eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnickie Pole › Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Legnickie Pole: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
Numer ogłoszenia: 483022 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Legnickie Pole , ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1, 59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie, tel. 076 8582816, faks (076) 858 28 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnickiepole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego udzielonego w złotych polskich dla Gminy Legnickie Pole z przeznaczeniem na finansowanie inwestycji pn.:Budowa zaplecza sportowego w Kłębanowicach, Budowa zaplecza sportowego w Mikołajowicach i Budowa ciągu pieszo-jezdnego w Mikołajowicach oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań: 1)Kwota kredytu: 1 775 000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych polskich). 2)Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3)Okres kredytowania 10 lat od udzielenia pierwszej transzy kredytu. Karencja w spłacie kredytu 24 miesiące od uruchomienia kredytu - od grudnia 2015r. 4)Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Roboty budowlane już wykonane ramach w/w inwestycji oraz zapłacone raty kredytów i pożyczek zostaną rozliczone poprzez refundację poniesionych wydatków. 5)Warunki spłaty kredytu w niżej określonych ratach: -pierwsza rata w kwocie 50 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), -osiem rat w kwocie 31 250,00zł (słownie: trzydzieści jeden tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych), -dwanaście rat w kwocie 75 000,00 zł (słownie siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) -cztery raty w kwocie 72 500,00zł (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące pięćset złotych), -cztery ostatnie raty w kwocie 71 250,00zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych) i malejące odsetki. 6)Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu przypadającej na ostatni dzień danego miesiąca kalendarzowego. 7)Warunki oprocentowania kredytu: WIBOR-3M + marża, która w okresie kredytowania nie może ulec podwyższeniu. 8)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości wypłacanych transz, wysokości transz kredytu i terminu ich uruchomienia bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 9)Sposób uruchomienia środków - na rachunek bankowy Zamawiającego. 10)Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania przyznanych kwot kredytu w pełnej wysokości lub w części bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w szczególności prowizji. 11)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez prawa do naliczenia i poboru przez Wykonawcę-bank pozostałych do spłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu. 12)Zamawiający nie przewiduje prowizji i innych opłat na rzecz Wykonawcy od udzielonego kredytu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 108.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2012 poz. 1376 z późn. zm.). W przypadku zagranicznych instytucji bankowych/kredytowych w rozumieniu ustawy Prawo bankowe, w miejsce zezwolenia należy przedłożyć odpowiedni dokument z kraju (siedziby) banku potwierdzający prawo do prowadzenia działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających ich spełnianie, według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnickiepole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Legnickie Pole, ul. K. I Dientzenhofera 1 59-241 Legnickie Pole sekretariat, piętro 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Legnickie Pole, ul. K. I Dientzenhofera 1 59-241 Legnickie Pole sekretariat, piętro 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.