eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie oraz Zespołów Szkół wDąbiu, Gołąbkach i Zalesiu w ramach programu rządowego Cyfrowa Szkoła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Łuków: Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie oraz Zespołów Szkół w: Dąbiu, Gołąbkach i Zalesiu w ramach programu rządowego Cyfrowa Szkoła
Numer ogłoszenia: 485936 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231155 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświatowy, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 24 40, faks 25 798 24 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie oraz Zespołów Szkół w: Dąbiu, Gołąbkach i Zalesiu w ramach programu rządowego Cyfrowa Szkoła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie jest realizowane w ramach rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych wraz z ich montażem, instalacją i szkoleniem w zakresie uruchomienia i wdrożenia oprogramowania w ramach realizacji projektu - do Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie oraz Zespołów Szkół w: Dąbiu, Gołąbkach i Zalesiu. W celu realizacji zadania Zamawiający wymaga dostawy następującego wyposażenia: Część I. Elementy sieci bezprzewodowej oraz komputery i akcesoria: 1. Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 4 szt. 2. Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 4 szt. 3. Router z wbudowanymi modułami zapory sieciowej i systemem - 10 szt. 4. Przenośny komputer dla ucznia (tablet) - 81 szt. 5. Przenośny komputer dla nauczyciela (notebook) - 4 szt. 6. Szafka na 25 komputerów (tabletów) - 4 szt. 7. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt. Część II. Urządzenia multimedialne i interaktywne: 1. Tablica interaktywna z systemem mocowania - 4 szt. 2. Projektor krótkoogniskowy - 2 szt. 3. Projektor multimedialny - 2 szt. 4. System do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 szt. 5. Wizualizer - 1 szt. Zamawiający wymaga: a) instalacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania; b) szkolenia/warsztatów z obsługi sprzętu; c) by serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu - czas reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć 3 dni roboczych, usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) ma zostać wykonana w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia usterki. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, lub e-mail; d) w przypadku Sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż określony w pkt. c) czas na naprawę sprzętu, Zamawiający wymaga podstawienia na czas naprawy, Sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Sprzęt zastępczy podstawiony zostanie nie później niż w ciągu kolejnego dnia roboczego od chwili zdiagnozowania awarii/usterki. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki, Dostarczony sprzęt musi być wyprodukowany w 2012 roku oraz musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Do oferty należy dołączyć opis dla wszystkich oferowanych urządzeń, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego (Informacje o nazwie producenta, nazwie modelu oraz numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw ani numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw.) Każdy opis musi być oznaczony numerem urządzenia, którego dotyczy. Sprzęt i pomoce muszą być dostarczone i zainstalowane, a kadra przeszkolona bezpośrednio w: Szkole Podstawowej w Aleksandrowie oraz Zespołach Szkół w: Dąbiu, Gołąbkach i Zalesiu. Ilość sprzętu i pomocy przeznaczonych do danej szkoły zostanie określona w umowie z Wykonawcą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.16.21.00 - Części kondensatorów 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Elementy sieci bezprzewodowej oraz komputery i akcesoria

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. INTER-COM Zarzycki, Baniak, Ponikowski, ul. Staropijarska 22, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90825,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111713,52

  • Oferta z najniższą ceną: 111713,52 / Oferta z najwyższą ceną: 149474,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Urządzenia multimedialne i interaktywne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORWECO Sp. z o.o., ul. Wieniewskiego 21, 71-130 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22747,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27979,79

  • Oferta z najniższą ceną: 27979,79 / Oferta z najwyższą ceną: 38677,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.