eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Roboty remontowo - malarskie w budynkach Sądu Rejonowego w Pszczynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-26

Pszczyna: Roboty remontowo - malarskie w budynkach Sądu Rejonowego w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 485076 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 441164 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Pszczynie, ul. Bogedaina 14, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2128840 w. 40, faks 032 2128840 w. 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo - malarskie w budynkach Sądu Rejonowego w Pszczynie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie robót remontowo - malarskich w budynkach Sądu przy ul. Bogedaina 8 oraz 14, w wybranych pomieszczeniach. Obmiary pomieszczeń i zakres robót został określony w załączniku nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót. Pozycja nr 6 i 7 przedmiar robót nie wchodzi w zakres przewidzianych robót remontowo - malarskich. Poza pomieszczeniami przewidzianymi w przedmiarze robót, robotami remontowo - malarskimi należy objąć pomieszczenie nr 013 oraz przylegające pomieszczenie techniczne w budynku Sądu przy ul. Bogedaina 14. Obmiar: p. 013 pow. sufitu - ok. 21m2, pow. ścian - ok.. 55 m2. Przylegające pomieszczenie techniczne - pow. sufitu - ok. 16m2, pow. ścian - ok.. 63 m2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do zabezpieczenia, we własnym zakresie - w każdym pomieszczeniu, w którym prowadzone będą prace- okien, drzwi, podłóg, mebli, sprzętu, czujek p.poż., lamp, głośników, osprzętu elektrycznego, koryt sieci strukturalnej i innego wyposażenia, a także przewidzieć demontaż i ponowny montaż kaloryferów, oświetlenia, żaluzji/ rolet okiennych. Przemieszczanie mebli biurowych i innego wyposażenia Wykonawca powinien przewidzieć do wykonania we własnym zakresie. W pomieszczeniu nr 228 Wykonawca dodatkowo musi przewidzieć wykonanie następujących prac: - obudowa jednej ze ścian o wym. 220 x 250 płytą G-K wraz z gipsowaniem, szlifowaniem, malowaniem i innymi pracami towarzyszącymi - założeniem w obudowanej ścianie 9 kratek wentylacyjnych - dostarczenie i montaż listwy przypodłogowej (dł. Ok. 250cm) - osadzenie gniazd elektrycznych i lampy. Robotami remontowo malarskimi nie są objęte następujące pomieszczenia: 010, 116, 119. Prace remontowo - malarskie we wszystkich pomieszczeniach muszą zostać wykonane poza godzinami urzędowania Sądu, tj.: np.: rozpoczęte w piątek w godzinach wczesnopopołudniowych i zakończone w godzinach porannych w poniedziałek, przy czym prace w poniedziałek winny mieć już tylko charakter porządkowy. Zamawiający stawia następujące wymogi co do farby, która ma zostać użyta do malowania powierzchni ścian i sufitów: - rodzaj farby - lateksowa, wodorozcieńczalna, - stopień połysku - półmat - odporność na zmywanie - minimum 2500 cykli - wydajność- do 16m2 /l - posiada atest higieniczny PZH Podane wyżej parametry farby stanowią wymagania minimalne. Wykonawca może zaproponować farbę o innych parametrach, jednak nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowy na roboty, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu karty charakterystyki produktu / karty technicznej zaproponowanej farby celem uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykonawca powinien założyć że pozycje zawarte w przedmiarze robót są pomocnicze i mają charakter orientacyjny, a wykonanie robót ma polegać na zrealizowaniu całego zakresu robót - zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną- przywróceniu terenu, na którym prowadzone będą roboty do stanu co najmniej jak sprzed rozpoczęcia robót, w tym umycie stolarki okiennej, drzwiowej, schodów, poręczy schodów, a także uwzględnić specyfikę utrudnień wynikających z funkcjonowania budynku. Większość robót musi być wykonywana po godzinach urzędowania Sądu, po uzgodnieniach z Zamawiającym. 2. Od wykonawców oczekuje się dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłych robót oraz zdobycia wszelkich informacji (w tym weryfikacji przedmiaru robót), które mogą być konieczne do przygotowania oferty (dokonanie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, czy powierzy wykonanie zamówienia lub jego części podwykonawcom i w jakim zakresie - propozycję formy wykazu zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku niedołączenia do oferty w/wym. załącznika, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzać podwykonawcom żadnej części zamówienia. 4. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUD-RIS Roman Szkorla, Al. Młyńska 20, 43-331 Dankowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39536,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23919,49 / Oferta z najwyższą ceną: 69999,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.