eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › BUDOWA KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. KOSSAKA W LĘBORKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I PRZYŁĄCZAMI.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-26

Lębork: BUDOWA KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. KOSSAKA W LĘBORKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I PRZYŁĄCZAMI.
Numer ogłoszenia: 484666 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406014 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. KOSSAKA W LĘBORKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I PRZYŁĄCZAMI..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Kossaka w Lęborku wraz z zagospodarowaniem i przyłączami. 1.1. Podstawowe dane budynku: a) Ilość kondygnacji - 5 ( cztery nadziemne + piwnice ); b) Ilość mieszkań - 32; c) Powierzchnia zabudowy - 440,12 m2; d) Powierzchnia użytkowa - 1.245,60 m2; e) Kubatura - 7402 m3. 1.2. Podstawowe dane dotyczące zagospodarowania terenu przy budynku ( projektowane utwardzenie terenu ): a) Powierzchnia dojść i dojazdów, miejsc utwardzonych projektowanych - 1.196,25 m2 ( tj. jezdnie manewrowe, nawierzchnia parkingu, chodnik wzmocniony i chodnik terenowy ). 1.3. Przyłącza: a) wodociągowe o długości ok. 100 m; b) deszczowe o długości ok. 205 m; c) sanitarne o długości ok. 123 m. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o załączoną dokumentację tj. zgodnie z: 2.1. DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ opracowaną przez Przedsiębiorstwo Organizacji Budownictwa POBUD Sp. z o.o. w Bydgoszczy, w skład której wchodzą następujące elementy: 1) Projekt budowlany: a) Projekt zagospodarowania terenu i architektura, b) Konstrukcja i projekt geotechniczny, c) Instalacje elektryczne, d) Oświetlenie terenu i zabezpieczenie istniejącego kabla, e) Instalacja c.o. i węzeł cieplny, f) Instalacja wewnętrzna i zewnętrzna wodociągowo-kanalizacyjna i gazowa, g) Drogi, h) Przyłącza wodociągowo-kanalizacyjne. 2) Projekt wykonawczy: a)Architektura, b)Konstrukcja, c) Instalacje elektryczne, d) Oświetlenie terenu i zabezpieczenie istniejącego kabla, e) Instalacje elektryczne w węźle cieplnym, f) Instalacje wodociągowo-kanalizacyjne i gazowe, g) Przyłącza wodociągowo-kanalizacyjne, h) Instalacja c.o., i) Węzeł cieplny - technologia, j) Zagospodarowanie terenu - branża drogowa. Ww. dokumentacja stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa 2.2. PRZEDMIARAMI ROBÓT opracowanymi przez Przedsiębiorstwo Organizacji Budownictwa POBUD Sp. z o.o. w Bydgoszczy, w skład których wchodzą następujące elementy: a) Branża budowlana, b) Zieleń i plac zabaw, c) Instalacje elektryczne, d) Oświetlenie terenu i zabezpieczenie istniejącego kabla, e) Instalacje elektryczne w węźle cieplnym, f) Wewnętrzne instalacje sanitarne, g) Zewnętrzne instalacje sanitarne, h) Instalacja c.o., i) Węzeł cieplny - technologia, j) Branża drogowa. Powyższe przedmiary stanowią Załącznik nr 10 do SIWZ - Przedmiary robót 2.3. SPECYFIKACJAMI TECHNICZNYMI WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH opracowanymi przez Przedsiębiorstwo Organizacji Budownictwa POBUD Sp. z o.o. w Bydgoszczy, w skład których wchodzą następujące elementy: a) Branża budowlana, b) Instalacje elektryczne, c) Branża sanitarna, d) Instalacja ogrzewcza c.o. i węzeł cieplny, e) Branża drogowa. Powyżej wymienione specyfikacje stanowią Załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Obioru Robót Budowlanych 2.4. Decyzją nr 123/13 z dnia 29.03.2013 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę komunalnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego stanowiącą Załącznik nr 12 do SIWZ. 3.Zakres zamówienia obejmuje również: 3.1. Geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; 3.2. Ogrodzenie terenu budowy; 3.3. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych ( z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów ); 3.4. Tymczasową organizację ruchu, dojścia do budynków i posesji należy zabezpieczyć zgodnie z warunkami BHP; 3.5. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe ( należy dołożyć wszelkich starań aby nie dopuścić w czasie trwania inwestycji do skarg mieszkańców na jej uciążliwość ); 3.6. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją; 3.7. Nadwyżkę ziemi ( urobku ) należy przetransportować na ul. Pułaskiego. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową. 3.8. Usuwanie wszelkich kolizji nie wymienionych w opisie i uwagach, a które można było przewidzieć przy kalkulowaniu ceny oferty; 3.9. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych; 3.10. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 3.11. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej; 3.12. Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 3.13. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku i przekazanie go Zamawiającemu. 4. Ustalenia dodatkowe: 4.1. Kuchnie gazowe, które należy zamontować w mieszkaniach i o których mowa w Projekcie budowlanym - Instalacja wewnętrzna i zewnętrzna wodociągowo- kanalizacyjna i gazowa ( Załącznik nr 9 do SIWZ ) maja mieć kolor biały.4.2. Elementy placu zabaw powinny mieć wymiary przybliżone do poniżej podanych: a) ławka drewniana z oparciem - dł. 180 cm, szer. 50 cm, wysokość od poziomu gruntu do siedziska 45 cm, całkowita wysokość 90 cm, montaż w gruncie na głębokość 40 cm ( zabetonowanie ); b) piaskownica drewniana - wym. wewnętrzne 2x2 m, wys. od poziomu gruntu 30 cm, montaż w gruncie na głębokość 30cm ( wkopanie ); c) huśtawka drewniana podwójna - wys. od poziomu gruntu 225 cm, szer. całkowita 420 cm wysokość od poziomu gruntu do siedziska 40 cm, montaż w gruncie na głębokość 60 cm ( zabetonowanie ); d) ważka na podstawie metalowej - dł. 300 cm, szer. 55 cm, wys. 60 cm, maksymalna wys. siedziska od poziomu gruntu 80 cm, montaż w gruncie na głębokość 60 cm ( wkopanie ). UWAGA: Instalowane na placu zabaw urządzenia muszą być bezpieczne a ich rozmieszczenie ma uwzględniać obowiązujące przepisy i normy. Bezpieczne urządzenia powinny spełniać wymogi obowiązującej normy PN-EN 1176. 4.3. Trzepak ma być wykonany z rur stalowych, wyposażony w dwie równolegle poprzeczki, mocowany do podłoża na stałe wymiary 3m x 1,80 m , wysokość dolnej poprzeczki 90 cm, obok trzepaka należy ustawić ławkę drewnianą ( bez oparcia ) o następujących wymiarach: dł. 180 cm, szer. 40 cm, wysokość od poziomu gruntu do siedziska 45 cm, montaż w gruncie na głębokość 40 cm ( zabetonowanie ) 5.Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 6.Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 7. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 8.Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ oraz Załącznik nr 1 do Projektu umowy, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 9.Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 10.Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 11.Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca ) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 12.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany Dzida i Zaręba Sp. J., ul. Pionierów 4b, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5202299,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3318596,87

  • Oferta z najniższą ceną: 3318596,87 / Oferta z najwyższą ceną: 4679824,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.