eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Likwidacja nielegalnych wysypisk na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-26

Koszalin: Likwidacja nielegalnych wysypisk na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 484340 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie Filia w Koszalinie , ul. Partyzantów 15A, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3439930, 3473100, faks 94 343 36 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja nielegalnych wysypisk na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja nielegalnych wysypisk na nieruchomościach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii w Koszalinie. Postępowanie nr SZKO.SOP.016.21.13.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP według druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP według druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie co najmniej 1 usługę tożsamą z zamówieniem tj. zebrania, załadunku i wywiezienia na wysypisko zgromadzonych odpadów o wartości nie mniejszej niż 10.000zł wg druku stanowiacego załacznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem imienia i nazwiska, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według druku stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W wykazie należy umieścić zarówno własnych pracowników jak i podwykonawców. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP według druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem imienia i nazwiska, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według druku stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W wykazie należy umieścić zarówno własnych pracowników jak i podwykonawców. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP według druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP według druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego (w pokoju nr 70).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedz zamaw (w sekretariacie) w term. do dnia 04.12.2013r. do godz 13:00 z adn: Oferta-nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert-zadanie SZKO.SOP.016.21.13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 gmina Białogard obręb Lulewiczki nr dz. 84/4 ilość około 6 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 gmina Białogard obręb Lulewiczki nr dz. 84/4 ilość około 6 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 gmina Białogard obręb Pustkowo nr dz. 290/1 ilość około 2 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 2 gmina Białogard obręb Pustkowo nr dz. 290/1 ilość około 2 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3 gmina Tychowo obręb Czarnkowo nr dz. 120/1, 120/2 ilość około 33 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 3 gmina Tychowo obręb Czarnkowo nr dz. 120/1, 120/2 ilość około 33 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4 gmina Tychowo obręb Doble nr dz. 98/1 ilość około 40 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 4 gmina Tychowo obręb Doble nr dz. 98/1 ilość około 40 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5 gmina Tychowo obręb Doble nr dz. 32/6 ilość około 355 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 5 gmina Tychowo obręb Doble nr dz. 32/6 ilość około 355 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr 6 gmina Tychowo obręb Kikowo nr dz. 59 ilość około 1225 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 6 gmina Tychowo obręb Kikowo nr dz. 59 ilość około 1225 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie częściowe nr 7 gmina Tychowo obręb Kikowo nr dz. 42/1 ilość około 25 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 7 gmina Tychowo obręb Kikowo nr dz. 42/1 ilość około 25 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie częściowe nr 8 gmina Drawsko Pomorskie obręb 4 nr dz. 23/1 ilość około 10 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 8 gmina Drawsko Pomorskie obręb 4 nr dz. 23/1 ilość około 10 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie częściowe nr 9 gmina Drawsko Pomorskie obręb Suliszewo nr dz. 366 ilość około 100 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 9 gmina Drawsko Pomorskie obręb Suliszewo nr dz. 366 ilość około 100 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie częściowe nr 10 gmina Drawsko Pomorskie obręb Suliszewo nr dz. 347/34 ilość około 20 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 10 gmina Drawsko Pomorskie obręb Suliszewo nr dz. 347/34 ilość około 20 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie częściowe nr 11 gmina Drawsko Pomorskie obręb Suliszewo nr dz. 376/2 ilość około 10 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 11 gmina Drawsko Pomorskie obręb Suliszewo nr dz. 376/2 ilość około 10 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie częściowe nr 12 gmina Kalisz Pomorski obręb Sienica nr dz. 40 ilość około 5 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 12 gmina Kalisz Pomorski obręb Sienica nr dz. 40 ilość około 5 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie częściowe nr 13 gmina Ostrowice obręb Smołdzięcino nr dz. 91/2 ilość około 20 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 13 gmina Ostrowice obręb Smołdzięcino nr dz. 91/2 ilość około 20 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie częściowe nr 14 gmina Złocieniec obręb 17m. Złocieniec nr dz. 35/16, 35/18 ilość około 7 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 14 gmina Złocieniec obręb 17m. Złocieniec nr dz. 35/16, 35/18 ilość około 7 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie częściowe nr 15 gmina Rymań obręb Rzesznikowo nr dz. 149/8 ilość około 30 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 15 gmina Rymań obręb Rzesznikowo nr dz. 149/8 ilość około 30 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie częściowe nr 16 gmina Biesiekierz obręb Biesiekierz nr dz. 10/7 ilość około 50 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 16 gmina Biesiekierz obręb Biesiekierz nr dz. 10/7 ilość około 50 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie częściowe nr 17 gmina Biesiekierz obręb Cieszyn nr dz. 106/2 ilość około 20 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 17 gmina Biesiekierz obręb Cieszyn nr dz. 106/2 ilość około 20 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie częściowe nr 18 gmina Bobolice obręb Darżewo nr dz. 14/3 ilość około 5 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 18 gmina Bobolice obręb Darżewo nr dz. 14/3 ilość około 5 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie częściowe nr 19 gmina Manowo obręb Manowo nr dz. 90/26 ilość około 10 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 19 gmina Manowo obręb Manowo nr dz. 90/26 ilość około 10 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 95.00.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie częściowe nr 20 gmina Świeszyno obręb Świeszyno nr dz. 496/3 ilość około 5 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 20 gmina Świeszyno obręb Świeszyno nr dz. 496/3 ilość około 5 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie częściowe nr 21 gmina Malechowo obręb Malechowo nr dz. 226/10 ilość około 10 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 21 gmina Malechowo obręb Malechowo nr dz. 226/10 ilość około 10 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie częściowe nr 22 gmina Grzmiąca obręb Grzmiąca nr dz. 25/77, 25/78, 25/74 ilość około 50 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 22 gmina Grzmiąca obręb Grzmiąca nr dz. 25/77, 25/78, 25/74 ilość około 50 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie częściowe nr 23 miasto Szczecinek obręb 3 nr dz. 2/9 ilość około 50 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 23 miasto Szczecinek obręb 3 nr dz. 2/9 ilość około 50 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie częściowe nr 24 miasto Szczecinek obręb 5 nr dz. 26/3, 26/4 ilość około 150 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 24 miasto Szczecinek obręb 5 nr dz. 26/3, 26/4 ilość około 150 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie częściowe nr 25 gmina Szczecinek obręb Drawień nr dz. 249/6 ilość około 2000 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 25 gmina Szczecinek obręb Drawień nr dz. 249/6 ilość około 2000 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie częściowe nr 26 gmina Szczecinek obręb Drawień nr dz. 288/5 ilość około 30 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 26 gmina Szczecinek obręb Drawień nr dz. 288/5 ilość około 30 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.11.00-0, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie częściowe nr 27 gmina Szczecinek obręb Grąbczyn nr dz. 6/5 ilość około 80 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 27 gmina Szczecinek obręb Grąbczyn nr dz. 6/5 ilość około 80 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie częściowe nr 28 gmina Szczecinek obręb Wierzchowo nr dz. 22/11 ilość około 350 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 28 gmina Szczecinek obręb Wierzchowo nr dz. 22/11 ilość około 350 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie częściowe nr 29 miasto Świdwin obręb 4 nr dz. 15/6 ilość około 100 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 29 miasto Świdwin obręb 4 nr dz. 15/6 ilość około 100 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie częściowe nr 30 gmina Połczyn Zdrój obręb Redło nr dz. 108/33 ilość około 200 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 30 gmina Połczyn Zdrój obręb Redło nr dz. 108/33 ilość około 200 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie częściowe nr 31 gmina Rąbino obręb Rąbinko nr dz. 47/17 ilość około 150 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 31 gmina Rąbino obręb Rąbinko nr dz. 47/17 ilość około 150 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie częściowe nr 32 gmina Sławoborze obręb Rokosowo nr dz. 104/12 ilość około 200 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 32 gmina Sławoborze obręb Rokosowo nr dz. 104/12 ilość około 200 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-5, 90.51.13.00-5, 90.51.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.