To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-22
Ogłoszenie nr 48726 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Rzeszów: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ulicy Konwalii w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30420-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego - Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie. Podmiot, któremu zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny
65061400000, ul.
Rynek
1,
35064
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 754 636, faks
178 754 634, e-mail
zampub@erzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ulicy Konwalii w Rzeszowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CZ-I.271.10.27.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ulicy Konwalii w Rzeszowie 1)Zakres prac obejmuje: REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKÓW orozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z transportem na wskazane miejsce przez inwestora do 15 km - 560,00 mb, orozebranie obrzeży trawnikowych 8x30.cm na podsypce piaskowej - wraz z transportem na wskazane miejsce przez inwestora do 15km - 50,00 mb, orozebranie chodników z kostki brukowej, ułożonych na podsypce piaskowej z załadowaniem na palety wraz z transportem na wskazane miejsce przez inwestora do 15 km - 160,00 m2, orozebranie chodników z płytek betonowych, ułożonych na podsypce piaskowej z załadowaniem na palety wraz z transportem na wskazane miejsce przez inwestora do15 km - 150,00 m2, orozebranie nawierzchni z betonu, grubość nawierzchni do 15 cm, wraz z transportem urobku na wskazane miejsce przez inwestora do 15 km - 60,00 m2, oustawienie krawężników wraz z wykonaniem ław, betonowe wystające 15x30.cm, ława betonowa 0,07m3/mb, wraz z oporem - 560,00 mb, oustawienie obrzeży betonowych, 30x8.cm, na ławie betonowej B-10, z oporem 0,03m3/mb, wypełnienie spoin zaprawą cementową - 50,00 mb, oprofilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, kategoria gruntu II-IV - 460,00 m2, owykonanie chodników z kostki brukowej o grub. 6 cm., szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr do 5 cm, spoiny wypełniane piaskiem - 460,00 m2, oprzełożenie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych (miejsca postojowe) na podsypce cementowo-piaskowej gr. do 10 cm - 30,00 m2, oprzełożenie chodników z kostki brukowej o grubości 6 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej do 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem - 30,00 m2, oprzełożenie chodników z kostki kamiennej na podsypce cementowo piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 20,00 m2, oprzełożenie progu zwalniającego z kostki brukowej gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej do 5cm, o wymiarach 3,6*3,5m - 1,00 szt., oplantowanie obrobienie na czysto zieleńców, wykonywanych ręcznie o gr do 10cm wraz z dowiezieniem ziemi z obsianiem mieszanina traw, kategoria gruntu I-III - 300,00 m2, oaktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) na żądanie inwestora - 1,00 szt. REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI orozebranie nawierzchni, masy mineralno-bitumiczne grubość 4 cm, mechanicznie wraz z transportem urobku na wskazane miejsce przez inwestora do 15 km - 1200,00 m2, oregulacja pionowa krat ściekowych kanalizacji burzowej z wymianą rusztu na typ ciężki T-40 - 8,00 szt., oregulacja pionowa studni rewizyjnych z wymianą włazów na typ ciężki T - 40 na pierścieniu dystansowym - 25,00 szt., oregulacja pionowa zasuw wod-kan oraz gaz wraz z wymianą - 7,00 szt., ooczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 1200,00 m2, omechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, standard I - 75,00 t, onawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna, mieszanka asfaltowa KR 1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1200,00 m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1)Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, przedmiar robót, wzór kosztorysu ofertowego (załączone w oddzielnych plikach zamieszczone na stronie Zamawiającego) 2)wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233222-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.), ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W niniejszym postępowaniu złożono 5 ofert, których ceny przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć kwoty do ceny najtańszej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa instalacji p.poż w budynku H wraz z robotami towarzyszącymi
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.