eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego urządzeń drukujących w Izbie Skarbowej w Warszawie i urzędach skarbowych województwa mazowieckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Warszawa: Usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego urządzeń drukujących w Izbie Skarbowej w Warszawie i urzędach skarbowych województwa mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 48364 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, faks 22 5618018.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego urządzeń drukujących w Izbie Skarbowej w Warszawie i urzędach skarbowych województwa mazowieckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu technicznego sprzętu drukującego (naprawy i konserwacje drukarek laserowych, atramentowych, termotransferowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek igłowych) dla Izby Skarbowej w Warszawie, Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Płocku oraz urzędów skarbowych województwa mazowieckiego, zwanych dalej Urzędami, z podziałem na 7 części..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości- Część 1 - 1 100,00 (jeden tysiąc sto złotych) Część 2 - 755,00 (siedemset pięćdziesiąt pięć złotych) Część 3 - 750,00 (siedemset pięćdziesiąt złotych) Część 4 - 3 700,00 (trzy tysiące siedemset złotych) Część 5 - 2 300,00(dwa tysiące trzysta złotych) Część 6 - 1 000,00 (jeden tysiąc złotych) Część 7 - nie wymagane 1. W przypadku składania przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na sumę kwot odpowiadających poszczególnym częściom. 2. Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego - Nr 41 1130 1017 0200 0000 0013 7215 w BGK I O - Warszawa z adnotacją - Wadium - Postępowanie PN 6 2016 na Część , 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają powyższy warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie minimum 2 usługi na serwis gwarancyjny lub pogwarancyjny lub aktualnie wykonuje o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż: - na Część 1 przedmiotu zamówienia - minimum 2 usługi serwisu technicznego sprzętu drukującego o łącznej wartości nie mniejszej niż 78 000,00 zł brutto, - na Część 2 przedmiotu zamówienia - minimum 2 usługi serwisu technicznego sprzętu drukującego o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; - na Część 3 przedmiotu zamówienia - minimum 2 usługi serwisu technicznego sprzętu drukującego o łącznej wartości nie mniejszej niż 52 000,00 zł brutto, - na Część 4 przedmiotu zamówienia - minimum 2 usługi serwisu technicznego sprzętu drukującego o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, - na Część 5 przedmiotu zamówienia - minimum 2 usługi serwisu technicznego sprzętu drukującego o łącznej wartości nie mniejszej niż 155 000,00 zł brutto, - na Część 6 przedmiotu zamówienia - minimum 2 usługi serwisu technicznego sprzętu drukującego o łącznej wartości nie mniejszej niż 73 000,00 zł brutto, - na Część 7 przedmiotu zamówienia - minimum 2 usługi serwisu technicznego sprzętu drukującego o łącznej wartości nie mniejszej niż 7 500,00 zł brutto. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę realizowaną na podstawie jednej odrębnej umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zestawienie cen ofertowych przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego przez Zamawiającego - w oryginale. 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców, jako partnerów dokumenty wymienione w Części VIII pkt 1 i pkt 2 SIWZ składa ustanowiony pełnomocnik w imieniu Wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany: a) powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) wynagrodzenia wykonawcy w okolicznościach, które wymienia art. 142 ust. 5 Ustawy na pisemny umotywowany wniosek wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, zmiana wysokości (wzrost) wynagrodzenia będzie proporcjonalna do wzrostu kosztów wykonania zamówienia, c) podwykonawcy, na którego wiedzę i doświadczenie, osoby zdolne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia lub sytuację ekonomiczną wykonawca powoływał się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu po potwierdzeniu spełniania warunków zapisanych w Części VI i VII SIWZ. 2. Powyższe zmiany zostaną dokonane w formie aneksu do umowy. 3. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie, zmiany jej treści niepowodujące zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano wykonawcę, dotyczące zmian treści umowy niezwiązanych z wyborem wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany sposobu fakturowania, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami itp.). 4. O powyższych zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie pisemnie. 5. W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wymaganych w tym postępowaniu w Części VI i VII SIWZ dla nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie papierwowej SIWZ można uzyskać w Izbie Skarbowej w Warszawie ul. A. Felińskiego 2 B 01-513 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2016 godzina 10:30, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie ul. A. Felińskiego 2 B 01-513 Warszawa, Recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wybrany Wykonawca może zlecić wykonanie usług lub części usług podwykonawcy lub podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie korzystał z pomocy podwykonawców, wówczas zobowiązany jest do: a) wskazania w druku Oferty części usług, które zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów (art. 26 ust. 2b Ustawy) podania nazw(firm) podwykonawców, b) wybrany wykonawca na każde kolejne zlecenie podwykonawstwa zobowiązany będzie do uzyskania zgody Zamawiającego na zawarcie umowy na podwykonawstwo, c) przedłożenia do akceptacji projektu umowy, jaka zostanie zawarta z podwykonawcą, d) przedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo o wartości przekraczającej 10.000,00 zł. w terminie 7 dni od jej zawarcia, e) uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na zmianę podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z procedurą wskazaną pod literą b - d, f) w przypadku zmiany wskazanego w ofercie podwykonawcy, na zasoby, którego powoływał się wykonawca dla potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (wiedza i doświadczenie), Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że nowy podwykonawca spełnia warunki w zakresie wskazanym w pkt 1 Części V SIWZ, g) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia złożenia faktury przez podwykonawcę, h) przepisy art. 143c Ustawy stosuje się odpowiednio do umów zawartych z podwykonawcami usług, i) Zamawiający nie dopuszcza zlecenia wykonania usług przez podwykonawców dalszym podwykonawcom. 2. Treść umowy na podwykonawstwo winna spełniać, co najmniej następujące warunki: a) określać strony umowy, b) zakres przedmiotu umowy, c) termin realizacji, d) wynagrodzenie, warunki płatności i rozliczeń, e) postanowienia dotyczące kar umownych. 3. Szczegółowe uregulowania dotyczące warunków korzystania z podwykonawstwa w przedmiotowym zamówieniu zawarte są w § 6 wzór umowy będącego załącznikiem Nr 5 do SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego urządzeń drukujących w Izbie Skarbowej w Warszawie i urzędach skarbowych województwa mazowieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa będzie świadczona w 7 urzędach skarbowych: 1. Urząd Skarbowy w Ciechanowie, 2. Urząd Skarbowy w Gostyninie, 3. Urząd Skarbowy w Mławie, 4. Urząd Skarbowy w Płońsku, 5. Urząd Skarbowy w Sierpcu, 6. Urząd Skarbowy w Płocku, 7. Urząd Skarbowy w Żurominie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas usunięcia awarii urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego urządzeń drukujących w Izbie Skarbowej w Warszawie i urzędach skarbowych województwa mazowieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa będzie świadczona w 6 urzędach skarbowych: 1. Urząd Skarbowy w Makowie Mazowieckim, 2. Urząd Skarbowy w Ostrołęce, 3. Urząd Skarbowy w Ostrowi Mazowieckiej, 4. Urząd Skarbowy w Przasnyszu, 5. Urząd Skarbowy w Pułtusku, 6. Urząd Skarbowy w Wyszkowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas usunięcia awarii urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego urządzeń drukujących w Izbie Skarbowej w Warszawie i urzędach skarbowych województwa mazowieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa będzie świadczona w 6 urzędach skarbowych: 1. Urząd Skarbowy w Garwolinie, 2. Urząd Skarbowy w Łosicach, 3. Urząd Skarbowy w Mińsku Mazowieckim, 4. Urząd Skarbowy w Siedlcach, 5. Urząd Skarbowy w Sokołowie Podlaskim, 6. Urząd Skarbowy w Węgrowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas usunięcia awarii urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego urządzeń drukujących w Izbie Skarbowej w Warszawie i urzędach skarbowych województwa mazowieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa będzie świadczona w 14 urzędach skarbowych: 1. Izba Skarbowa w Warszawie, 2. Urząd Skarbowy w Legionowie, 3. Urząd Skarbowy w Nowym Dworze Mazowieckim, 4. Urząd Skarbowy w Pruszkowie, 5. Urząd Skarbowy w Sochaczewie, 6. Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo, 7. Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany, 8. Urząd Skarbowy Warszawa-Praga, 9. Drugi Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście, 10. Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek, 11. Urząd Skarbowy Warszawa-Wola, 12. Urząd Skarbowy w Wołominie, 13. Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w W-wie, 14. Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas usunięcia awarii urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego urządzeń drukujących w Izbie Skarbowej w Warszawie i urzędach skarbowych województwa mazowieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa będzie świadczona w 10 urzędach skarbowych: 1. Urząd Skarbowy w Grodzisku Mazowieckim, 2. Urząd Skarbowy w Grójcu, 3. Urząd Skarbowy w Otwocku, 4. Urząd Skarbowy w Piasecznie, 5. Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów, 6. Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście, 7. Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów, 8. Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer, 9. Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa- Śródmieście, 10. Urząd Skarbowy w Żyrardowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas usunięcia awarii urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego urządzeń drukujących w Izbie Skarbowej w Warszawie i urzędach skarbowych województwa mazowieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa będzie świadczona w 9 urzędach skarbowych: 1. Urząd Skarbowy w Białobrzegach, 2. Urząd Skarbowy w Kozienicach, 3. Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu, 4. Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu, 5. Urząd Skarbowy w Szydłowcu, 6. Urząd Skarbowy w Zwoleniu, 7. Urząd Skarbowy w Lipsku, 8. Urząd Skarbowy w Przysusze, 9. Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas usunięcia awarii urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego urządzeń drukujących w Izbie Skarbowej w Warszawie i urzędach skarbowych województwa mazowieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa będzie świadczona w Biurze Krajowej Informacji Podatkowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas usunięcia awarii urządzenia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.