eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Budowa sali gimnastycznej przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Kaczanowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 48608 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Września: Budowa sali gimnastycznej przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Kaczanowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 10349-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, krajowy numer identyfikacyjny 52660100000, ul. ul. Ratuszowa  1, 62300   Września, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 614 362 500, e-mail tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Adres strony internetowej (URL): http//www.wrzesnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sali gimnastycznej przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Kaczanowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-271/08/WIK-RI/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja obejmująca budowę sali gimnastycznej przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Kaczanowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności: a) projekt budowlany, b) projekty wykonawcze, c) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, e) przedmiary robót. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie wszystkich czynności, w tym wszystkich niezbędnych prób i badań, mających na celu uzyskanie przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 4. Krótka charakterystyka inwestycji: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej z zapleczem, galerią (antresolą) oraz łącznikiem do budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Kaczanowie. Obiekt przystosowany jest dla korzystania przez osoby niepełnosprawne. Salę gimnastyczną przy SSP w Kaczanowie projektuje się jako budynek wolnostojący połączony łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły z dachem płaskim dwuspadowym o kącie 6o=10,51%. Projektowany budynek komponuję się i harmonizuje z otaczającym go krajobrazem i istniejącą zabudową. Zagospodarowanie ternu obejmuje wykonanie niezbędnego zakresu do funkcjonowania i użytkowania projektowanej sali gimnastycznej wraz z zapleczem i łącznikiem (m.in. dojścia do budynku, podjazd dla osób niepełnosprawnych, droga przeciwpożarowa z nawijką, tereny zielone - trawa). 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:- przygotowawcze,- zabezpieczenie przejętego od Zamawiającego terenu budowy sali,- ziemne,- fundamentowe (betonowe, zbrojarskie, ciesielskie),- izolacyjne wodochronne,- murarskie,- izolacyjne ciepłochronne i elewacyjne,- montażowe stropów gęstożebrowych i konstrukcji dachu sali z dźwigarów pełnych z drewna klejonego,- monolityczne konstrukcje żelbetowe,- rusztowania budowlane,- pokrycia dachowe, izolacje stropodachów i obróbki blacharskie,- elementy odwodnienia dachów,- tynkarskie,- posadzkarskie i podłogowe, w tym systemowa drewniana podłoga sportowa sali gimnastycznej na legarach,- okładziny wewnętrzne, - malarskie zewnętrzne i wewnętrzne,- stolarka okienna i drzwiowa,- ślusarsko-kowalskie elementy budowlane,- dostawa i montaż elementów sprzętu sportowego,- roboty zewnętrzne (droga p-poż, chodniki, opaska, podjazd, zieleń),- roboty branży instalacyjnej - sanitarne,- roboty branży instalacyjnej - elektryczne. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących instalacji:- instalacja oświetlenia ogólnego,- instalacja oświetlenia ewakuacyjnego,- instalacja gniazd i odbiorników energii elektrycznej,- instalacja rozdziału energii elektrycznej,- instalacja odgromowa,- instalacja c.o.,- instalacja wentylacji,- instalacja wew. wod.kan. i c.w.u.,- instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja kanalizacji deszczowej,- instalacja wodociągowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45212220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3064857.37
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Ogólnobudowany GRINBUD Dominika Sieszchuła,  ,  ul. Olsztyńska 17,  62-200,  Gniezno,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33370468.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3370468.14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3493484.92
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.