eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnowo › Remont budynku oddziału przedszkolnego Zespołu Szkół im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Wojnowo: Remont budynku oddziału przedszkolnego Zespołu Szkół im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie
Numer ogłoszenia: 48597 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie , Wojnowo 1, 86-014 Wojnowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 58 70 566, faks 0-52 58 70 566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnowo.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku oddziału przedszkolnego Zespołu Szkół im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku, oznaczonego nr administracyjnym 18 w miejscowości Wojnowo, gm. Sicienko. Budynek stanowi własność Gminy Sicienko, a użytkowany jest dla potrzeb oddziału przedszkolnego Zespołu Szkół im. Anieli hrabiny Potulickiej w Wojnowie. Obiekt ten swoje wartości użytkowe utracił w wyniku wieloletniej eksploatacji oraz w wyniku dwukrotnego zalania w miesiącu styczeń 2009r. spowodowanego rozszczelnieniem instalacji centralnego ogrzewania. Jest to budynek wolnostojący, parterowy, w części ok.30% zabudowy podpiwniczony, z użytkowym poddaszem mieszkalno - strychowym, pod stromym dwuspadowym drewnianym dachem poszytym starą dachówką - karpiówką. Architekturę i konstrukcję ilustrują załączone w programie funkcjonalno-użytkowym zdjęcia, które stanowią jedyny dotąd materiał dokumentujący. Brak jest archiwaliów i innych opracowań technicznych w przedmiocie budynku. Dla potrzeb niniejszego postępowania wykonano inwentaryzację parteru budynku. Budynek o konstrukcji trwałej, z murowanymi ścianami, stropem Kleina typu lekkiego, nad podpiwniczeniem i drewnianym stropem belkowym nad parterem. Układ konstrukcyjny podłużny ze ścianami poprzecznymi murowanymi z cegły o gr. : 38 i 25 cm. Fundamenty i ściany podpiwniczenia - murowane z wtrąceniami kamiennymi, bez żadnych izolacji p.- wilgociowych. Pow. zabudowy (bez tarasu i schodów zewnętrznych): 18,97m x 9,55m. = 181,16 m2. Kubatura : szacunkowo ok. 1000 m3. Parter obejmuje dwie sale zajęć dla dzieci o pow. po ok. 33 m2, (część wschodnia) salę zajęć o pow. ok. 16 m2 (w części środkowej) i mniejsze pomieszczenia pomocnicze wykorzystywane na wydawanie posiłków dostarczanych z kuchni szkolnej, jadalnię, pomieszczenie pracowników i sanitariaty dla dzieci oraz personelu(część zachodnia). Budynek jest podłączony do linii energetycznej napowietrznej n.n., wodociągu gminnego, kanalizacji sanitarnej, ogólnospławnej i kotłowni osiedlowej. Budynek jest wyposażony w instalacje : elektryczną, wod.- kan., grzewczą c.o. i c.w.u.(według starych norm i rozwiązań), które kwalifikują się do wymiany. Stolarka okienna- stara drewniana oraz drzwi zewnętrzne kwalifikują się do całkowitej wymiany. Dach budynku kwalifikuje się do częściowej naprawy. Rynny i rury spustowe do wymiany. Zadaszenie nad wejściem głównym i nad tarasem kwalifikuje się do wymiany. Elewacja budynku wymaga uzupełnienia tynków i pomalowania. Zamówienie obejmuje wykonanie robót remontowo - renowacyjnych pomieszczeń, robót w zakresie: instalacji elektrycznych, instalacji wod-kan, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji oraz wykonania chodnika z brukowej kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej. Przedmiot zamówienia wraz z oczekiwaniami Zamawiającego został szczegółowo opisany w pkt. 4.5) Programu Funkcjonalno-Użytkowego, który stanowi dodatek a do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 3.000,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej zamówieniem 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. oświadczenie o spełnianiu art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu do SIWZ) 7. oświadczenie dotyczące art.24 ust.1 pkt.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu do SIWZ) 8. oświadczenie - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (wzór w załączeniu do SIWZ). 9. oświadczenie - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 10. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt.9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11. oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 12. oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór w załączeniu do SIWZ., 13. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt.12 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 14. dokumentów stwierdzających, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 15. polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnowo.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Anieli hrabiny Potulickiej, Wojnowo 1, 86-014 Sicienko. woj.kujawsko-pomorskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Zespole Szkół im. Anieli hrabiny Potulickiej, Wojnowo 1 , sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.04.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.