Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Piekary Śląskie: Zakup artykułów żywnościowych oraz sukcesywna ich dostawa do placówek Zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 483504 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Bpa Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 288 35 74; 287 95 03, faks 32 287 95 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dag.mopr.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów żywnościowych oraz sukcesywna ich dostawa do placówek Zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywna dostawa do placówek Zamawiającego mieszczących się w Piekarach Śląskich w następujących punktach miasta: a) Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Okrzei 25, b) Świetlica Środowiskowa Nr 1 ul. M.C. Skłodowskiej 107, c) Świetlica Środowiskowa Nr 2 ul. Okrzei 25, d) Punkt Interwencji Kryzysowej ul. Przyjaźni 229, e) Dział Opieki nad Dzieckiem i Rodziną ul. Bytomska 67, f) Klub Integracji Społecznej ul. Wyszyńskiego 31, g) Dział Pomocy Środowiskowej ul. Bpa Nankera 103, z podziałem na części: Część nr 1 - Produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne Część nr 2 - Drób Część nr 3 - Warzywa, owoce i podobne produkty Część nr 4 - Warzywa, owoce i podobne produkty - sezonowe Część nr 5 - Pieczywo Część nr 6 - Produkty mleczarskie Część nr 7 - Różne produkty spożywcze Część nr 8 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Część nr 9 - Warzywa i produkty mrożone Część nr 10- Jaja 2. Szczegółowy wykaz asortymentu z opisem i podziałem na części zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 4. Ilości zamawianego towaru przedstawione w Załączniku nr 4 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. 5. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, aby każdy artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej niż wymienione w Załączniku nr 4 do SIWZ. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 6. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw - Formularz asortymentowo- cenowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe (dotyczy wszystkich części) do placówek Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru w w/w placówkach Zamawiającego. 8. Dostawy winny się odbywać w odpowiednio przystosowanych czystych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania i przewożenia żywności. 9. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarno-higieniczne. 10. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez Zamawiającego zgodnie ze składanymi zamówieniami na podstawie zgłoszenia telefonicznego bądź pisemnego lub faksem przez okres trwania umowy. 11. Zamówiony towar z Rozdziału III ust. 1 pkt. a), należy dostarczyć najpóźniej do godziny 700 w dniu wskazanym przez Zamawiającego z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, gdyż obowiązkowa jest terminowość przygotowania posiłków. Dla pozostałych placówek wg uzgodnionej przez strony godziny podanej przy zamówieniu. 12. Dostarczone artykuły żywnościowe muszą spełniać wymagania jakościowe wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz właściwych dla przedmiotu zamówienia norm. 13. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad jakościowych lub posiadających wady eliminujące je do użytku w dostarczanej partii towaru, Zamawiający ich nie przyjmie. 14. W razie zwłoki z dostarczeniem przez Wykonawcę partii towaru lub nie dokonaniem wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, Zamawiający zakupi towar u innego sprzedającego, na koszt Wykonawcy. 15. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowej żywności i materiałów, wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej Specyfikacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.10.00 - Pieczywo 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 03.14.25.00 - Jaja .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz Oferta wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo- cenowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są dopuszczone wyłącznie w zakresie: a) w przypadku zmiany wysokości stawek podatku VAT dotyczących przedmiotu umowy podlegają one zmianie od dnia wejścia w życie nowych stawek podatku przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych artykułów żywnościowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; c) strony ustalają , że gramatura zaoferowanego asortymentu przy każdorazowej dostawie może ulegać zmianie przy czym szacunkowa ilość zamówienia na okres realizacji pozostanie bez zmian. Cena zawarta w Załączniku nr 4 po przeliczeniu innej gramatury pozostanie bez zmian. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej. d) strony dopuszczają możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego w ramach tzw. promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment, sezonowych obniżek cen w trakcie trwania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.piekary .pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Bpa Nankera 103, codziennie w godz. od 8:00 do 15:00 w Dziale Administracyjno - Gospodarczym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 13:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Bpa Nankera 103 (sekretariat pokój nr 19, piętro I).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Zakup i montaż klimatyzacji w budynku MOPR przy ul. Nankera 103 oraz w budynku CUS przy ul. Żwirki 23 w Piekarach Śląskich
- Modernizacja budynku apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Usługa polegająca na świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawa kontenerów sterylizacyjnych i wózków dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Dostawa robota edukacyjnego z tabletem i matą edukacyjną
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r.- Ryby, mrożonki i lody
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- DOSTAWY PRODUKTÓW MIĘSNCYH I WĘDLINIARSKICH
- DOSTAWA RYB, MROŻONEK, WARZYW, OWOCÓW, JAJ I ZIEMNIAKÓW
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 III
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.