudowy) - pow. 280 ha Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków - Ostrowy Tuszowskie oraz załącznik nr 8 do SIWZ - Warunki Techniczne - Ostrowy Tuszowskie. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia, co najmniej 3-letniego okresu gwarancji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: cz. I - 3 000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące zł 00/100) cz. II - 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy zł 00/100) 2.W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj: 1) pieniądzu, Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w: Podkarpacki Bank Spółdzielczy O/Mielec Nr 19 8642 1168 2016 6800 0013 0015 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa w sekretariacie pok. 217 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium - OR.272.1.2015 Dołączonej do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dla części I: -trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. brutto każda, polegające na jednoczesnym wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru oraz opracowaniu mapy zasadniczej. dla części II: -trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto każda, polegające na jednoczesnym wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru oraz opracowaniu mapy zasadniczej,- oraz załączy dowody, czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na etapie realizacji każdej z części zamówienia będzie dysponował co najmniej pięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe łącznie w zakresie 1 i 2, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz.1287 ze zm.) oraz przedstawi informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego zał. Nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - zał. 4 do siwz, pełnomocnictwo- jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Gwarancja - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku: a) konieczności zlecenia prac dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami Prawa zamówień publicznych; termin zostanie przedłużony o czas trwania prac dodatkowych, b) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, c) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie prac - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień 2. Zmiany osobowe: zmiana osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, zmiana przedstawicieli stron, 3. Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zmiany zakresu /robót/ prac jakie Wykonawca wskazał w ofercie do wykonania przy pomocy Podwykonawców. 5. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego/podwykonawcy, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 401.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 217..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Ostrowy Baranowskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dane ogólne: Ostrowy Baranowskie - powierzchnia opracowania - około 850 ha (nowy pomiar) - ilość wszystkich działek - 1654 - ilość jednostek rejestrowych - 517 - ilość budynków - 1050 - lasy państwowe i pozostałe grunty leśne - 1517 ha - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2880 - 15 ark map, - mapa zasadnicza - numeryczna (tereny zabudowy) - pow. 215 ha Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków- Ostrowy Baranowskie oraz załącznik nr 8 do SIWZ - Warunki Techniczne - Ostrowy Baranowskie Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia, co najmniej 3-letniego okresu gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Gwarancja - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków metodą nowego pomiaru, założenie numerycznej mapy zasadniczej oraz założenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu dla obrębu Ostrowy Tuszowskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Dane ogólne: Ostrowy Tuszowskie - powierzchnia opracowania - około 1100 ha (nowy pomiar) - ilość wszystkich działek - 3535 - ilość jednostek rejestrowych - 909 - ilość budynków - 1100 - lasy państwowe i pozostałe grunty leśne - 820 ha - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2880 - 17 ark map, - mapa zasadnicza - numeryczna (tereny zabudowy) - pow. 280 ha Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków - Ostrowy Tuszowskie oraz załącznik nr 8 do SIWZ - Warunki Techniczne - Ostrowy Tuszowskie. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia, co najmniej 3-letniego okresu gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Gwarancja - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.