eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sprzedaż wraz z dostawą materiałów do zajęć z przedmiotu Chemia ogólna i środowiskowa w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Olsztyn: Sprzedaż wraz z dostawą materiałów do zajęć z przedmiotu Chemia ogólna i środowiskowa w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00.
Numer ogłoszenia: 485376 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą materiałów do zajęć z przedmiotu Chemia ogólna i środowiskowa w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest sprzedaż wraz z dostawą materiałów do zajęć z przedmiotu Chemia ogólna i środowiskowa w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych wg parametrów technicznych i cech jakościowych opisanych szczegółowo w Załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 38.00.00.00-5, 18.00.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 2. Formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Formularz cenowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, jeżeli okoliczność ta nie była zależna od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 310, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 311, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Wzmocnienie potencjału dydaktycznego UWM w Olsztynie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 realizowanego przez Uniwersytet Warmiński-Mazurski w Olsztynie (Nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-095/10-00).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkło laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozpylacz do TLC, szklany, kolbka o poj. 100 ml, gruszka gumowa z wężem - 1 sztuka 2. Automatyczna biureta Schillinga 5 ml z paskiem Schellbacha. Klasa A. Mocowana na butelce z PP - 2 sztuki 3. Automatyczna biureta Schillinga 10 ml z paskiem Schellbacha. Klasa A. Mocowana na butelce z PP - 5 sztuk 4. Automatyczna biureta Schillinga 25 ml z paskiem Schellbacha. Klasa A. Mocowana na butelce z PP - 5 sztuk 5. Automatyczna biureta Schillinga 50 ml z paskiem Schellbacha. Klasa A. Mocowana na butelce z PP - 2 sztuki 6. Biureta prosta 10 ml, kl. A, z kranem teflonowym iglicowym i z paskiem Schellbacha - 2 sztuki 7. Biureta prosta 25 ml, kl. A, z kranem teflonowym iglicowym i z paskiem Schellbacha - 5 sztuk 8. Biureta prosta 50 ml, kl. A, z kranem teflonowym iglicowym i z paskiem Schellbacha - 5 sztuk 9. Biureta prosta 100 ml, kl. A, z kranem teflonowym iglicowym i z paskiem Schellbacha - 2 sztuki 10. Termometr cieczowy -20/+110 oC, dz. 0,5 oC - 10 sztuk 11. Termometr cieczowy -20/+50 oC, dz. 0,5 oC - 10 sztuk 12. Pipeta szklana jednomiarowa klasy A 1 ml - 5 sztuk 13. Pipeta szklana jednomiarowa klasy A 2 ml - 5 sztuk 14. Pipeta szklana jednomiarowa klasy A 5 ml - 5 sztuk 15. Pipeta szklana jednomiarowa klasy A 10 ml - 5 sztuk 16. Pipeta szklana jednomiarowa klasy A 20 ml - 5 sztuk 17. Pipeta szklana jednomiarowa klasy A 25 ml - 5 sztuk 18. Pipeta szklana jednomiarowa klasy A 50 ml - 5 sztuk 19. Pipeta szklana jednomiarowa klasy A 100 ml - 5 sztuk 20. Kolba miarowa szklana klasy A, z plastikowym korkiem na szlif, 5 ml - 10 sztuk 21. Kolba miarowa szklana klasy A, z plastikowym korkiem na szlif , 10 ml - 10 sztuk 22. Kolba miarowa szklana klasy A, z plastikowym korkiem na szlif , 25 ml - 20 sztuk 23. Kolba miarowa szklana klasy A, z plastikowym korkiem na szlif , 50 ml - 20 sztuk 24. Kolba miarowa szklana klasy A, z plastikowym korkiem na szlif , 100 ml - 20 sztuk 25. Kolba miarowa szklana klasy A, z plastikowym korkiem na szlif , 200 ml - 20 sztuk 26. Kolba miarowa szklana klasy A, z plastikowym korkiem na szlif , 250 ml - 20 sztuk 27. Kolba miarowa szklana klasy A, z plastikowym korkiem na szlif , 500 ml - 10 sztuk 28. Kolba miarowa szklana klasy A, z plastikowym korkiem na szlif , 1000 ml - 10 sztuk 29. Kolba miarowa szklana klasy A, z plastikowym korkiem na szlif , 2000 ml - 3 sztuki 30. Kolba filtracyjna stożkowa ze szklanym tubusem 100 ml - 2 sztuki 31. Kolba filtracyjna stożkowa ze szklanym tubusem 250 ml - 2 sztuki 32. Kolba filtracyjna stożkowa ze szklanym tubusem 500 ml - 2 sztuki 33. Kolba filtracyjna stożkowa ze szklanym tubusem 1000 ml - 2 sztuki 34. Kolba filtracyjna stożkowa ze szklanym tubusem 2000 ml - 2 sztuki 35. Lejek ze spiekiem szklanym, porowatość P-2 (G-2), średnica 40 mm - 3 sztuki 36. Lejek ze spiekiem szklanym, porowatość P-2 (G-2), średnica 65 mm - 3 sztuki 37. Lejek ze spiekiem szklanym, porowatość P-3 (G-3), średnica 40 mm - 3 sztuki 38. Lejek ze spiekiem szklanym, porowatość P-3 (G-3), średnica 65 mm - 3 sztuki 39. Zlewka szklana wysoka z wylewem 25 ml - 50 sztuk 40. Zlewka szklana wysoka z wylewem 50 ml - 50 sztuk 41. Zlewka szklana wysoka z wylewem 100 ml - 50 sztuk 42. Zlewka szklana wysoka z wylewem 150 ml - 50 sztuk 43. Zlewka szklana wysoka z wylewem 250 ml - 30 sztuk 44. Zlewka szklana wysoka z wylewem 400 ml - 30 sztuk 45. Zlewka szklana wysoka z wylewem 800 ml - 20 sztuk 46. Zlewka szklana wysoka z wylewem 1000 ml - 20 sztuk 47. Kolba szklana stożkowa z szeroką szyją 100 ml - 50 sztuk 48. Kolba szklana stożkowa z szeroką szyją 200 ml - 50 sztuk 49. Kolba szklana stożkowa z szeroką szyją 250 ml - 30 sztuk 50. Kolba szklana stożkowa z szeroką szyją 500 ml - 10 sztuk 51. Kolba szklana stożkowa z szeroką szyją 1000 ml - 10 sztuk 52. Butelka z kroplomierzem, brązowa, zakręcana, 20 ml - 20 sztuk 53. Butelka z kroplomierzem, brązowa, zakręcana, 50 ml - 20 sztuk 54. Butelka z kroplomierzem, brązowa, zakręcana, 100 ml - 30 sztuk 55. Fiolki na próbki o poj. 2 ml, ze szkła borokrzemianowego o klasie hydrolityczności 1. Z płaskim dnem, gwintem, uszczelką i nakrętką. - 1 opakowanie (200 szt.) 56. Lejek szklany długi, śr. 75 mm, dł.150 mm - 20 sztuk 57. Lejek szklany długi, śr. 90 mm, dł.150 mm - 10 sztuk 58. Lejek szklany krótki, śr. 40 mm, dł. 40 mm - 20 sztuk 59. Lejek szklany krótki, śr. 80 mm, dł. 80 mm - 10 sztuk 60. Lejek szklany krótki śr. 150 mm, dł. 150mm - 10 sztuk 61. Rozdzielacz gruszkowy 25 ml, kran PTFE - 2 sztuki 62. Rozdzielacz gruszkowy 50 ml, kran PTFE - 2 sztuki 63. Rozdzielacz gruszkowy 250 ml, kran PTFE - 2 sztuki 64. Rozdzielacz gruszkowy 500ml, kran PTFE - 2 sztuki 65. Rozdzielacz gruszkowy 500ml, kran PTFE - 2 sztuki 66. Pipety szklane typu Pasteura, dł. 150 mm - 1 opakowanie (250 szt.) 67. Pipety szklane typu Pasteura, dł. 229mm - 1 opakowanie (250 szt.) 68. Balonik do pipet Pasteura - 2 opakowania (opakowanie = 50 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Laboratoryjne materiały metalowe oraz plastikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płytki chromatograficzne szklane 10x10 cm, silikażel 60 F254 - 5 opakowań (opakowanie = 25 szt.) 2. Płytki chromatograficzne plastikowe 20x20 cm, silikażel 60 F254 - 3 opakowania (opakowanie = 25 szt.) 3. Wąż silikonowy, miękki, śr. zewn. 3 mm, śr. wewn. 6 mm, gr. ścianki 1,5 mm - 1 opakowanie (25m) 4. Wąż silikonowy, miękki, śr. zewn. 5mm, śr. wewn. 8mm, gr. ścianki 1,5mm - 1 opakowanie (25m) 5. Wąż silikonowy, miękki, śr. zewn. 9 mm,śr. wewn. 13mm, gr. ścianki 2 mm - 1 opakowanie (10m) 6. Stożkowe uszczelki gumowe do uszczelniania połączeń lejek filtracyjny - kolba filtracyjna. Zestaw 8 uszczelek o różnych rozmiarach. - 2 opakowania 7. Statyw na 12 kuwet do spektroskopii o szer. boku 10 mm, stabilny, wykonany z PP. - 3 sztuki 8. Pudełko na kuwety z PP, z 12 wgłębieniami na kuwety do spektroskopii o grubości 10 mm i max. wys. 60 mm, posiadające wyjmowalny wkład oraz pokrywkę otwieraną ze sprężynowym zatrzaskiem. - 3 sztuki 9. Łódeczki wagowe jednorazowego użytku. Wykonane z PS. Do ważenia stałych i ciekłych substancji. Odporne na temp. do +90 °C. Z wylewem i z płaskim dnem. Poj. 20 ml. - 2 zestawy (1 zestaw = 250 szt.) 10. Łódeczki wagowe jednorazowego użytku. Wykonane z PS. Do ważenia stałych i ciekłych substancji. Odporne na temp. do +90 °C. Z wylewem i z płaskim dnem. Poj. 140 ml. - 2 zestawy (1 zestaw = 250 szt.) 11. Butle PP z kranem i podziałką, o poj. 25 dm3. Do przechowywania wody destylowanej. Gwint kurka spustowego scalony z butlą. - 3 sztuki 12. Butla z kranem na wodę destylowaną o poj. 10 dm3, wykonana z polietylenu o wysokiej gęstości. - 3 sztuki 13. Butla z kranem na wodę destylowaną o poj. 5 dm3, wykonana z polietylenu o wysokiej gęstości. - 3 sztuki 14. Podstawki z prasowanego korka do kolb okrągłodennych. Średnica zew. 80 mm, wew. 30 mm. - 5 sztuk 15. Podstawki z prasowanego korka do kolb okrągłodennych. Średnica zew. 110 mm, wew. 60 mm. - 5 sztuk 16. Podstawki z prasowanego korka do kolb okrągłodennych. Średnica zew. 140 mm, wew. 90 mm. - 5 sztuk 17. Podstawki z prasowanego korka do kolb okrągłodennych. Średnica zew. 170 mm, wew. 120 mm. - 5 sztuk 18. Tryskawka plastikowa (PP lub LDPE) 500 ml z napisem Woda destylowana. - 10 sztuk 19. Tryskawka plastikowa (PP lub LDPE) 500 ml z napisem Aceton. - 2 sztuki 20. Tryskawka plastikowa (PP lub LDPE) 500 ml z napisem Etanol. - 2 sztuki 21. Tryskawka plastikowa (PP lub LDPE) 500 ml z napisem Metanol. - 2 sztuki 22. Tryskawka plastikowa (PP lub LDPE) 500ml z napisem Izopropanol. - 2 sztuki 23. Tryskawka plastikowa (PP lub LDPE) 1000 ml z napisem Woda destylowana. - 5 sztuk 24. Szpatułka, wykonana ze stali 18/10, długość 185 mm, szerokość 5 mm. - 10 sztuk 25. Szpatułka dwustronna ze stali szlachetnej. Szerokość 6 mm, długość 150 mm. - 10 sztuk 26. Mikrołyżeczko-szpatułki ze stali szlachetnej 18/10. Długość 140 mm, średnica łyżeczki 5 mm. - 2 sztuki 27. Zacisk do połączeń szlifowanych 29/32 mm. - 10 sztuk 28. Zacisk do połączeń szlifowanych 24/29 mm - 5 sztuk 29. Zacisk do połączeń szlifowanych 19/26 mm - 5 sztuk 30. Zacisk do połączeń szlifowanych 14/23 mm - 5 sztuk 31. Zacisk do połączeń szlifowanych 10/19 mm - 5 sztuk 32. Siatka z krążkiem ceramicznym 120 x 120 mm (siatka druciana z zatopionym włóknem szklanym zmieszanym z ziemią okrzemkową). - 10 sztuk 33. Siatka z krążkiem ceramicznym 150 x 150 mm (siatka druciana z zatopionym włóknem szklanym zmieszanym z ziemią okrzemkową). - 10 sztuk 34. Siatka z krążkiem ceramicznym 200 x 200 mm (siatka druciana z zatopionym włóknem szklanym zmieszanym z ziemią okrzemkową). - 10 sztuk 35. Bibuła filtracyjna jakościowa, średnia prędkość filtracji, 45x56 cm. - 5 opakowań (opakowanie = 100 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Asortyment laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Statyw do elektrod pH i czujników konduktometrycznych - 3 sztuki 2. Lampa UV 254 nm do chromatografii cienkowarstwowej - 1 sztuka 3. Komora do spryskiwania płytek TLC - 1 sztuka 4. Ręczna pompka do rurek wskaźnikowych do badania powietrza - 1 sztuka 5. Rurki wskaźnikowe na amoniak - 20 sztuk 6. Rurki wskaźnikowe na siarkowodór - 20 sztuk 7. Rurki wskaźnikowe na tlenki azotu - 20 sztuk 8. Stojąca lupa podświetlana, osadzona na stabilnej podstawce, szklana o średnicy 120 mm i powiększeniu x8. Składane ramię. Źródło światła: jarzeniówka kołowa 230V - 1 sztuka 9. Podnośnik laboratoryjny ze stali nierdzewnej, platforma 150x150mm - 4 sztuki 10. Nasadka obrotowa na pipety szklane o poj. 10 ml, ułatwiająca dozowanie płynów przy pomocy pipet szklanych. Ustawienia żądanej objętości dozowania poprzez obrót głowicy. Zasysanie i wydalanie cieczy z pipety poprzez naciśnięcie tłoka. - 5 sztuk 11. Nasadka gruszkowa na pipety szklane o poj. 100 ml ułatwiająca dozowanie płynów przy pomocy pipet szklanych. Zasysanie i wydalanie cieczy z pipety następuje poprzez naciśnięcie gumowej gruszki. Wypływ cieczy jest kontrolowany dodatkowym zaworkiem - 2 sztuki 12. Statyw filtracyjny do 2 lejków, wykonany z białego PP, z nasadkami na lejki o różnych rozmiarach. Regulowana wysokość statywu. - 4 sztuki 13. Elektroda pH zespolona, w obudowie plastikowej, wtyk BNC. - 2 sztuki 14. Precyzyjna strzykawka do TLC o poj. 10 ul (10 mikrolitrów). - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły BHP oraz środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gogle ochronne przed promieniowaniem UV, spełniające normy EN166 i EN170 - 3 sztuki 2. Szczotka do probówek, średnica główki 10 mm, główka bawełniana. - 10 sztuk 3. Szczotka do probówek, średnica główki 20 mm, główka bawełniana. - 10 sztuk 4. Szczotka do naczyń laboratoryjnych, średnica główki 30 mm, główka pędzel. - 10 sztuk 5. Szczotka do butelek, średnica główki 50 mm, główka pędzel. - 10 sztuk 6. Rękawice lateksowe, flokowane bawełną, spełniające normę EN-374 (prosta ochrona chemiczna), rozmiar 8. - 24 pary 7. Rękawice lateksowe, flokowane bawełną, spełniające normę EN-374 (prosta ochrona chemiczna), rozmiar 10. - 24 pary 8. Czyściwo makulaturowe ogólnego zastosowania, dł. rolki 1000 m, szer. rolki 33,0 cm. - 4 sztuki 9. Stężony preparat detergentowy przeznaczony do mycia szkła laboratoryjnego w laboratoriach chemicznych, niepozostawiający po myciu zacieków i zmętnień. - 5 opakowań (opakowanie = 1 dm3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynnik chemiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kwasomierz glebowy z płynem Helliga. - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.