eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › dostawy emulsji asfaltowej kationowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej K1-65 do siedziby zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Pasłęk: dostawy emulsji asfaltowej kationowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej K1-65 do siedziby zamawiającego
Numer ogłoszenia: 48704 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku , ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-elblag.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy emulsji asfaltowej kationowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej K1-65 do siedziby zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy emulsji asfaltowej kationowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej K1-65 do siedziby zamawiającego, partiami, z odbiorem samochodami - skrapiarkami zamawiającego, w ilościach każdorazowo uzgadnianych telefonicznie do wyczerpania zamawianej ilości 350 ton . Przedmiot zamówienia musi być zgodny i spełniać wymagania zawarte w Warunkach Technicznych Drogowe kationowe emulsje asfaltowe EmA-99, Seria I, Zeszyt 60, IBDiM Warszawa 1999 r. Do każdej dostawy emulsji asfaltowej Wykonawca musi dołączyć deklarację zgodności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dodatku nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.10.00 - 14.51.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, a ponadto: e) złożą oświadczenie o spełnianiu powyższych warunków, f) załączą aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, g) załączą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zamówienia w zakresie dostaw emulsji o wielkości nie mniejszej niż 200 ton każda, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia i załączą wykaz wykonanych dostaw, i) wykonali wyżej wymienione dostawy należycie i załączą dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, j) załączą Aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie lub równoważny dokument potwierdzający, że oferowane dostawy emulsji asfaltowej K1-65 do wykonywania napraw cząstkowych nawierzchni dróg spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej opisane warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem - wg zasad podanych w części IX punkt 7- przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela wykonawcy). 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione wyżej winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty , wg DODATKU NR 1 do SIWZ. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP , wg DODATKU NR 2 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg DODATKU NR 3 do SIWZ. 6. Dokumenty (referencje lub równoważne dokumenty) potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw. 7. Kopia ważnej aprobaty technicznej wydanej przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie lub równoważny dokument potwierdzający, że oferowana dostawa emulsji asfaltowej K1-65 do wykonywania napraw cząstkowych nawierzchni dróg spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 8. Zaakceptowany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg DODATKU NR 4 do SIWZ. 9. Zaakceptowany projekt umowy, DODATKU NR 5 do SIWZ. 10. Dokument ustanawiający pełnomocnika (wystawiony zgodnie z wymogami prawa) w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-elblag.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk w pokoju nr 11 Sekcji dróg i mostów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk w pokoju nr 7-10 Sekretariat, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.