eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Dostawa wszczepów kostnych , implantów, cementu ortopedycznego i instrumentarium ortopedycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Pszczyna: Dostawa wszczepów kostnych , implantów, cementu ortopedycznego i instrumentarium ortopedycznego
Numer ogłoszenia: 48581 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie , ul. Korfantego 6, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 0322103021 wew. 234, faks 032 210 49 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozpszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wszczepów kostnych , implantów, cementu ortopedycznego i instrumentarium ortopedycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wszczepów kostnych, implantów, cementu ortopedycznego i instrumentarium ortopedycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Powiatowego w Pszczynie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą nazwę producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności której pozycji informacja dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej . 4. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy lub połowa okresu ich ważności a oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni. 5. Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Dostawy należy realizować sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z zapotrzebowaniem dotyczącym liczby i rozmiaru poszczególnego asortymentu. Umowa na dostawę obejmującą zakres pakietu nr 9 będzie obowiązywała od 06.05.2009r. 7. W nagłych wypadkach -CITO- czas realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 24 godziny od złożenia zapotrzebowania, a w przypadku zamówień w -normalnym trybie- w ciągu 48 godzin. 8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do nieodpłatnego użyczenia instrumentarium do zakładania endoprotez oraz gwoździ ortopedycznych a także do nieodpłatnego zabezpieczenia pełnej rozmiarówki endoprotez i gwoździ ortopedycznych. Zamawiający będzie płacił jedynie za endoprotezy i gwoździe ortopedyczne które zostaną wykorzystane, a braki w pełnej rozmiarówce będą sukcesywnie uzupełniane przez Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.14.17.50 - Sztuczne stawy 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia- Nie spełnia chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223,poz.1655 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej -ustawą-, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert); c) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącej zakresu określonego w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) d) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy pzp, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Za aktualny odpis lub zaświadczenia należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 3. Wykonawcy mający siedzibę, miejsce zamieszkania lub miejsce pochodzenia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postępują zgodnie z uregulowaniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. z późniejszymi zmianami w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, co najmniej 2 porównywalnych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- (potwierdzeniem mogą być referencje) 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda: a) dokumenty uprawniające do używania i obrotu zaoferowanymi wyrobami medycznymi zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2004 r., Nr 93, poz. 896), tj.: - deklaracje wykonawcy (producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych, - certyfikat jednostki notyfikowanej oraz dokument potwierdzający dokonanie, - zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania dla oferowanych wyrobów medycznych. b) katalogi (opisy), z których będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje pełnym asortymentem zaoferowanych wyrobów, spełniających parametry wymagane zapisami SIWZ 6. Informację o podwykonawcach, zgodnie z cz. XI SIWZ (o ile dotyczy). 7. Do oferty należy również dołączyć: a) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 8. Wszystkie dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy) lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 9. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 10. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozpszczyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul. Korfantego 6 pok. nr 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul. Korfantego 6 pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PŁYTY, PŁYTKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WKRĘTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DRUTY, GWOŹDZIE, GROTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WIERTŁA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DYNAMICZNY SYSTEM BIODROWY I KŁYKCIOWY STABILIZATOR DYNAMICZNY DCS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: IMPLANTY DO OSTEOTOMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GWÓŹDZIE ORTOPEDYCZNE, ŚRUBY I WKRĘTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie A: ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO CAŁKOWITA, CEMENTOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie B: ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO CAŁKOWITA BEZCEMENTOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie C: ENDOPROTEZA POŁOWICZNA JEDNOBIEGUNOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ENDOPROTEZY STAWU BIODROWEGO CEMENTOWE I BEZCEMENTOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: JEDNORAZOWY SYSTEM DO PŁUKANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.