eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › dostawa mobilnego, fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym;

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Potęgowo: dostawa mobilnego, fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym;
Numer ogłoszenia: 485782 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Potęgowo , ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115072, faks 059 8115072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mobilnego, fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mobilnego, fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym - szt. 1. Urządzenie musi spełniać następujące minimalne wymagania: 1) automatyczne rejestrowanie wykroczenia w formie kolorowego i czarno - białego zdjęcia wykonanego techniką cyfrową o rozdzielczości - min. 10 mln pikseli; 2) matryca - kolorowa; 3) automatyczna rejestracja informacji identyfikujących wykonany pomiar: a) data i dokładny czas zdarzenia z dokładnością do 1 sek. b) zmierzona prędkość c) dozwolony limit prędkości d) numer zdjęcia e) oznaczenie, numer urządzenia pomiarowego f) miejsce pomiaru - lokalizacja; 4) rejestrowanie zdjęcia pojazdu z możliwością odczytania numeru rejestracyjnego oraz rozpoznania twarzy kierującego; 5) automatyczne lub manualne ustawienie ostrości; 6) możliwość pracy i dokonywania pomiarów w różnych warunkach atmosferycznych z uwzględnieniem pracy w temperaturach od - 10 st. C do +60 st. C i w nocy z użyciem lampy błyskowej nie oślepiającej kierujących pojazdami, koloru białego w przypadku zdjęć kolorowych i czerwonego w przypadku zdjęć czarno - białych, -30 st. C, +60 st. C (wersja stacjonarna w maszcie z obudową klimatyczną); 7) możliwość pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do trzech pasów ruchu; 8) możliwość ustawiania podczas pomiaru dwóch odrębnych prędkości dla pojazdów osobowych i ciężarowych w tym samym czasie; 9) możliwość ustawienia pomiaru prędkości jednocześnie dla pojazdów zbliżających i oddalających się od stanowiska pomiarowego; 10) możliwość odróżniania podczas pomiaru i rejestrowania pojazdów osobowych lub ciężarowych; 11) przyrząd musi być przystosowany do transportu w samochodzie osobowym; 12) przyrząd musi być przystosowany do dokonywania pomiarów w dowolnym miejscu przy drodze z trójnogu - statywu, kontenera i stelaża z samochodu oraz masztu: Urządzenie musi być kompatybilne z masztem, który posiada Zamawiający: - maszt funkcjonalnie składa się z dwóch podzespołów: maszt oraz obudowa z lampą błyskową; - jest to wersja stacjonarna z masztem z obudową klimatyzowaną, zasilany napięciem 230 VAC; - maszt wyposażony jest w elektryczny napęd do podnoszenia i opuszczania obudowy klimatyzowanej z lampą błyskową; 13) źródło zasilania urządzenia i lampy poprzez 2 akumulatory żelowe, których nieprzerwany czas pracy musi wynosić min. 8 godz.; 14) możliwość zamontowania i dokonywania pomiarów z urządzenia umieszczonego w pojeździe zaparowanym na poboczu drogi; 14) błąd pomiaru prędkości do ? 3 km na h; 15) możliwość wykonania dwóch zdjęć (do 100km na h) ? 3 proc. (pow. 100km na h), na właściwie wykonanym zdjęciu głównym powinien być widoczny jeden pojazd z czytelną tablicą rejestracyjną i twarzą kierującego. Zdjęcie pomocnicze wykonane jest po czasie jaki upłynie po przejechaniu przez zarejestrowany pojazd odległości ok. 5 m; 16) czas pracy urządzenia i lampy błyskowej bez możliwości jej przegrzania, z wykorzystaniem własnego zasilania; 17) możliwość zdalnego sterowania urządzenia poprzez laptopa z odległości min. 100m; 18) brak możliwości ingerencji w informacje zarejestrowane w czasie pomiaru; 19) brak możliwości usunięcia zdjęcia przez obsługę; 20) menu i instrukcja obsługi w języku polskim; 21) możliwość przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera w celu dalszej obróbki; 22) urządzenie winno być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych; 23) Laptop WiFi; 24) 2 stojaki tzw. trójnogi: jeden do urządzenia tzw. fotoradaru i drugi do lampy błyskowej; 25) 2 lampy: biała i czerwona; 26) 2 dodatkowe akumulatory żelowe - zasilanie 12 V DC lub AC; 27) kontener dwudzielny; Dodatkowe wymagania: 1) urządzenie musi posiadać decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości; 2) urządzenie musi posiadać aktualne świadectwo legalizacji pierwotnej właściwego Urzędu Miar wystawione na Straż Gminną w Potęgowie; 3) Wykonawca musi posiadać orzeczenie o spełnieniu przez urządzenie wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz środowiska, wydane przez uprawnione Laboratorium Ochrony Radiowej lub inne uprawnione laboratorium; 3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 24 - miesięcznej gwarancji na wszystkie elementy zestawu, liczonej od daty ostatecznego odbioru; 4) autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny musi się znajdować na terenie kraju; 5) Wykonawca dostarczy urządzenie do siedziby Zamawiającego na własny koszt; 6) Wykonawca przeprowadzi szkolenie z obsługi urządzenia w siedzibie Zamawiającego i w terenie, na wyznaczone osoby i wystawi stosowne zaświadczenia; Wykonawca wraz z urządzeniem dostarczy oprogramowanie wraz licencją na 1 stanowisko do obróbki i wydruku zarejestrowanych zdjęć z opisem oraz generowania dokumentacji niezbędnej do prowadzenia postępowań wyjaśniających w sprawach wykroczenia, które musi spełniać następujące wymagania: 1) posiadać funkcje graficzne umożliwiające poprawę jakości zdjęć (np. ustawienie ostrości, jasności, kontrastu), 2) mieć charakter bazy danych, 3) posiadać system identyfikacji (administrator, użytkownik), 4) możliwość wyszukiwania wykroczeń według wskazanych kryteriów (np. daty, czasu, miejsca, numeru rejestracyjnego, numeru zdjęcia, numeru sprawy), 5) musi spełniać normy wymagane przez Centralną Ewidencję Pojazdów i Kierowców z możliwością wykonania pełnej dokumentacji związanej z wysyłaniem wniosków do CEPiK i sporządzania kompletnej dokumentacji mandatowej, 6) możliwość modyfikacji dokumentacji niezbędnej do prowadzenia postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenie, według potrzeb Zamawiającego, 7) oprogramowanie pozwalające na pełną obsługę urządzenia pomiarowego. Dodatkowo: 1) oprogramowanie ma być zainstalowane na laptopie do obróbki zdjęć dostarczonym przez Wykonawcę, który stanowić ma integralną część urządzenia pomiarowego; 2) Wykonawca przeprowadzi szkolenie strażników w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.51.00 - Urządzenia kontroli radarowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w następujących sytuacjach: 1) wystąpienia siły wyższej; 2) zmiany w obowiązujących przepisach; 3) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 4) zmian mających na celu poprawienie wartości przedmiotu zamówienia, sprawności lub wydajności; 5) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 6) zmiany stawki VAT; 7) innych, korzystnych zmian dla Zamawiającego. Zmiany umowy mogą dotyczyć: - sposobu wykonania przedmiotu zamówienia; - terminu wykonania; - terminu zapłaty; - wynagrodzenia, m.in. w wyniku stawki Vat;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.potegowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat (pokój nr 14-15) UG Potęgowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.