eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Zapewnienie dozoru mienia i usługi parkingowej sprawowanej codziennie, całodobowo we wszystkie dni tygodnia, na obiekcie położonym na terenie Bazy nr 2 w Bodzanowie z siedzibą w Chodkowie przy ul. Wyszogrodzkiej 15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Płock: Zapewnienie dozoru mienia i usługi parkingowej sprawowanej codziennie, całodobowo we wszystkie dni tygodnia, na obiekcie położonym na terenie Bazy nr 2 w Bodzanowie z siedzibą w Chodkowie przy ul. Wyszogrodzkiej 15
Numer ogłoszenia: 4872 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260619 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 267 68 39, faks 24 267 68 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Sarostwa Powiatowego w Płocku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie dozoru mienia i usługi parkingowej sprawowanej codziennie, całodobowo we wszystkie dni tygodnia, na obiekcie położonym na terenie Bazy nr 2 w Bodzanowie z siedzibą w Chodkowie przy ul. Wyszogrodzkiej 15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na Zapewnieniu dozoru mienia i usługi parkingowej sprawowanej codziennie, całodobowo we wszystkie dni tygodnia, na obiekcie położonym na terenie Bazy nr 2 w Bodzanowie z siedzibą w Chodkowie przy ul. Wyszogrodzkiej 15. Obiekt będący przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest na terenie Bazy Drogowej nr 2 w Bodzanowie z siedzibą w Chodkowie przy ul. Wyszogrodzkiej 15 na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki numer 75/5 oraz 74/1 o łącznej powierzchni 1,56 ha. Na terenie ogrodzonej nieruchomości znajduje się budynek administracyjno-biurowy, ogrodzony parking dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu płockiego, plac manewrowy wraz z zabudowaniami gospodarczymi (wiaty, garaże). Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do ogrzewanego pomieszczenia socjalnego z możliwością korzystania z energii elektrycznej, sanitariatów, bieżącej wody zdatnej do picia. Pomieszczenie przeznaczone na potrzeby prowadzenia ochrony posiada zainstalowany system telewizji dozorowej obejmującej swym zasięgiem teren całej Bazy. Ochrona osób i mienia realizowana będzie w formie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej całego obiektu b) stałego dozoru sygnałów z instalacji telewizji dozorowej. Godziny pracy obowiązujące w Bazie nr 2 w Bodzanowie: a) w sezonie letnim, to jest od 18 kwietnia do 17 października, od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 7:00 - 15:00 b) poza sezonem letnim, w zależności od panujących warunków atmosferycznych, dopuszczalna jest praca całodobowa (również w dni ustawowo wolne od pracy) Zadania dla pracowników ochrony: a) dokonywanie okresowej kontroli terenu wewnątrz obiektu, b) nadzór nad przestrzeganiem zasad dotyczących porządku, c) interweniowanie w ramach prawem dozwolonych środków w stosunku do zaobserwowanych osób popełniających czyn zabroniony, d) kontrola wjazdu i wyjazdu pojazdów, e) przyjmowanie pojazdów na parking i ich wydawanie oraz obliczanie opłat za postój zgodnie z procedurami i na podstawie Uchwały nr 105/2011 Zarządu Powiatu w Płocku z dnia 26 lipca 2011 roku w sprawie zasad i trybu funkcjonowania parkingu strzeżonego przeznaczonego do przechowywania pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym, Uchwały nr 64/VI/2011 Rady Powiatu w Płocku z dnia 29 czerwca 2011 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie i przechowywanie pojazdów oraz Zarządzenia nr 4/2012 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku z dnia 13 kwietnia 2012 roku w sprawie regulaminu funkcjonowania parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Płockiego zlokalizowanego na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku - Baza Drogowa nr 2 w Bodzanowie z siedzibą w Chodkowie przy ul. Wyszogrodzkiej 15 wraz z ewentualnymi zmianami, które mogą być wprowadzone w czasie obowiązywania umowy, f) Przekazywanie informacji faksem o obliczonej opłacie za przyjęcie i postój na parkingu do Zarządu Dróg i Starostwa Powiatowego w Płocku, g) utrzymanie porządku w uzgodnionym zakresie, h) wykonywanie zdjęć, aparatem stanowiącym własność Wykonawcy, przyjętych pojazdów i przekazywanie ich raz w miesiącu w formie elektronicznej Zamawiającemu, i) ochrona obiektu przed włamaniem, dewastacją, pożarem, zalaniem wodą, przedostaniem się na teren obiektu osób nieupoważnionych oraz innych zdarzeń mających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w obiekcie, j) kontrolowanie ruchu osobowego, w tym zwracania szczególnej uwagi na osoby wchodzące i opuszczające teren ze sprzętem stanowiącym własność Zamawiającego w godzinach i po godzinach pracy, a w przypadkach podejrzenia przestępstwa podejmowanie odpowiednich działań mających na celu zabezpieczenie mienia, bądź ograniczenie jego strat, k) natychmiastowe sygnalizowanie Zamawiającemu ewentualnej groźby napadu, podłożenia bomby, pożaru, wypadku itp. zdarzeń, l) powiadamianie Zamawiającego oraz właściwych organów (Policja, Straż Pożarna, itp.) w przypadku zaistnienia niebezpieczeństwa, m) wykonywanie innych poleceń z zakresu służby ochronnej zlecone przez Kierownika Bazy lub osoby przez niego upoważnionej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe EGIDA Zbigniew Biernat, ul. Norbertańska 9, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49977,36

  • Oferta z najniższą ceną: 49977,36 / Oferta z najwyższą ceną: 53874,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.