eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Ochrona mienia i osób w obiektach Zespołu Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-02

Białystok: Ochrona mienia i osób w obiektach Zespołu Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 48677 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych , ul. Broniewskiego 14, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6513479, faks 085 6512167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mechaniak.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i osób w obiektach Zespołu Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oznaczenie wg CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie, 2. Wymagania dotyczące zakresu ochrony: 1) Ochrona osób i mienia w obiektach Zespołu Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa zlokalizowanych w Białymstoku ul. Broniewskiego 14 usytuowane w obrębie ulic: Tuwima - Wierzbowa - Ordonówny - Broniewskiego składające się z: - budynek główny A, - budynek szkolny B, - internat, - warsztaty mechaniczne, - warsztaty samochodowe, - kompleks boisk sportowych, - po wybudowaniu nowy kompleks warsztatów szkolnych. 2) Ochrona mienia znajdującego się na terenie i w budynkach przed kradzieżą, zniszczeniem lub przypadkami losowymi; 3) Ochrona osób znajdujących się na terenie i w budynkach, w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia. 4) W zależności od potrzeb dodatkowych, oraz świadczenia usług w zakresie ochrony imprez okolicznościowych organizowanych na terenie Zespołu Szkół Mechanicznych CKP nr 2 w Białymstoku; w sporadycznych przypadkach będą również świadczone usługi przewozów, transportu walorów pieniężnych. 5) Zapobieganie oraz interwencja (przy użyciu pracowników licencjonowanych) w przypadkach powstania zakłócenia porządku na terenie Zamawiającego: czas reakcji zespołu interwencyjnego w dzień (w godz. 600 - 2200) do 10 minut; czas reakcji zespołu interwencyjnego w nocy (w godz. 2200 - 600) do 5 minut; 6) Obserwacja terenu i chronionych obiektów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz awarii infrastruktury (wodno-kanalizacyjnej, energetycznej itp.) 2. Wymagania Zamawiającego: 1) Ochrona powinna pracować w systemie: a) W dni pracujące (poniedziałek - piątek): - Jeden pracownik ochrony od godz. 21 do godz. 6 dnia następnego, - Posterunki obchodowe, patrolowo-ochronne, jednozmianowe; jednoosobowe; - Minimum jeden raz na 90 minut obchód patrolowo - ochronny terenu posesji i nieruchomości zarejestrowany przez minimum 3 rejestratory czasu pracy dotyczy każdego z pracowników. Pracownicy ochrony Dni nauki pracujące Dni tygodnia XXXXXXXX Pn Wt (noc)Wt Śr (noc)Śr Cz (noc) Cz Pt (noc) Pt So (noc) 1 21-6 21-6 21-6 21-6 21-6 b) W soboty, niedziele i święta: - Posterunki obchodowe, patrolowo-ochronne, całodobowe, dwuzmianowe, jednoosobowe, od godziny 6 (sobota, dzień wolny od nauki pracy) do godz. 18 jeden pracownik ochrony. W przypadku, gdy dniem następnym jest niedziela (lub kolejny dzień wolny od nauki pracy) jeden pracownik od godz. 6 do godz. 18. - Minimum jeden raz na 90 minut obchód patrolowo - ochronny terenu posesji i nieruchomości zarejestrowany przez minimum 3 rejestratory czasu pracy - dotyczy każdego z pracowników. Pracownicy ochrony Dni wolne od nauki pracy Dni tygodnia XXXXXX Sobota dzień wolny od pracy Sob Niedz (noc) NiedzielaNiedz. Pn(noc) dzień nauki lub pracujący 1 6-18 18-6 6-18 18-6 3. Zamawiający w każdym czasie trwania zamówienia, rezerwuje sobie prawo dokonania zmian zapotrzebowania ilościowego i godzinowego niniejszego zamówienia. Zamawiający skorzysta w każdym czasie trwania umowy z tego prawa w czasie wynajmu boiska piłkarskiego zgodnie z ustalonym harmonogramem, oraz w czasie przebywania grup zewnętrznych w internacie. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy a także w trakcie jego trwania dostarczy do Zamawiającego listę osób (poświadczoną własnoręcznym podpisem Wykonawcy-oferenta) które będą świadczyć usługę ochrony, wraz z kopią dokumentu tożsamości, posiadana licencją i oświadczeniem o niekaralności zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę-oferenta). 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu 3 rejestratory czasu pracy, które będą rejestrowały jeden obchód terenu ochranianego (wraz z budynkami) minimum jeden raz na 90 minut przez jednego pracownika (umożliwiający odczyt zapisanych danych). Pracownicy winni być umundurowani z widocznym napisem ochrona oraz wyraźną nazwą firmy Wykonawcy. Pracownicy ochrony na koszt Wykonawcy będą wyposażeni w sprawne latarki oraz baterie lub akumulatory do nich, umożliwiające działanie przez czas świadczenia usługi oraz środki przymusu bezpośredniego adekwatne do świadczonej usługi i zgodne z przepisami prawa w tym zakresie. . 6. Prace związane z utrzymaniem porządku i odśnieżaniem. Powierzchnia ciągów komunikacyjnych podlegających odśnieżeniu przy użyciu własnego sprzętu (własność wykonawcy): Chodnik przy ulicy Broniewskiego (przy budynku szkoły i internatu) - 195 2,7 m; Chodnik na posesji szkoły od Budynku A do Budynku B - 121 1,6 m; Chodnik na posesji szkoły od Budynku A do końca Internatu 113 1,3 m - zgodnie z mapką stanowiącą załącznik nr 8. Wskazany teren powinien być w stanie ciągłego odśnieżania umożliwiającego swobodny dostęp do budynków Szkoły w czasie trwania świadczenia usługi - czyli godzina pracy ochrony...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 1 500 zł, (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00 100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego o nr 26 1240 1154 1111 0010 3578 7867 z dopiskiem Wpłata wadium. 4. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 5. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy wykazac posiadaną aktualną ważną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia Dz. U. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.); oswiadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy wykazać że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi w zakresie ochrony fizycznej odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Potwierdzenie wiedzy i doświadczenie winno być przedstawione na referencjach (lub innym dokumencie równoważnym) potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia; oswiadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oswiadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi licencję pracownika ochrony I stopnia, nie karane, przeciwko którym nie toczy się postępowanie o przestępstwo, a także legitymującymi się minimum 3 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony;oswiadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać posiadaną opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wymaganej wartości minimum 500 000,00 zł; oswiadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Każdy wykonawca w niniejszym postępowaniu winien złożyć: - załącznik nr 1 - ofertę - załącznik nr 2 - oświadczenie w zakresie art. 22 ustawy PZP - załącznik nr 3 - oświadczenie w zakresie art. 24 ustawy PZP - załącznik nr 4 - wykaz usług wraz z min. 3 referencjami - załącznik nr 5 - wykaz osób - załącznik nr 6 - oświadczenie pracownika ochrony (nieobligatoryjnie) - załącznik nr 7 - oświadczenie dot. grupy kapitałowej (obligatoryjnie) - aktualną koncesję - polisę ubezpieczeniową OC (na min. 500 000 zł) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (w przypadku ustanowienia pełnomocnika)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mechaniak.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZSM CKP Nr 2 ul. Broniewskiego 14 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 08:30, miejsce: ZSM CKP Nr 2 ul. Broniewskiego 14 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.