eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › 32/OGÓL/05 - wykonanie systemów alarmowych



Ogłoszenie z dnia 2005-09-16

POZYCJA 48621

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mirosławiec: 32/OGÓL/05 - wykonanie systemów alarmowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jednostka Wojskowa 3299, do kontaktów: p. Anna SPRYSZYŃSKA, kpt. Marek ZUBRZYCKI, lok., 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505199, www.12blot.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 32/OGÓL/05 - wykonanie systemów alarmowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemów alarmowych kompleksowego zabezpieczenia obiektów podlegających szczególnej ochronie tj. pododdziałowe magazyny broni i amunicji, SpiER, Bomboskład i kancelaria tajna 8elt na podstawie dokumentacji projektowej. Instalowany system alarmowy w obiektach jw. powinien zintegrować następujące systemy: - system ochrony zewnętrznej obwodowej i system ochrony zewnętrznej bezpośredniej; - system ochrony wewnętrznej; - system telewizji przemysłowej. Przy wykonaniu zintegrowanego systemu alarmowego należy spełnić następujące wymagania: zbiór parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych urządzeń i systemów zaoferowanych musi zawierać w całości i niepodzielnie zbiór parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych urzadzeń i systemów zawartych w projekcie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: JW 3299 Mirosławiec. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: wadium przy składaniu ofert wynosi 10.500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie doświadczenia w wykonywaniu tego rodzaju zamówienia: warunek wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 1 tożsamego z przedmiotem zamówienia tj. wykonanie systemów alarmowych kompleksowego zabezpieczenia obiektów podlegających szczególnej ochronie - pododdziałowe magazyny broni i amunicji, SpiER, Bomboskład i kancelaria tajna 8elt. Wykonawca przedstawi referencje z minimum 2 instalacji kompleksowych systemów ochrony technicznej wykonanych w obiektach wojskowych I kategorii o zakresie finansowym nie mniejszym niż 500.000,00 zł na każdą umowę, w tym Wykonawca musi wykazać wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum jednego zamówienia, które charakteryzowało się następująco: - wykonano je na obiekcie wojskowym odpowiadającym swym charakterem i specyfiką obiektowi opisanemu w przedmiocie zamówienia; - wykonano je na obiekcie wojskowym I kategorii; - wykonany system zawierał elementy ochrony zewnętrznej, wewnętrznej oraz telewizji przemysłowej; - system ochrony zewnętrznej wykonano z użyciem różnych rodzajów czujek zewnętrznych oraz zastosowano weryfikację wizyjną systemów alarmowych W przypadku wpłynięcia większej liczby wniosków od wykonawców w celu dopuszczenia do dalszego postepowania, zamawiający wybierze wykonawców, którzy posiadają największe doświadczenie i przedstawią dokumenty potwierdzające wykonanie największej liczby zadań zgodnie z zapisami określonymi w ogłoszeniu Ponadto: 1. oświadczenie z art. 22 prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu; 2. wykazanie, że wykonawca posiada kancelarię tajna i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych; 3. wykazanie, że wykonawca posiada pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Wojskowe Służby Informacyjne lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (poprzednio Urząd Ochrony Państwa). 4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu; 5. aktualna koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114, poz. 740 z późn.zm.) 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu; 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu; 8. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu; 9. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 700.000,00 zł 10. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300.000,00 zł wystawiona nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. Zaświadczenie z banku musi wskazywać wymaganą kwotę. 11. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą brały udział w zamówieniu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (należy przedstawić wykaz osób, które będą brały udział w zamówieniu wraz z niezbędnymi dokumentami wg poniższych wytycznych: tabela: imię i nazwisko; imię ojca// stanowisko pełnione w firmie wykonawcy oraz rola, zakres czynności w wykonywania tych czynności// rodzaj , nazwa dokumentu uprawniającego do wykonywania tych czynności// poświadczenie bezpieczeństwa, numer przez wydane, zaświadczenie o przeszkoleniu z ochrony informacji niejawnych// Wykonawca musi mieć do dyspozycji zatrudniony na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dlawykonania zamówienia (zamawiający nie dopuszcza do prac związanych z SSWiN udziału podwykonawców) - poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli minimum POUFNE - osoby nadzorujące wykonanie i ZASTRZEŻONE monterzy oraz przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych przez pełnomocnika ochrony; - licencje pracowników ochrony technicznej przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych; - monterzy - świadectwa ukończenia kursów w zakresie montażu i konserwacji systemów alarmowych; - świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do dozoru i eksploatację urządzeń elektrycznych do 1 kV dla kierownika oraz uprawniające do eksploatacji dla wszystkich instalatorów biorących udział w realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 6. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: CENA - 70% TERMIN WYKONANIA - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.10.2005 godzina 08:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.