eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników sieciowych (switch)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-17

Gliwice: Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników sieciowych (switch)
Numer ogłoszenia: 48484 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25918 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3019815, faks 032 3019814.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa miasta Gliwice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników sieciowych (switch).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch przełączników sieciowych (switch) z osprzętem wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem w sieci lokalnej Zamawiającego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na dostarczony sprzęt oraz wykonane prace na okres nie krótszy niż 24 miesiące, na następujących warunkach: a) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt i ryzyko usterki/awarii w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń gwarancyjnych. Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń gwarancyjnych odbywać się będzie całodobowo przez cały okres gwarancji jakości. b) W sytuacji, w której wykonanie naprawy jest niemożliwe w czasie 8 godzin od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń gwarancyjnych Wykonawca dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje na własny koszt i ryzyko wolny od wad sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach technicznych niż sprzęt dostarczony w ramach niniejszego zamówienia. c) Sprzęt zastępczy zostanie zainstalowany w czasie nie dłuższym niż 8 godzin od momentu przekazania zgłoszenia do punktu przyjęć zgłoszeń gwarancyjnych. d) W przypadku dokonania wymiany sprzętu na nowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na wymieniony sprzęt (na warunkach określonych w pkt. II.1.3), w literach a) do c) niniejszego ogłoszenia), na taki sam okres, na jaki została udzielona gwarancja na dostarczany sprzęt w ramach niniejszego zamówienia, licząc od dnia wymiany. e) Wykonawca musi zagwarantować istnienie wyznaczonego punktu całodobowego kontaktu telefonicznego, faksowego, e-mailowego w celu zgłaszania wniosków o wykonanie usługi gwarancyjnej. Przyjmowanie zgłoszeń o wszelkich nieprawidłowościach w działaniu dostarczonego sprzętu będzie dokonywane przez cały okres gwarancji jakości przy wykorzystaniu telefonu, faksu lub wiadomości e-mail. Każdorazowe zgłoszenie telefoniczne będzie potwierdzone faksem, bądź mailem przez Użytkownika, tak szybko jak to będzie możliwe, na numer podany w ofercie Wykonawcy. UWAGA: Oferty z okresem gwarancji jakości na dostarczony sprzęt oraz wykonane prace, krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone jako sprzeczne z SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy sporządzenia w ramach przedmiotu zamówienia dokumentacji zawierającej co najmniej schemat logiczny połączeń sieciowych zestawionych z dostarczonym sprzętem, oraz szczegółowego opisu konfiguracji zainstalowanego sprzętu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Apius Technologies Sp z o.o., ul. Mogilska 40, 31-546 Kraków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63380,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71340,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.