eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowy dworca kolejowego Legnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Warszawa: Przebudowy dworca kolejowego Legnica
Numer ogłoszenia: 485100 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 424416 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe, ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 220 90 04, faks 22 220 90 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowy dworca kolejowego Legnica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Legnica wraz z przebudową placu przydworcowego z niezbędną infrastrukturą oraz realizacją projektu zapewniającego ciągłość funkcjonowania dworca kolejowego w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Opis charakterystyki obiektu nieruchomości dworcowej położonej w Legnicy przy ul. Dworcowej 5 na działce nr 201/1 obręb 0001 Piątnica AM5: KW nr LE1L/00081078/4; Nieruchomość dworcowa wpisana jest do rejestru zabytków pod Nr 801/L01; Pow. całkowita - 5 871,60 m2; Pow. użytkowa - 3.572,04 m2; Pow. zabudowy - 2.548,00m2; Budynek dworca jest budynkiem wolnostojącym, trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym. Ściany są murowane, elewacja otynkowana, pokryta farbą emulsyjną, dach drewniany kryty dachówką. Budynek wyposażony w instalacje elektryczną, wodn.-kan. centralne ogrzewanie. Posiada trzy wejścia oraz dwie klatki schodowe. Posadzka podłogowa wykonana z lastryko, w części ułożone są płyty chodnikowe i gres. Pełni funkcję czynnego budynku dworca kolejowego, w tym I piętro zajmowane przez Spółki Grupy PKP. 3. Roboty budowlane będą prowadzone przy konieczności zachowania odprawy podróżnych, z uwzględnieniem ich bezpieczeństwa oraz w sposób umożliwiający nieprzerwane korzystanie z infrastruktury kas biletowych, poczekalni , informacji, WC. 4. Przebudowa będzie prowadzona etapami z uwzględnieniem funkcjonowania dworca tymczasowego na parterze budynku. Przy przebudowie elewacji możliwe jest czasowe zajecie fragmentów terenu peronów na wykonanie prac - niezbędne uzgodnienie z właścicielami peronu tj. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 5. Wykonawca w terminie do 30 dni od daty przekazania placu budowy wykona na własny koszt dworzec tymczasowy z podłączeniem wszystkich niezbędnych instalacji koniecznych do prawidłowego jego funkcjonowania przy zachowaniu ciągłości obsługi podróżnych oraz niezbędne oznakowanie zgodnie z wytycznymi Inspektora Nadzoru, w tym w szczególności oznakowanie dotyczące dworca tymczasowego, dojścia do kas, peronów, toalet itp., zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 7 do SIWZ. 6. Do obowiązków Wykonawcy, w zakresie realizacji robót w niniejszym zamówieniu, należy: a. organizacja i zagospodarowanie miejsca realizacji przedmiotu umowy wraz z zapleczem; wszelkie niezbędne zgody na dojazd do zaplecza oraz terenu robót oraz dokonanie uzgodnień w zakresie organizacji dworca tymczasowego, leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszt należy uwzględnić w cenie ofertowej brutto przedmiotu zamówienia, b. zabezpieczenie miejsc, w których prowadzone będą roboty przed dostępem osób trzecich, c. zabezpieczenie własnym staraniem i na własny koszt terenu robót oraz dworca tymczasowego wraz ze znajdującymi się obiektami, urządzeniami i mieniem zapewnienie warunków bezpieczeństwa, a także utrzymywanie w należytym porządku i stanie technicznym terenu robót oraz drogi wykorzystywanej w celach transportowych na potrzeby budowy, d. opracowanie instrukcji przeciwpożarowej, e. zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługi w trakcie realizacji, inwentaryzację powykonawczą z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu) wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, f. wykonywanie badań przewidzianych Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, g. sporządzanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego projektów organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych a ich koszt należy uwzględnić w cenie ofertowej, h. zgłaszanie konieczności wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych. Zgłoszeń tych dokonuje się do Zamawiającego i Inspektora nadzoru nad robotami, i. wykonanie oznakowania tymczasowego robót, utrzymanie go przez cały okres realizacji zamówienia a także do jego demontażu po zakończeniu robót, j. utrzymanie w okresie trwania robót budowlanych, tymczasowych obiektów dworcowych w zakresie konserwacji i eksploatacji, k. zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa zgodnie z zatwierdzoną tymczasową organizacją ruchu, l. zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymanie w należytym stanie estetycznym ogrodzenia i obiektów tymczasowych budowy, m. przygotowanie i umieszczenie w widocznym miejscu na okres realizacji robót informacji wizualnej obiektu dworca po jego przebudowie o wielkości nie mniejszej niż 2m x 3m w formie uzgodnionej z Zamawiającym, n. zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego dostępu do peronów w trakcie trwania robót budowlanych, o. uporządkowanie terenu budowy oraz zaplecza budowy po zakończeniu robót; dokonanie na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, instalacji oraz dróg, p. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na prawidłowe lub terminowe wykonanie przedmiotu umowy, q. wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót oraz wynikających z dostępu do miejsca robót, r. zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( art.21a ustawy Prawo budowlane), s. zapewnienie pracy w soboty, niedziele i święta oraz w porze nocnej, t. zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, u. zapewnienie odmiennej odzieży dla wszystkich pracowników głównego wykonawcy oraz odmiennej odzieży dla wszystkich ewentualnych podwykonawców znajdujących się na terenie budowy w sposób zapewniający ich wizualnie łatwą identyfikację ( np.: nazwa firmy na kamizelce pracowników), v. wbudowanie materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 7. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej mającymi zastosowanie przy wykonywaniu robót oraz wymaganiami SIWZ i umowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać miejsce wykonywania prac w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco na własny koszt zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia prowizoryczne, które nie są już potrzebne. Jest również odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. w miejscu realizacji robót, a także odpowiada za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów i pieszych w obrębie realizowanych prac. 9. Wykonawca odpowiada za doprowadzenie własnym staraniem i na własny koszt energii elektrycznej i wody do placu budowy w celu realizacji robót oraz poniesienie kosztów zużycia tych mediów w okresie realizacji robót, wynikające z ustaleń poczynionych z właścicielami mediów. Wykonanie instalacji wodociągowej, elektrycznej, teletechnicznej w dworcu tymczasowym wraz z podłączeniem w nim odpowiednich urządzeń. Na potrzeby inwestycji istnieje możliwość podpisania umowy ze spółką PKP Energetyka S.A na dostawę energii elektrycznej, a na dostawę wody z PKP S.A. 10. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje robót wykończeniowych w pomieszczeniach budynku przeznaczonych na cele komercyjne ( standard developerski, zgodnie z zapisami w dokumentacji projektowej). 11. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonych ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 Nr 185, poz. 1243 z późn.zm.). 12. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji materiałów rozbiórkowych tj. wszelkich materiałów, urządzeń, elementów konstrukcji czy wyposażenia budynku powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, wyburzeniowych itp. Materiały, które decyzją inspektora Nadzoru nie będą podlegać utylizacji Wykonawca zobligowany jest do składu w miejscu przez niego wskazanym i wywiezienia ich przed terminem zakończenia wykonania przedmiotu umowy. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejących urządzeń ( np.: tablic, monitoringu, drzwi automatycznych, zegara, itp.) wskazanych przez Inspektora Nadzoru lub pełnomocnego przedstawiciela Zamawiającego w sposób umożliwiający ponowne ich uruchomienie i funkcjonowanie po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Wszystkie uszkodzenia i/lub wady nieruchomości przyległych przedmiotu zamówienia nie zauważone przy przekazywaniu przedmiotu zamówienia, a stwierdzone w trakcie i po jego wykonaniu, Wykonawca na koszt własny naprawi/dokona poprawek - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i uzyska akceptację Zamawiającego. 15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości oraz rękojmi w zakresie elementów i materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz robocizny na okres co najmniej 5 lat liczony od dnia ostatecznego odbioru. 16. Wykonawca może wprowadzić zmiany w stosunku do projektu wykonawczego jedynie przy użyciu równoważnych produktów, nie gorszych jakościowo niż zaprojektowane dopiero po uzgodnieniu rozwiązania technicznego i jego zaakceptowania przez projektanta i Zamawiającego. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest równocześnie wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 4.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.33.12.21 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 95.52.00.00 - 95.52.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDOBRATEX Sp. zo.o., ul. Kościuszki 39, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10666106,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13499000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13499000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.