eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bysław › Renowacja i konserwacja murów ceglanych koscioła wraz z zagospodarowaniem cmentarza przykościelnego w Bysławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Bysław: Renowacja i konserwacja murów ceglanych koscioła wraz z zagospodarowaniem cmentarza przykościelnego w Bysławiu
Numer ogłoszenia: 48332 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Przemienienia Pańskiego w Bysławiu , ul. Główna 69, 89-510 Bysław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 33 498 21, faks 052 33 498 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: alex1100@neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja i konserwacja murów ceglanych koscioła wraz z zagospodarowaniem cmentarza przykościelnego w Bysławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich na dobrach kultury wpisanych do rejestru zabytków województwa kujawsko - pomorskiego- w księdze rejestru A pod numerem 443/1-3. Powierzchnia zabytku poddana pracom konserwatorskim, restauratorskim i robotom budowlanym: a)ściany zewnętrzne kościoła - 1.494 m2, b) chodniki, schody - 932,60 m2 . Zamówienie obejmuje wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych w zakresie renowacji i konserwacji murów ceglanych kościoła Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Przemienienia Pańskiego w Bysławiu, a w szczególności: 1) oczyszczenie cegieł i kamienia (usunięcie zabrudzeń, glonów i porostów); 2) wymianę uszkodzonych fragmentów licówki ceglanej, uzupełnienie ubytków; 3) wydrapywanie i ponowne spoinowanie ścian ceglanych przy zachowaniu spoiny wgłębnej, 4) hydrofobizację ceglanego lica ściany, 5) uzupełnienie spoinowania kamienia; 6) hydrofobizację kamienia, 7) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy głównym wejściu do kościoła; 8) remont nawierzchni chodników polegający na ułożeniu na istniejącej podbudowie betonowej chodników z łupków granit na podbudowie cementowo - piaskowej z obrzeżem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięćtysięcyzłotych) najpóźniej na dzień 25.03.2009r. do godz. 11:00 i obejmować okres związania ofertą wynoszący 30 dni. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. Zm.). Wykonawca złoży-prześle dokument w formie oryginału potwierdzający wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w w biurze Parafii w Bysławiu ul. Główna 69. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ulokowany w Bank Spółdzielczym Koronowo Oddz Lubiewo nr 09 8144 0005 2008 0080 2727 0001 z zaznaczeniem Wadium - renowacja i konserwacja budynku kościoła w Bysławiu. Termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie, art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy tj. muszą udokumentować, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj prowadzą działalność związaną z robotami budowlanymi w zakresie budowy i remontów obiektów kubaturowych; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych robót budowlanych na obiektach zabytkowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest przedłożenie minimum 3 referencji, w tym 1 referencji potwierdzającej wykonanie robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN w ramach jednego zamówienia na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. Wykaz ten potwierdzi, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe zapewniające prawidłowe wykonanie zamówienia. Wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego na stanowiskach technicznych w branżach niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.3. Wykonawca zabezpieczy ofertę przez wniesienie wadium w wysokości, formach i terminie ustalonym w Rozdziale 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami Rozdziału 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w Rozdziałem 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną uznane przez niego jako zgodne z wymaganiami i dokumentami postępowania przetargowego. 4. Oceny złożonych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 5. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 SWIZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podległa wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych a także spełnia wymogi określone w punkcie 5 SIWZ, wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia (załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia): 1.1. Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2. Dowód wniesienia wadium. 1.3. Kosztorys ofertowy uproszczony określający cenę oferty - wynagrodzenie ryczałtowe brutto (wraz z podatkiem VAT), wykonany na podstawie załączonego przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i warunków określonych w Rozdziale 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt. 1.2. Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a potwierdzającym spełnienie wymaganego warunku określonego w pkt. 1.1. Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcyjna. 1.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ponadto dla kierownika budowy wymagane jest zaświadczenie właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności na obiektach zabytkowych. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia zawodowe a dla kierownika budowy również aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt. 1.2.b Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącego dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia. 1.8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych w zakresie remontu obiektów kubaturowych wpisanych do rejestru zabytków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia poparte dokumentami wystawionymi przez Zamawiających potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie, załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagane jest przedłożenie minimum 3 referencji, w tym 1 referencji potwierdzającej wykonanie robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN w ramach jednego zamówienia na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w pkt. 1.2.b Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącego posiadanego doświadczenia zawodowego i niezbędnej wiedzy. 1.9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków związanych z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 1.1. Rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia a dotyczącego art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.12. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.13. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy wraz z projektem umowy stanowiącymi Załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.14. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 7. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wymagania dotyczące formy i stanu prawnego składanych dokumentów: a) w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wymagane wyżej dokumenty i oświadczenia (informacje, wykazy, zaświadczenia) muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, b) żądane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą - za zgodność z oryginałem, i poświadczone podpisem oraz z tą samą datą, co data oferty. Zamawiający dopuszcza poświadczenie kserokopii z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk Formularz oferty. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone ustanowione pełnomocnictwo określające zakres reprezentowania w postępowaniu i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, d) oświadczenia i zaświadczenia składane nie później niż w terminie składania ofert a stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą : Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 1993 r., Nr 47, poz. 211 z póź. zm. ) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny ofert tych wykonawców, którzy nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r.( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z późn. zm)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doswiadczenie wykonawcy - 20
  • 3 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubiewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację mozna nabyć osobiście w iedzibie Zamawiającego lub przesłana na wniosek Wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 89 - 510 Bysław ul. Główna 69.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji projektu współfinansowanego w ramach programu operacyjnego Dziedzictwo kulturowep priorytet 1 Ochrona zabytków ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Departament Ochrony Zabytków w Warszawie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.