eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DIZ- 62-2012. Dostawa odczynników parametrów krytycznych wraz z dzierżawą nowych analizatorów dla Oddziału Intensywnej Terapii sztuk - 1 i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego sztuk - 1 przez okres 24 miesięcy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Włocławek: DIZ- 62-2012. Dostawa odczynników parametrów krytycznych wraz z dzierżawą nowych analizatorów dla Oddziału Intensywnej Terapii sztuk - 1 i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego sztuk - 1 przez okres 24 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 485010 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416002 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ- 62-2012. Dostawa odczynników parametrów krytycznych wraz z dzierżawą nowych analizatorów dla Oddziału Intensywnej Terapii sztuk - 1 i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego sztuk - 1 przez okres 24 miesięcy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie I Dostawa odczynników niezbędnych do wykonania około 15300 oznaczeń parametrów krytycznych dla Oddziału Intensywnej Terapii wraz z dzierżawą nowego automatycznego analizatora parametrów krytycznych sztuk - 1 przez okres 24 miesięcy o następujących parametrach: PARAMETRY GRANICZNE FABRYCZNIE NOWEGO AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH ( GAZOMETRIA I OKSYMETRIA) DLA ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPI. Niespełnienie wszystkich parametrów granicznych powoduje odrzucenie oferty. PAKIET 1 L.p. Parametr wymagany warunek graniczny wymagana odpowiedź 1 Jeden fabrycznie nowy analizator parametrów krytycznych, pracujący w systemie ciągłym z kompletnym wyposażeniem, przeznaczony do pracy w oddziałach. Rok produkcji - 2012. tak 2 Odczynniki, sensory, płyny kalibracyjne, płyny płuczące oraz pojemniki na ścieki zamknięte w wymiennych kasetach pomiarowo odczynnikowych. tak 3 Pomiar jednoczasowy dokonywany w jednej próbce następujących parametrów : pH, pCO2, pO2, K+, Na+, Ca ++, glukoza, mleczany Hct. tak 4 Zakres liniowości dla wapnia zjonizowanego nie mniejszy niż 0,10 - 5,00 mmolnal tak 5 Możliwość wykonywania badań z zakresu CO-OX tak 6 Objętość próbki umożliwiająca jedno czasowe wykonanie oznaczeń wymaganych parametrów nie większa niż 160 . tak 7 UPS-y umożliwiające pracę przez min. 45 min., jako integralne części zestawów. tak 8 Automatyczna kalibracja 1 i 2 punktowa oraz kontrola jakości wykonywanych pomiarów. tak 9 Zestawy pomiarowo - odczynnikowe zintegrowane z systemem kontroli jakości - 3 różne poziomy ( niski, normalny, wysoki ) - bez konieczności stosowania dodatkowych materiałów kontrolnych. tak 10 Czytnik kodów kreskowych. tak 11 Wydruki pojedynczych i zbiorczych wyników wraz z danymi demograficznymi pacjentów i zakresami wartości referencyjnych możliwość drukowania wyników poza LSI. tak 12 Wydajność minimum 20 oznaczeń na godzinę. tak 13 Parametry wprowadzane : temperatura pacjenta tak numer identyfikacyjny pacjenta tak numer identyfikacyjny operatora tak 14 Możliwość podawania badanego materiału z : kapilar, tak strzykawko - probówek zamkniętych systemów pobrań tak 15 Zasilanie 220 - 240V tak 16 Instrukcja obsługi w języku polskim tak 17 Możliwość współpracy z dowolną laboratoryjną siecią komputerową. tak 18 Przedstawienie minimum 3 pisemnych opinii użytkowników oferowanego sprzętu. tak 19 Oferowane, wyspecyfikowane powyżej urządzenie, winno posiadać oprogramowanie w języku polskim i być gotowe do podjęcia działalności bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materiałami eksploatacyjnymi ). tak 20 Zgodność oferowanych wyrobów z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( Dz. U. Nr 107, poz. 679 ). tak 21 Termin dostawy - w ciągu 7 dni od podpisania umowy. tak 22 Serwis : Merytoryczne wsparcie w rozwiązywaniu doraźnych problemów eksploatacyjnych poprzez telefoniczny instruktaż operatora. tak Gwarancja techniczna przez cały okres trwania umowy uwzględniająca koszty napraw, wymiany podzespołów, okresowych przeglądów serwisowych ( podać terminy wszystkich przeglądów z dokładnością do 2 tygodni oraz określić ich zakres ), a także inne nie wymienione koszty, z wyjątkiem wyspecyfikowanych w ofercie części zużywalnych. tak Czas reakcji serwisu - max. 60 min. od chwili zgłoszenia. tak Czas przystąpienia do naprawy - max. 1 dzień roboczy, licząc od chwili zgłoszenia. tak Dostępność serwisu - ciągła, przez cały czas trwania umowy możliwość zgłaszania awarii przez 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu ( także w dni ustawowo wolne od pracy ) - podać numery kontaktowe: telef. stacjonarny, fax, tel. komórkowy. Oferent zobowiąże się do przedstawienia aktualnych numerów w przypadku każdorazowej ich zmiany. tak Działania naprawcze będą podejmowane niezwłocznie, bez jakichkolwiek dodatkowych warunków wstępnych i kosztów ponoszonych przez zamawiającego. tak Instalacja, uruchomienie i szkolenie personelu oddziałów ( OIT ) w zakresie obsługi ( w tym zasad podawania materiału badanego do analizatora ), konserwacji, rozwiązywania drobnych problemów technicznych oraz interpretacji wyników na koszt oferenta. tak Pod pojęciem czas reakcji serwisu zamawiający rozumie - kontakt w sprawie zgłoszenia usterki. Zadanie II Dostawa odczynników niezbędnych do wykonania około 38400 oznaczeń parametrów krytycznych dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z dzierżawą nowego automatycznego analizatora parametrów krytycznych sztuk - 1 przez okres 24 miesięcy o następujących parametrach: PARAMETRY GRANICZNE AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO. Niespełnienie wszystkich parametrów granicznych powoduje odrzucenie oferty. PAKIET 2 L.p. Parametr wymagany warunek graniczny wymagana odpowiedź 1 Analizator parametrów krytycznych pracujący w systemie ciągłym z kompletnym wyposażeniem, przeznaczony do pracy na oddziałach szpitalnych. Rok produkcji - nie starszy niż 2012. Tak 2 Pomiar jednoczasowy dokonywany w jednej próbce następujących parametrów: pH, pCO2, pO2, ctHb, O2Hb MetHb, COHb hBF,sO2, sód, potas, chlorki, wapń zjonizowany, mleczany, glukoza, bilirubina całkowita kreatynina. Tak 3 Konstrukcja analizatora musi posiadać dwa sposoby podania próbki do wyboru: bezpośrednio ze strzykawki lub z kapilary. Tak 4 Analizator musi posiadać możliwość wykonania badania we krwi pełnej, osoczu, surowicy oraz płynach będących kontrolą jakości. Tak 5 Możliwość wykonania pełnego panelu oznaczeń (gazometria, oksymetria, metabolity łącznie z kreatyniną i elektrolitami) z próbki o objętości nie większej niż 130 . Tak 6 Odczynniki jednoznacznie oznakowane oraz wyposażone w kod kreskowy ułatwiające szybką rejestracje podczas instalacji. Tak 7 Możliwość wymiany pojedynczych odczynników zależnie od zużycia, jeden pojemnik jeden odczynnik (roztwór), zamawiający nie oczekuje analizatora z pakietami odczynnikowymi. Tak 8 Zamawiający wymaga, aby analizator wyposażony był w moduł automatycznej kontroli jakości. Tak 9 Czas kalibracji analizatora w ciągu doby nie dłuższy niż 1 godzina. Tak 10 Możliwość przerwania kalibracji w celu wykonania próbki CITO Tak 11 Aparat wyposażony w kolorowy dotykowy monitor. Tak 12 Zamawiający wymaga by oprogramowanie oferowanego analizatora komunikowało się z operatorem w j. Polskim. Tak 13 Możliwość współpracy analizatora z siecią informatyczną - komunikacja dwukierunkowa. Tak 14 Możliwość podglądu mapy równowagi kwasowo-zasadowej zawierającej wykresy wyników pacjenta w odniesieniu do wyników standardowych Tak 15 Skaner kodów kreskowych do odczytu ID pacjenta operatora. Tak 16 Konstrukcja analizatora musi zapewnić, aby wszystkie parametry oznaczane były w jednym torze pomiarowym, dotyczy to zarówno materiału badanego od pacjenta jak i materiału kontrolnego. Tak 17 Możliwość oceny wizualnej na ekranie bieżącego stanu wykorzystania odczynników i stanu napełniania pojemnika na ścieki. Tak 18 Odczynniki, kalibratory, oraz kontrole są w postaci płynnej gotowe do użycia (bez konieczności rekonstrukcji) Tak 19 W oprogramowaniu system kontroli jakości, możliwość pełnych analiz statystycznych L-J z możliwością wydruku Tak 20 Możliwość korekty wyniku dla danej temperatury pacjenta Tak 21 Możliwość pisania szczegółowych danych demograficznych pacjenta Tak 22 Wbudowana drukarka do analizatora Tak 23 Zasilanie 220 - 240V Tak 24 Instrukcja obsługi w języku polskim Tak 25 Możliwość współpracy z dowolną laboratoryjną siecią komputerową. Tak 26 Przedstawienie minimum 3 pisemnych opinii użytkowników oferowanego sprzętu. Tak 27 Oferowane, wyspecyfikowane powyżej urządzenie, winno posiadać oprogramowanie w języku polskim i być gotowe do podjęcia działalności bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( poza materiałami eksploatacyjnymi ). Tak 28 Zgodność oferowanych wyrobów z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( Dz. U. Nr 107 poz. 679 ). Tak 29 Termin dostawy - w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Tak 30 Serwis : Tak Merytoryczne wsparcie w rozwiązywaniu doraźnych problemów eksploatacyjnych poprzez telefoniczny instruktaż operatora. Tak Gwarancja techniczna przez cały okres trwania umowy uwzględniająca koszty napraw, wymiany podzespołów, okresowych przeglądów serwisowych ( podać terminy wszystkich przeglądów z dokładnością do 2 tygodni oraz określić ich zakres ), a także inne nie wymienione koszty, z wyjątkiem wyspecyfikowanych w ofercie części zużywalnych. Tak Czas reakcji serwisu - max. 60 min. od chwili zgłoszenia. Tak Czas przystąpienia do naprawy - max. 1 dzień roboczy licząc od chwili zgłoszenia. Tak Dostępność serwisu - ciągła, przez cały czas trwania umowy możliwość zgłaszania awarii przez 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu ( także w dni ustawowo wolne od pracy ) - podać numery kontaktowe: telef. stacjonarny, fax, tel. komórkowy. Oferent zobowiąże się do przedstawienia aktualnych numerów w przypadku każdorazowej ich zmiany. Tak Działania naprawcze będą podejmowane niezwłocznie, bez jakichkolwiek dodatkowych warunków wstępnych i kosztów ponoszonych przez zamawiającego. Tak Instalacja, uruchomienie i szkolenie personelu oddziałów ( SOR ) w zakresie obsługi ( w tym zasad podawania materiału badanego do analizatora ), konserwacji, rozwiązywania drobnych problemów technicznych oraz interpretacji wyników na koszt oferenta. Tak Pod pojęciem czas reakcji serwisu zamawiający rozumie - kontakt w sprawie zgłoszenia usterki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WERFEN POLSKA, ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117237,60

  • Oferta z najniższą ceną: 117237,60 / Oferta z najwyższą ceną: 117237,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RADIOMETER Sp. z o.o., ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 286037,52

  • Oferta z najniższą ceną: 286037,52 / Oferta z najwyższą ceną: 286037,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.