eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa obudowy z kształtownika typu V o podwyższonych parametrach mechanicznych dla kopalń i zakładów górniczych Kompanii Węglowej S.A. w 2006r.



Ogłoszenie z dnia 2005-09-16

POZYCJA 48613

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Katowice: dostawa obudowy z kształtownika typu V o podwyższonych parametrach mechanicznych dla kopalń i zakładów górniczych Kompanii Węglowej S.A. w 2006r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S. A., do kontaktów: Andrzej Zając, ul. Powstańców 30, 40-039 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7572288, 7572231, 7572684, fax 032 7572288, 7572027, 7572304, e-mail: wzygmunt@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Kopalnia Węgla Kamiennego Jankowice, Marek Sobik, ul. Jastrzębska 12, 44-253 Rybnik, woj. śląskie, tel. +48/32/7392594, fax +48/32/7392134, e-mail: m.sobik@kwsa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Kopalnia Węgla Kamiennego Jankowice, Marek Sobik, ul. Jastrzębska 12, 44-253 Rybnik, woj. śląskie, tel. +48/32/7392594, fax +48/32/7392134. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Kopalnia Węgla Kamiennego Jankowice, Marek Sobik, ul. Jastrzębska 12, 44-253 Rybnik, woj. śląskie, tel. +48/32/7392594, fax +48/32/7392134.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa obudowy z kształtownika typu V o podwyższonych parametrach mechanicznych dla kopalń i zakładów górniczych Kompanii Węglowej S.A. w 2006r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Obudowa chodnikowa wyrobisk odrzwia obudowy łukowej V 25 rys. ŁP 1 - ŁP 13; odrzwia obudowy łukowej V 29 rys. ŁP 6 - ŁP 19; odrzwia obudowy łukowej V 32 rys. ŁP 7 - ŁP 19 winna być wykonana wg norm PN-93/G-15000/02 oraz PN-93/G-15000/03 z kształtowników V-25, V-29, V32 produkowanych wg wymagań norm PN-H-93441-1 i PN-H-93441-3 i wykonanych ze stali o następujących właściwościach mechanicznych Granica plastyczności materiału Re min = 480 MPa, Wytrzymałość materiału na rozciąganie Rm min = 650 MPa, Wydłużenie A5min = 17 %, Udarność KCU2A min = 30 J/cm2 Re / Rm mniejszy lub równy 0,78. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kopalnie i Zakłady Kompanii Węglowej S.A. Kod NUTS: PL 226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.23.20 - Konstrukcje metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.20 - Konstrukcje różne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę : odrzwi obudowy łukowej V 25 rys. ŁP 1 - ŁP 13 w ilości 2 025 ton; odrzwi obudowy łukowej V 29 rys. ŁP 6 - ŁP 19 w ilości 2 281 ton; odrzwi obudowy łukowej V 32 rys. ŁP 7 - ŁP 19 w ilości 862 ton; kształtownika do obudowy chodnikowej V 29 w ilości 65 ton; Razem 5 233 ton. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Sukcesywnie w 2006 roku. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Przystępujący do przetargu składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 140 000 PLN. (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych) dla całego przedmiotu zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Preferowany termin płatności wynosi 60 dni, a wymagany, nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego wystawionej na podstawie dokumentu odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się w okresie ostatnich trzech lat od dnia otwarcia ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacją dostaw których wartość netto jest większa od: Dla zadania 1 - 5 400 000 PLN; Dla zadania 2 - 6 100 000 PLN; Dla zadania 3 - 2 300 000 PLN; Dla zadania 4 - 200 000 PLN; Razem dla realizacji całości przedmiotu zamówienia 14 000 000 PLN. /rodzaj dostaw nie musi być tożsamy z przedmiotem zamówienia/. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie trzech ostatnich lat od dnia otwarcia ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), musi być większa od sumy wartości dostaw określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskali średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi o wartości większej niż określone III.2.1) W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego na podstawie innych dokumentów potwierdzających przychody za okres jak w zdaniu poprzednim. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość średnio rocznego przychodu za ostatnie trzy lata obrotowe (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) musi być większa od sumy wartości określonej przez Zamawiającego III.2.1) dla poszczególnych zadań na które Wykonawca składa ofertę. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5.Wniosą wadium na warunkach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie IX ppkt 1.3, 1.4, 1.6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie IX ppkt 1.5 oraz punkcie IX ppkt 1.7(SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty /przychody/ za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat od otwarcia ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /dostawy nie muszą być tożsame z przedmiotem zamówienia/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2.1.4) Inne informacje: 1.Wykaz spełnienia istotnych dla Zamawiającego parametrów techniczno-użytkowych oferowanego przedmiotu zamówienia. 2.W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem przedmiotu zamówienia do oferty zobowiązany jest dołączyć dokument legitymujący zdolność Wykonawcy do nabycia przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie - aktualne oświadczenie producenta (podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania) zapewniające Wykonawcy dostarczenie przedmiotu oferty w celu realizacji dostaw w roku 2006 przedmiotu zamówienia wynikających z postępowania przetargowego. 3.Deklaracja zgodności - oświadczenie Producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, iż oferowany wyrób spełnia wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej w zakresie wprowadzenia na rynek i do użytku w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych. 4.Wyniki badań - obudowy chodnikowej z kształtownika typu V o podwyższonych parametrach mechanicznych zgodnie z PN-92/G-15000/05 przez jednostki upoważnione do przeprowadzenia badań i oceny wyrobów. 5.Certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami Zamawiającego wydany przez jednostkę upoważnioną do certyfikacji przedmiotu zamówienia 6.Dokument, zawierający co najmniej rysunek techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodny z uzyskanym certyfikatem. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 83 - 80815 z dnia 28.04.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3350069. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.10.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: KW S.A. Oddział KWK Jankowice, 44-253 Rybnik, ul. Jastrzębska 12 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 18.10.2005 godzina 08:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 16.12.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.10.2005, godzina 12:00, Kompania Węglowa S.A., 40-039 Katowice, ul. Powstańców 30, sala nr 100.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.23.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa odrzwi obudowy łukowo-podatnej V 25. 3) Zakres lub wartość: Dostawa odrzwi obudowy łukowo-podatnej V 25 rys. ŁP 1 - ŁP 13 w 2 025 ton 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.23.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa odrzwi obudowy łukowo-podatnej V 29. 3) Zakres lub wartość: Dostawa odrzwi obudowy łukowo-podatnej V 29 rys. ŁP 6 - ŁP 19 w ilości 2 281 ton 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.23.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa odrzwi obudowy łukowo-podatnej V 32. 3) Zakres lub wartość: Dostawa odrzwi obudowy łukowo-podatnej V 32 rys. ŁP 7 - ŁP 19 w ilości 862 ton 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.23.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa kształtownika do obudowy chodnikowej V 29. 3) Zakres lub wartość: dostawa kształtownika do obudowy chodnikowej V 29 w ilości 65 ton 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.