Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-06
Opole: Prace geodezyjne - 6 zadań częściowych. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.24.2014.U
Numer ogłoszenia: 48377 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjne - 6 zadań częściowych. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.24.2014.U.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace geodezyjne - 6 zadań częściowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że co najmniej jedna osoaba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia w zakresie II geodezji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zaleca się również załączenie kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie II geodezji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana zawartej umowy oraz warunki tej zmiany. 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zamianę umownego terminu, pod warunkiem, że wystąpią: 1) czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne). 2) wystąpiła konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia, 3) nastąpiła zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium, 4) przekazanie nieruchomości lub jej części (działki) na rzecz instytucji samorządowych lub innych. 5) przedłużające się procedury administracyjne, 6) zaistnieje potrzeba przeprowadzenia robót dodatkowych, wyłącznie na czas ich prowadzenia jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednoczenie z zadaniem podstawowym. 7) w przypadku przedłużającej się procedury w związku uzyskaniem decyzji dot. podziału nie jest możliwe wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie. 3. Dopuszcza się zamianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: 1) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, 2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 3) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków, - wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia. 4. Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT). 5. Dopuszcza się zamianę pozostałych zapisów umowy, pod warunkiem, że: 1) wystąpi konieczności wyłączenia działek z umowy, których podział z przyczyn nie dających się przewidzieć nie jest możliwy do wykonania w zakresie zawartym w SIWZ. 2) z powodu działania osób trzecich, wykonanie prac będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3) realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania, 4) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, 6. Dopuszcza się zmianę podwykonawcy zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Przewiduje się możliwość rezygnacji z części umownych prac w sytuacji gdy zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. 8. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole
pokój nr 30, sekretariat IIp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole pokój nr 30, sekretariat IIp..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1: Podział działki nr 441/4 km 3 o powierzchni 42,4958ha, położonej w obrębie Lipniki, gmina Kamiennik, powiat nyski, woj. opolskie na dwie działki (ok. 10,1ha i 32,4ha)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Podział działki nr 441/4 km 3 o powierzchni 42,4958ha, położonej w obrębie Lipniki, gmina Kamiennik, powiat nyski, woj. opolskie na dwie działki (ok. 10,1ha i 32,4ha)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2: Wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym rozgraniczeniem działki nr 31/1 k.m.3 o powierzchni 6,2534 ha położonej w obrębie Sarnów - Chudoba, gmina Byczyna, powiat kluczborski, woj. opolskie. Nowe punkty należy zastabilizować trwale w terenie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 2: Wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym rozgraniczeniem działki nr 31/1 k.m.3 o powierzchni 6,2534 ha położonej w obrębie Sarnów - Chudoba, gmina Byczyna, powiat kluczborski, woj. opolskie. Nowe punkty należy zastabilizować trwale w terenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3: Podział geodezyjny działki nr 20/11 k.m. 3 o powierzchni 21,7714 ha położonej w obrębie Sarnów - Chudoba, gmina Byczyna, powiat kluczborski, woj. opolskie. Podział należy dokonać w celu wydzielenia 2 działek o pow. około 2,5 ha i 0,30 ha stanowiących tereny zabudowane zgodnie z załącznikiem graficznym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 3: Podział geodezyjny działki nr 20/11 k.m. 3 o powierzchni 21,7714 ha położonej w obrębie Sarnów - Chudoba, gmina Byczyna, powiat kluczborski, woj. opolskie. Podział należy dokonać w celu wydzielenia 2 działek o pow. około 2,5 ha i 0,30 ha stanowiących tereny zabudowane zgodnie z załącznikiem graficznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4: Podział działki położonej w obrębie Strzeleczki, gmina Strzeleczki, powiat krapkowicki, woj. opolskie oznaczonej w ewidencji gruntów jak działka nr 1277/18 z k.m. 5 o powierzchni 61,5237ha..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 4: Podział działki położonej w obrębie Strzeleczki, gmina Strzeleczki, powiat krapkowicki, woj. opolskie oznaczonej w ewidencji gruntów jak działka nr 1277/18 z k.m. 5 o powierzchni 61,5237ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5: Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 1408/111 na karcie mapy 1 położonej w obrębie Szemrowice, gmina Dobrodzień, powiat oleski województwo opolskie o powierzchni 4,9243 ha objętej KW OP1L/00054273/9 na dwie działki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 5: Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 1408/111 na karcie mapy 1 położonej w obrębie Szemrowice, gmina Dobrodzień, powiat oleski województwo opolskie o powierzchni 4,9243 ha objętej KW OP1L/00054273/9 na dwie działki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr 6: Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 526 na karcie mapy 3 położonej w obrębie Wojsławice, gmina Koziegłowy, powiat Myszkowski województwo śląskie o powierzchni 0,2669 ha objętej KW CZ1M/00094185/7 na dwie działki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 6: Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 526 na karcie mapy 3 położonej w obrębie Wojsławice, gmina Koziegłowy, powiat Myszkowski województwo śląskie o powierzchni 0,2669 ha objętej KW CZ1M/00094185/7 na dwie działki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa mebli dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie w podziale na części
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków do żywienia pozajelitowego
- Odtworzenie pętli indukcyjnych na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Opola
- Dostawa produktów leczniczych dla OCRM w Opolu
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: 7 (siedmiu) Biur Powiatowych Opolskiego Oddziału Regionalnego
- Remont drogi powiatowej Nr 1510 O na odcinku Niemodlin - Szydłowiec Śląski od km 0+084 do km 1+132 do m. Gościejowice - etap I
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie prac geodezyjnych w procedurze scalenia i podziału nieruchomości położonych na terenie wsi Żabia Wola w Gminie Głusk"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację domu administratora przy dawnej cukrowni "Częstocice" (tzw. dyrektorówki) zlokalizowanego przy ul. Świętokrzyskiej 30 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na realizację zadania pn. "Centrum Komunikacyjne w Kraśniku"
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i dostosowania budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 w Polkowicach do wymogów przeciwpożarowych wraz z remontem jego wybranych elementów
- Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania: "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 3" w Zakopanem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.