eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opalenica › Dostawa paliw płynnych na potrzeby PGKiM KOMOPAL Sp. z o.o. w Opalenicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Opalenica: Dostawa paliw płynnych na potrzeby PGKiM KOMOPAL Sp. z o.o. w Opalenicy
Numer ogłoszenia: 48379 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34232 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Komopal" Sp. z o. o., ul. 3 Maja 22, 64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 4476610, faks 0-61 4476611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych na potrzeby PGKiM KOMOPAL Sp. z o.o. w Opalenicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw płynnych realizowana na zasadzie doraźnych tankowań na stacji paliw płynnych do zbiorników pojazdów służbowych oraz kanistrów w następujących ilościach (przewidywane maksymalne ilości zużycia): - olej napędowy w ilości około 40 000 litrów, - benzyna bezołowiowa E - 95 w ilości około 700 litrów Wskazane powyżej ilości paliw są planowane i mogą ulec zmniejszeniu. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliwa. Sprzedaż paliwa odbywać się będzie bezgotówkowo na podstawie wykazu nr rejestracyjnych samochodów oraz listy osób upoważnionych przez Zamawiającego do tankowania w kanistry. Sprzedaż paliwa odbywać się będzie na bieżąco zgodnie z potrzebą Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Zamawiający dopuszcza dokonywanie transakcji bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych. W takim przypadku karty muszą być wystawione na każdy numer rejestracyjny i/lub na każdą osobę upoważnioną przez Zamawiającego ( w przypadku kart, z których będą korzystać upoważnione osoby, mogą one być wystawione na nazwę instytucji Zamawiającego). Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. W przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę kart paliwowych Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tym związanych. 3. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pełny monitoring transakcji z uwzględnieniem: a) daty tankowań, b) miejsca tankowań, ilości tankowanego paliwa, c) ceny 1 litra paliwa, d) wartości zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu, e) numeru rejestracyjnego samochodu bądź tożsamości osoby upoważnionej do tankowania w kanister. 4. Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania jakościowe i posiadać atesty dopuszczające je do sprzedaży na rynku polskim. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien dostarczyć aktualny atest jakościowy na zatankowane paliwo. 5. Wykonawca powinien posiadać lub dysponować przynajmniej jedną stacją paliw zaopatrzoną w paliwa będące przedmiotem zamówienia, czynną w dni robocze co najmniej od godz. 7:00 do godz: 20:00, a w pozostałe dni co najmniej od godz. 8:00 do godz. 18:00, usytuowaną w odległości mniejszej niż 5 km od siedziby Zamawiającego licząc odległość po drogach utwardzonych. 6. Na wartość zamówienia składać się będzie ilość zrealizowanych dostaw w okresie obowiązywania umowy x suma cen jednostkowych z danego dnia zakupu ( z dystrybutora) pomniejszona o stały upust udzielony przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostawy. W powyższej sytuacji Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKSAN K. Karłowska, A. Karłowski, S. Karłowski, A. Karłowski Spółka Jawna, ul. Młyńska 31, 64-330 Opalenica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302710,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 231485,00

  • Oferta z najniższą ceną: 231485,00 / Oferta z najwyższą ceną: 231485,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.