Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-05
Piotrków Trybunalski: PZOZ.DZP.PN.280.3-5/2015 PRZEGLĄDY i NAPRAWY 1
Numer ogłoszenia: 48372 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim , ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6451115, faks 044 6478925.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzoz-piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZOZ.DZP.PN.280.3-5/2015 PRZEGLĄDY i NAPRAWY 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu: - okresowych przeglądów technicznych i napraw sprzętu i aparatury medycznej, - okresowych przeglądów technicznych i napraw systemu radiografii cyfrowej wraz z serwisowaniem oprogramowania wchodzącego w skład systemu radiografii cyfrowej z placówek podległych Powiatowemu Zespołowi Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/szpital-piotrkow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY
Zespół Opieki Zdrowotnej
w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Roosevelta 3
97-300 Piotrków Trybunalski
Dział Zamówień Publicnzych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2015 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY Zespół Opieki Zdrowotnej w Piotrkowie Trybunalskim ul. Roosevelta 3 97-300 Piotrków Trybunalski Budynek Administracyjno-Leczniczy I piętro - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LAMPA POLIMERYZACYJNA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres na dokonaną wymianę części - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglady i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UNIT STOMATOLOGICZNY i FOTEL STOMATOLOGICZNY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji na dokonaną wymianę części - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SKALER.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji na dokonaną wymianę części - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeglądy i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIESZALNIK DO AMALGAMATU.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji na dokonaną wymianę części - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeglądy i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZYTNIK.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji n dokonaną wymianę części - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeglądy i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIE do KRIOTERAPII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji na dokonaną wymianę części - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeglądy i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIKROSKOP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji na dokonaną wymianę części - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeglądy i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEMU RADIOGRAFII CYFROWEJ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji na dokonana wymianę części - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeglądy i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARAT RTG i USG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji na dokonaną wymianę części - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeglady i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARATY do MIERZENIA CIŚNIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 5
- 3. Okres gwarancji na dokonaną wymianę części - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przeglady i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁÓŻKA REHABILITACYJNE LE - 02.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji na dokonaną wymianę części - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przeglądy i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT REHABILITACYKNY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji na dokonaną wymiane części - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przeglądy i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTROKARDIOGRAFU.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji na dokonaną wymianę części - 2
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przeglądy i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RESPIRATOR BREEZE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji na dokonaną wymianę części - 2
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przeglądy i naprawy 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INHALATOR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na dokonaną naprawę - 3
- 3. Okres gwarancji na dokonaną wymiane części - 2
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- PRZEBUDOWĘ CHODNIKA W CIĄGU ULICY STANISŁAWA STASZICA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ETAP I i ETAP II
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - powtórzenie.
- PRZEBUDOWA JEZDNI UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI ORAZ JEZDNI UL. BELZACKIEJ OD UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ DO UL. KOTARBIŃSKIEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.