eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › na dostawę materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia gabinetów w ramach projektu unijnego Ósemka na szóstkę - program rozwojowy SP nr 8 w Świdnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Świdnica: na dostawę materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia gabinetów w ramach projektu unijnego Ósemka na szóstkę - program rozwojowy SP nr 8 w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 48667 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu , ul. Wałbrzyska 39, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8522924, faks 074 8522924.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8.dsw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia gabinetów w ramach projektu unijnego Ósemka na szóstkę - program rozwojowy SP nr 8 w Świdnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych oraz wyposażenie gabinetów w ramach projektu unijnego pt. Ósemka na szóstkę - program rozwojowy SP nr 8 w Świdnicy. Przedmiot zamówienia stanowiący 9 zadań, opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych oraz wyposażenie gabinetów w ramach projektu unijnego pt. Ósemka na szóstkę - program rozwojowy SP nr 8 w Świdnicy. Przedmiot zamówienia stanowiący 9 zadań, opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3, 37.52.41.00-8, 37.52.49.00-6, 37.53.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje żądania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postepowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o przedstawione dokumenty w formule spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada niezbedną wiedzę i doświadcze Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o przedstawione dokumenty w formule spełnia - nie spełniania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o przedstawione dokumenty w formule spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o przedstawione dokumenty w formule spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o przedstawione dokumenty w formule spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    certyfikaty lub atesty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba (osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę (Załącznik nr 5 do oferty) -Pełnomocnictwa dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej (Załącznik Nr 6 do oferty) -Parafowany projekt umowy (Załącznik Nr 7 do oferty) -W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a tj. oświadczenia i punkt 2 aktualny odpis lub wpis do ewidencji -Dla podmiotów nie podlegających wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego dokument z którego wynika upoważnienie do złożenia oferty (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do rejestru stowarzyszeń, uchwały odpowiednich organów) - (Załącznik Nr 8 do oferty ) Dokumenty o których mowa w ust 1 niniejszego rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę w następujących przypadkach: - jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony na dzień podpisania umowy nie mogły przewidzieć a wynikają one ze zmian przepisów prawa w trakcie jej realizacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp8.dsw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu 58-100 Świdnica ul. Wałbrzyska 39.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu 58-100 Świdnica ul. Wałbrzyska 39 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt unijny Ósemka na szóstkę - program rozwojowy SP 8 w Świdnicy, nr projektu POKL.09.01.02-02-031/09..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I WYPOSAŻENIE GABINETU TERAPII PEDAGOGICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gra Memo ortograficzne ż i rz 1 szt. 2. .Gra Memo ortograficzne h i ch 1 szt. 3. Gra Memo ortograficzne ó i u 1 szt. 4. Mozaika w drewnianym pudełku - zabawy twórcze ( Epideixis ) 2 szt. 5.Cylindry1 szt. 6.Waga z cylindrami 1 szt. 7.Bryły w podstawie 1 szt. 8.Magiczne bączki - Bączki duże 2 szt. 9.Przewlekanka - Buciki 1 szt. 10. Przewlekanka - Kamizelka 1 szt. 11Przewlekanka - Ślimak 1 szt. 12Przewlekanka - Parasolka 1 szt. 13.Przewlekanka - Biedronka na liściu 1 szt. 14.Wyszywanki - Łąka 2 szt. 15.Podkłady do wyszywania 1 szt. 16.Dobry klucz 1 szt. 17.Loteryjka dźwięki z otoczenia 1 szt. 18.Oko rysia 1 szt. 19.Zestaw kontrolny PUS standard 8 szt. 20.PUS Matematyka na wesoło 1 3 szt. 21. Domino - Mnożenie 1 szt. 22.leniwa ósemka 2 szt. 23.Platforma I 1 szt. 24.Pasy bezpieczeństwa 1 szt. 25.Mini szczudła 3 szt. 26.Pus Rusz głową 2 szt. 27.Pus Skoncentruj się 2 szt. 28.PUS Łatwe ćw. Do nauki czytania cz. 1 2 szt. 29.PUS Łatwe cw do nauki czytania cz.2 2 szt. 30.Pus Liczę w pamięci cz. 1, 2 ,3 ,4 4 szt. 31.Pus to już potrafię cz. 1 i 2 2 szt. 32. Gąsienica spacerowa 1 szt. 33. Pajączek 3 szt. 34. Supełek 3 szt. 35.Złap piłkę 2 szt. 36 Jeżyki 3 szt. 37. Zawody gra skojarzenia 1 szt. 38. Piłka do masażu z kolcami 9cm 4 szt. 39. Piłka do masażu z kolcami 7 cm 5 szt. 40. Gdzie jest błąd ? 1 szt. 41. Supły manipulacyjne - długi 1 szt. 42. Supły manipulacyjne- krótki 1 szt. 43. Twister 1 szt. 44. Lotto dmuchane 1 szt. 45. Jajka dźwiękowe 1 szt. 46. Jajka ciężkości 1 szt. 47. Zmysły 1 szt. 48. Memory ZOO 1 szt. 49. Liczydło sześciany 1 szt. 50. Szorstkie litery pisane małe 1 szt. 51. Szorstkie litery pisane wielkie 1 szt. 52. Klocki fantasty 1 szt. 53. Skoczek Gąsienica 1 szt. 4.Mała orkiestra-zestaw 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYPOSAŻENIE GABINETU TERAPII LOGOPEDYCZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Literki i cyferki- zestaw duży 1 szt. 2. Gruby i chudszy-plansza 1 szt. 3. Zwierzątka duże i małe- skojarzenia 1 szt. 4. Lotto dźwiękowe- zwierzęta 1 szt. 5. Domino: j-r , l-j , l-r , ż-rz 4 szt. 6. Łamigłówki logopedyczne 2 w 1 1 szt. 7. Zeszyt ćwiczeń logopedycznych ź , sz , cz , dż 2 szt. 8. Tobołek energii 5 szt. 9. Klocki fantasty 1 szt. 10. Mini kręgle Czapeczki 1 szt. 11. Kolorowa mozaika 1 szt. 12. Koordynacja 1 szt. 13. Ładnie mówię głoskę k.g,h,sz,c,dz,,r,ś,ć,ź,dź,ż,cz,dż, 5 szt. 14. Dźwiękowe sześciany 1 szt. 15. Muzykalne jajka 3 szt. 16. Puszki dźwiękowe 1 szt. 17. Dźwięki w domu 1 szt. 18. Emocje loteryjka - dźwięki z otoczenia 1 szt. 19. Gdzie jest błąd? - gra 1 szt. 20. Logopedyczny labirynt 1 szt. 21. Tęczowe wiatraki 2 szt. 22. Turbinka 1 szt. 23. Zabawy z buzią 1 szt. 24. Stemple logopedyczne głoska r - ,głoska s- 2 szt. 25. Puzzle logopedyczne j,ł,ch,n,m, 1 szt. 26. Puzzle kwiatki u,ó,rz,ż,ch, 1 szt. 27. Puzzle logopedyczne s,c,ć,dź 1 szt. 28. Co jest źle? - karty do ćwiczeń w mówieniu 1 szt. 29. Produkujemy żywność 1 historyjki obrazkowe 1 szt 30. Zestaw gier komputerowych Logo-gry 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP POMOCY PAKIETU EDUKACYJNEGO ORTOFRAJDY - 2 zestawy (rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dysleksji -ortofrajda pl.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Gry dydaktyczne -Ortopomoce 80 - 8 różnych kompletów każdy po 10 2.Słownik ortograficzny Ortofrajda 20 szt. 3.Ćwiczenia ortograficzne Kolorowe dyktanda 25 szt. 4.Ortofrajda. Teoria nauczania i zabawy. Książka dl nauczyciela 2 szt. 5.Papier ksero 6 ryz 6.Tusz do drukarki 4 zestawy 7.Cienkopisy w kolorach Ortofrajdy (10 kol.) 40 zestawów 8.Blok kolorowy A4 20 szt. 9.Bristol A1 30 szt. 10.Kreda kolorowa gruba 20 pudełek 11.Kolorowe piłki 10 szt. 12.Kółka hula-hop 14 szt. 13.Bibuła marszczona 140 szt. 14.Zeszyt papierów kolorowych A4 (samoprzylepny) 4 szt. 15.Laminarka na korbkę 1 szt. 16.Wkład do laminarki 2 szt. 17.Gra komputerowa Ortofrajda 20 szt. 18.Etykiety samoprzylepne 1 op 19.Plastelina 12 kol. 80 szt. 20.Płyta z muzyką relaksacyjną 2 szt. 21.Maskotka Ortofrajdek 2 szt. 22.Farby plakatowe 12 kol. 20 szt. 23.Pędzle grube 20 szt. 24.Pędzle cienkie 20 szt. 25.Kubki do farb 20 szt. 26.Nożyczki 20 szt. 27.Klej w sztyfcie 40 szt. 28.Kredki ołówkowe (24 kol.) 40 op. 29.Pusy-zestaw kontrolny 10 szt. 30.Zeszyty-ćwiczenia ortograficzne do pusów 20 szt. 31.Piramida ortograficzna 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAKUP POMOCY DO ZAJĘĆ GRY I ZABAWY EDUKACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr1 dla uczniów kl.I-III 1.Gra Unia Europejska 1 szt. 2.Gra Poznaj świat 1 szt. 3.Kalambury 2 szt. 4.Gra Bitwa na morzu 1 szt. 5.Quiz przyrodniczy z wesołymi zagadkami 1 szt. 6.Gra Ciuciubabka 1 szt. 7.Dotykowa loteryjka 1 szt. 8.Bingo- dodawanie 1 szt. 9.Bingo- odejmowanie 1 szt. 10.Tajemnicza wyspa mata 1 szt. 11.Memo 1 szt. 12.Mozaika w drewnianym pudełku 1 szt. 13.Studnia Jakuba 1 szt. 14.Twister 1 szt. 15.Gra Connect 4 1 szt. 16.Sylaby 1 szt. 17.Słówkomania 1 szt. 18.Mini mózg elektroniczny 1 szt. Zestaw nr1 dla uczniów kl. IV-VI 1.Gra Unia Europejska 1 szt. 2.Gra Poznaj świat 1 szt. 3.Gra edukacyjna elektroniczna Junior 1 szt. 4.Kalambury 1 szt. 5.Gra Prawda czy fałsz 1 szt. 6.Gra Słówka 1 szt. 7.Gra logiczna Pentago 1 szt. 8.Zawody i atrybuty 1 szt. 9.Bingo- mnożenie 1 szt. 10.Maxiloteryjka- W domu 1 szt. 11.Memo 1 szt. 12.Mozaika w drewnianym pudełku 1 szt. 13.Państwo, miasto, rzeka 1 szt. 14. Zagadki Smoka Obiboka 1 szt. 15.Twister 1 szt. 16.Gra Connect 4 1 szt. 17.Sylaby 1 szt. 18.Słówkomania 1 szt. 19.Mini mózg elektroniczny 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mikroskop dla początkujących COMPRA, wysokość 30 cm, okular -pow. 10x, obiektyw- pow. 4x, 10x, 40x, oświetlenie- elektroluminenescecyjną LED (na baterie) 10 szt. 2.Preparaty mikroskopowe 4 szt I.ZESTAW -Kropla wody pełna życia-10 preparatów w zestawie (1 szt.) II.ZESTAW Życie w glebie-10 preparatów w zestawie (1 szt.) III.ZESTAW - Mieszkańcy zanieczyszczonej wody- 10 preparatów w zestawie (1 szt.) IV.ZESTAW - Pasożyty zwierzęce- 10 preparatów w zestawie (1 szt.) 3.Pudełko z lupami do obserwacji okazów -pudełko z 3 lupami (dodatkowo z odchylaną lupą boczną oraz umieszczonym ukośnie lustrem i miarką) 25 szt. 4. Lornetka podstawowa 8x21mm, gumowana, parametry 126 na 1000m, waga 159g 8 szt 5.Przenośna stacja meteorologiczna - zawiera: termometr min-max, higrometr i barometr, deszczomierz 1 szt. 6.Anemometr uczniowski - obudowa (specjalna pozwala na bezpośredni odczyt wartości wiatru, wymiary 28x19 cm) 3 szt 7. Stacja pogody drewniana typu Domek 1 szt 8.Słońce Ziemia, Księżyc w ruchu - model w ruchu-model III 1 szt 9. Walizka Eko-badacza- EKOLABOX 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZAKUP POMOCY DO KLUBU JĘZYKA ANGIELSKIEGO ENGLISH IS FUN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Basic Survival Elementary - zestaw 1 zestaw 2. Switch Pack 1,2,3,4 - 1 kpl. 3. Children s Reader, London, A Day in the City - 1 szt. 4. The World of English - 1 szt. 5. przewodnik po Londynie - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZAKUP FILMÓW I LITERATURY FACHOWEJ NA ZAJĘCIA KLUBU FILMOWEGO- ogółem 10 szt. z niżej wybranych tytułów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Epoka lodowcowa 2.Dżungla 3.Auta 4.Po rozum do mrówek 5.Asterix i wikingowie 6.Happy Feet. Tupot małych stóp. 7.Jezus z Nazaretu 8.Król lew 9.Goesmasters 10.Moonraker 11.Most do Terabitti 12.Zabawa z wesołym diabłem 13.Smokiem i mieczem 14.Panna z mokrą głową 15.Ruchomy zamek Hanru 16.Kurczak mały 17.Gdzie jest Nemo 18.Film o pszczołach 19.Godzilla 20.Juno 21.G.T. 22.Jurassic Park 23Ponad przeciwności 24. Na fali 25.Książki i słowniki o tematyce filmowej 5szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZAKUP POMOCY NA ZAJĘCIA TERAPETYCZNE Z ELEMENTAMI KINEZJOLOGII I MUZYKOTERAPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały pomocnicze: 1. kredki świecowe 30 opakowań 2. kredki pastelowe 30 opakowań 3. Papier ksero A-4 2 ryzy 4. Farby akwarelowe 20 sztuk 5. Pędzel 10 sztuk 6. kubek 10 sztuk 7. Arkusze szarego papieru 60 sztuk 8. Piłeczki z wypustkami do koncentracji 30 sztuk Pomoce: 1. Cudowna woda -plansze 1 szt. 2. Gimnastyka Mózgu - karty z ćwiczeniami 1 szt. 3.Gimnastyka Mózgu w pracy i w zabawie 1 szt. 4.Integracja mózgu. Wpływ integracji mózgu na osobowość i funkcjonowanie człowieka. 1 szt. 5.Kinezjologia edukacyjna. Ćwiczenia, afirmacje, inspiracje(kaseta video) 1 szt. 6.Kinezjologiczne nutki (płyta CD) 1 szt. 7.PACE. Muzyka dla Rytmizacji (płyta CD) 1 szt. 8.Plansze z ćwiczeniami Gimnastyka Mózgu 1 szt. 9.Tańce w kręgu (video) 1 szt. 10.Twórcza Kinezjologia w praktyce. Propozycje dla każdego. 1 szt. 11.Kinezjologia edukacyjna - metoda wspomagania rozwoju i terapii psychomotorycznej 1 szt. 12.Kinezjologia edukacyjna dla dzieci 1 szt. 13.Edukacja przez ruch Kropki, kreski, owale, wiązki. 1 szt. 14Mandale na święta i uroczystości - książki 1 szt. 15.Rysowane wierszyki - książka 1 szt. 16.Analiza i synteza wzrokowa 1 szt. 17.Ćwicz swoją koncentrację!Zabawne zadania dla uczniów szkoły podstawowej 1szt. 18.Kinezjologia dla dzieci. Jak uwolnić się od blokad w uczeniu się 1 szt. 19.Rysowanie oburącz - część 1. Album rysunków 1 szt. 20.Rysowanie oburącz - część 2. Album rysunków 1 szt. 21.Mandale - wiosna, lato, jesień, zima. Książeczka do kolorowania dla uczniów klas 0-3 1 szt. 22.Nowe Rytmy(książka + CD) 1 szt. 23.Muzyczna Recepta na Szczęście (płyta CD) 1 szt. 24.Piłeczka antystresowa 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZAKUP ZESZYTÓW ORTOGRAFFITI DO ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z JĘZYKA POLSKIEGO I MATEMATYKI - KOMPLETY - Z WYDAWNICTWA OPERON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Komplety zeszytów ORTOGRAFFITI do zajęć wyrównawczych z języka polskiego (komplet 4 zeszyty): I poziom-30szt.; II poziom-25szt. 2.Komplety zeszytów ORTOGRAFFITI do zajęć wyrównawczych z matematyki (komplet 2 zeszyty) 110 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.