To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Jeziorany: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 50.000,00 zł.
Numer ogłoszenia: 483780 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 456298 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 50.000,00 zł..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 50.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu roku 2012 z przeznaczeniem na finansowanie zadania inwestycyjnego realizowanego z udziałem środków unijnych -Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnia ścieków w Radostowie - I etap w ramach Projektu Budowa kanalizacji sanitarnych wraz z oczyszczalniami we Franknowie i Radostowie - Działanie 321 PROW na lata 2007 - 2013 2. Kredyt w kwocie 50.000,00 zł zostanie uruchomiony w jednej transzy - 04.12.2012(w przypadku wpłynięcia jednej oferty nie podlegającej odrzuceniu może być przyśpieszony) 3. Okres spłaty kredytu : od 30.11.2013 r. do 25.10.2020 r. 4. Rok obrachunkowy: 365 dni z uwzględnieniem roku przestępnego. 5. Karencja w spłacie rat kapitałowych - do 30.11.2013 r. 6. Spłata rat kapitałowych: lp Data Kwota raty 1 2 3 1 Rok 2012 0,00 30.11.2013 100 ROK 2013 100 25.10.2014 500 2 ROK 2014 500 20.04.2015 2.200 25.10.2015 2.200 3 ROK 2015 4.400 20.05.2016 2.500 25.10.2016 2.500 4 ROK 2016 5.000 25.05.2017 2.500 25.10.2017 2.500 5 ROK 2017 5.000 25.05.2018 2.500 25.10.2018 2.500 6 ROK 2018 5.000 25.05.2019 7.500 25.10.2019 7.500 7 ROK 2019 15.000 15.02.2020 5.000 25.05.2020 5.000 25.10.2020 5.000 8 ROK 2020 15.000 Ogółem 50.000 7. Spłata odsetek w ratach miesięcznych - od następnego m-ca od wpływu środków kredytu na rachunek Gminy. 8 . Oprocentowanie zmienne wg stopy WIBOR 3 M na dzień 29.10. 2012 r.(4,75%), 9. Stała marża bankowa nie może być wyższa niż 1,75%, 10. Prowizja nie może być wyższa niż 0,1% wartości kredytu. 11. Wykonawca(Bank) nie pobierze żadnych dodatkowych opłat poza oprocentowaniem składającym się ze stawki WIBOR 3M + stała marża banku. 12. ZABEZPIECZENIE kredytu - weksel własny in blanco z deklaracja wekslową, 13.Kredyt może być może być przeznaczony na refundację wydatków poniesionych w roku 2012 przed podpisaniem umowy kredytowe 14. Zastrzega się prawo do: - niewykorzystania kredytu, gdy zadanie będzie zrealizowane na mniejszą wartość bez opłat, - zmiany terminów i wysokości transz jego wykorzystania bez ponoszenia dodatkowych opłat , - zmianę terminów i wysokości spłat rat kredytu z możliwością skrócenia okresu spłaty lub z zachowaniem ostatecznego terminu spłaty, bez ponoszenia dodatkowych opłat, - zawierania aneksów bez opłat. 15. Wykonawca przygotuje Projekt umowy (w wersji papierowej i elektronicznej), który musi zawierać wszystkie elementy SIWZ, łącznie z wpisaniem paragrafu o treści: Integralną częścią niniejszej umowy jest SIWZ z dn. ............... znak: ................ i złożona oferta z dnia ............
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁAJKACH ODDZIAŁ MRĄGOWO
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁAJKACH ODDZIAŁ MRĄGOWO
- Bank Spółdzielczy w Mikołajkach ul. Kajki 1 Oddział Mrągowo, Wojska Polskiego 22, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18781,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19275,05
Oferta z najniższą ceną: 19275,05 / Oferta z najwyższą ceną: 19275,05
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.