Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Mosina: Dostawy produktów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół im. Adama Wodziczki w Mosinie
Numer ogłoszenia: 48312 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Adama Wodziczki , ul. Topolowa 2, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 062 8132922 w. 44, faks 061 8132922 w. 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespol-wodziczki.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów żywnościowych do stołówki Internatu Zespołu Szkół im. Adama Wodziczki w Mosinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: mięso wieprzowe, przetwory mięsne, produkty mleczarskie, pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, mrożonki (warzywa, owoce), artykuły ogólnospożywcze, drób, jaja, warzywa i owoce, warzywa przetworzone.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 30.00.00.0 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Oferenci,którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) udzielą minimum 21 dniowego terminu płątności, f) złożą w wyznaczonym terminie wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione (wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo) wymagane w SIWZ dokumenty. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - niespełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru do SIWZ wraz z wypełnionymi i podpisanymi załącznikami (od nr 1 do nr 5) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dziłalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji dziłalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zespol-wodziczki.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Adama Wodziczki
ul. Topolowa 2
62 - 050 Mosina.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół im. Adama Wodziczki ul. Topolowa 2 62 - 050 Mosina sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso wieprzowe, przetwory mięsne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy mięsa i przetworów mięsnych do stołowki internatu Zespołu Szkół im. Adama Wodziczki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: produkty mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów mleczarskich do stołówki internatu Zespołu Szkól im. Adama Wodziczki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów piekarskich do stołówki internatu Zespołu Szkół im. Adama Wodziczki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: mrożonki (warzywa, owoce).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców do stołówki internatu Zespołu Szkół im. Adama Wodziczki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: artykuły ogólnospożywcze - przyprawy, makarony, oleje roślinne i słodycze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy artykułów ogolnospożywczych- przypraw, makaronów, olejów roslinnych i slodyczy do stołówki internatu Zespołu Szkół im. Adama Wodziczki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: drób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy drobiu do stołówki internatu Zespołu Szkół im. Adama Wodziczki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: jaja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy jaj do stołówki internatu Zespołu Szkół im. Adama Wodziczki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: warzywa i owoce, warzywa przetworzone, owoce cytrusy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy warzyw i owoców do stołówki internatu Zespołu Szkół im. Adama Wodziczki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MOSINY
- Zakup samochodu patrolowo gaśniczego z wyposażeniem
- Modernizacja systemu wentylacji i dachu świetlicy w Czapurach
- Prace gospodarcze związane z wykorzystaniem podnośnika koszowego na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego (2)
- dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego wyposażonego w fabrycznie nową zabudowę do transportu kontenerów hakowych dla PUK Sp. z o.o. Mosina
- "Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"
więcej: przetargi w Mosinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - I/2024
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie, w okresie sierpień-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli w okresie VII-XII.2024
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach w II półroczu 2024 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.