Chełmek: Roboty drogowe w Gminie Chełmek - budowa ul. Leśnej w Bobrku - etap II
Numer ogłoszenia: 48522 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek , ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe w Gminie Chełmek - budowa ul. Leśnej w Bobrku - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest ETAP II inwestycji Budowa ul. Leśna w Bobrku. Jest to kontynuacja inwestycji wykonanej w roku 2014. Zakres na wydanej dokumentacji od km 0 + 231,78 do km 0 + 361,78 tj miejsca zakończenia prac ETAP I z roku 2014. Długość odcinka 130 mb. Dokumentacja obejmuje zakres od km 0+0,00 do km 0+497,21. Inwestycja będzie wykonywana etapami. Lokalizacja inwestycji Przedmiotowy teren położony jest w środkowej części sołectwa Bobrek w gminie Chełmek. Teren inwestycji stanowi obszary przeznaczone pod zabudowę mieszkaniową i usługową - produkcyjną oraz usługowo - produkcyjną z towarzyszącą zabudową mieszkaniową jednorodzinną. Obecnie teren obsługiwany jest przez jezdnię ziemną utwardzoną, nie będącą drogą publiczną. Opis stanu istniejącego W stanie istniejącym w miejscu projektowanej drogi występuje jezdnia ziemna, stanowiąca odcinek prosty, utwardzona nawierzchnią gruntowo - żwirową w złym stanie (nierówności, ubytki, źródło dużego zapylenia, podczas opadów błotnista). Ulica nie posiada odwodnienia, wody opadowe rozlewają się na tereny przyległe. Brak jest nachyleń odpowiednich podłużnych i poprzecznych. Ruch pieszy odbywa się częściowo po poboczach, częściowo po jezdni. Charakterystyka planowanej inwestycji i jej zakres rzeczowy Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi gminnej: ulica Leśna odwodnieniem rowów przydrożnych i przyczółka wylotowego. Wraz z budową drogi projekt obejmuje wykonanie zabezpieczeń na istniejących sieciach: wodociągowej, energetycznej, teletechnicznej oraz gazowej. Zakres budowy obejmuje: 1. Budowę ulicy Leśnej II etap budowy od km 0+005.64 do km 0+497.21 o kategorii droga gminna klasy D o szerokości w liniach rozgraniczających od około 7,0m do 14,5m, o szerokości jezdni 4,5m - poprzez wykonanie wykopu/nasypu, ułożenie następujących warstw: 4cm-warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 0/25mm na bazie DE30B, 20cm-podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie, 12cm-warstwa mrozoochronna z kruszywa o współczynniku wodoprzepuszczalności k większe lub równe 8m/d na gruncie G2. 2. Wykonanie krawężników obustronnych na ławie betonowej od km 0+005.64 do km 0+056.16, od km 137.44 do km 175.64, od km 0+224.14 do km 0+231.64, od km 0+262.70 do km 0+497.21. Na pozostałych odcinkach krawężnik jednostronnie od strony północnej. Rożnicę wysokości terenu istniejącego z projektowanymi rzędnymi od -37cm do 35cm zostaną pokryte opaską adaptacyjną w postaci miniskarpek o pochyleniu 1:1,5 lub plantowania 3. W celu odwodnienia projektowanej ulicy wody opadowe zostaną zebrane przy krawężniku a następnie odprowadzone do rowu przydrożnego. Rowy te wykonane będą z elementów prefabrykowanych w postaci koryt ściekowych z betonu B-25 ułożonych na podbudowie z pospółki lub żwiru grubości 15cm od km 057.08 do km 144.38 oraz od km 147.27 do km 0+262.12. Wody odprowadzone będą do rowu zlokalizowanego na parceli 1088/18. W strefie bezpośredniego zrzutu wod deszczowych należy wykonać udrożnienie istniejącego rowu oraz wykonać umocnienie dna i skarp na km 0+146.32. Wylot rowu do istniejącego przepustu należy wykonać w postaci ściany oporowej na km 0+146.32 3.5 Zabezpieczenie sieci teletechnicznej kolidującej poprzecznie na km 0+491.52 z projektowaną jezdnią. Istniejące kable teletechniczne zabezpieczone zostaną rurami osłonowymi, dwudzielnymi typu Arot koloru niebieskiego z PCV lub z polietylenu, wysokiej gęstości PE-HD PS (średnicy Dz160 na kable niskiego napięcia i teletechniczne), końce rury osłonowej oprzeć na gruncie stałym, długość zabezpieczenia w miejscu poprzecznej kolizji z korytarzem drogi: 10m ETAP II nie obejmuje wykonania warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawca przyjmie w przypadku koniecznym wykonanie zamówienia uzupełniającego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co niniejsze zamówienie i będzie dotyczyć tego samego przedmiotu zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna: - co najmniej jedno zamówienie, obejmujące roboty budowlane drogowe w zakresie wykonania robót budowlanych drogowych - asfaltowych o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy). Zamówienie oprócz w/w zakresu robót mogą również uwzględniać roboty towarzyszące obejmujące m.in. roboty rozbiórkowe, prace wykończeniowe.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy - uzupełniony, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. c) pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja na roboty budowlane - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Wykonanie przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie. 2) Realizacja przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy. Zmiana podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. Zmiana podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. Rezygnacja z podwykonawców i innego podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b 6) Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy jeśli będzie to podyktowane faktycznymi potrzebami wykonania zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie załączonym do umowy. 7) W przypadku wystąpienia siły wyższej. 8) W przypadku wystąpienia zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w dacie zwierania umowy. 9) Cena oferty nie ulegnie zmianie z zastrzeżeniem urzędowej zmiany stawki podatku Vat i nie będzie podlegać waloryzacji w okresie obowiązywania umowy. 10) Konieczność wykonania robót zamiennych które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia. 11) Konieczność zmian w dokumentacji technicznej spowodowanej jej wadami lub korzystniejszym rozwiązaniem. 12) Zamiana (przesunięcie) terminu realizacji zamówienia może nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć, w dacie zwierania umowy z przyczyn niezależnych od stron np: a) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację zamówienia b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) nastąpiła konieczność istotnej zmiany w dokumentacji technicznej, spowodowana jej wadami co może skutkować koniecznością przerwania prac przez wykonawcę, d) nastąpiła konieczność wykonania robót zamiennych wymagająca większych nakładów czasowych, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia, Termin zostanie wydłużony o czas konieczny określony w oparciu o opinie Inspektora Nadzoru wyznaczonego z ramienia Zamawiającego. 13) Zmiana osób wskazanych w umowie do nadzoru i kierowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chełmku ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chełmku ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHEŁMEK
więcej: przetargi CHEŁMEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 97+033 (98+954) do km 104+829 (106+750) - nr postępowania 100/24
- Remont drogi Władysławów - Wola Bykowska
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.