eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › AZ-21-2013 wykonanie wyposażenia magazynu zbiorów zabytkowych tkanin, magazynu zabytkowych obiektów metalowych oraz pakowalni na potrzeby Muzeum Sztuk Użytkowych będącego Oddziałem Muzeum Narodowego w Poznaniu w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Poznań: AZ-21-2013 wykonanie wyposażenia magazynu zbiorów zabytkowych tkanin, magazynu zabytkowych obiektów metalowych oraz pakowalni na potrzeby Muzeum Sztuk Użytkowych będącego Oddziałem Muzeum Narodowego w Poznaniu w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.
Numer ogłoszenia: 482612 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8568132, faks 061 8515898.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZ-21-2013 wykonanie wyposażenia magazynu zbiorów zabytkowych tkanin, magazynu zabytkowych obiektów metalowych oraz pakowalni na potrzeby Muzeum Sztuk Użytkowych będącego Oddziałem Muzeum Narodowego w Poznaniu w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyposażenia magazynu zbiorów zabytkowych tkanin, magazynu zabytkowych obiektów metalowych oraz pakowalni na potrzeby Muzeum Sztuk Użytkowych będącego Oddziałem Muzeum Narodowego w Poznaniu w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Uwaga! - dokumentacja projektowa zawiera materiały dotyczące: magazynu tkanin, metalu, pakowalni oraz magazynu mebli i ceramiki, przedmiotem niniejszego postępowania są tylko magazyn tkanin, magazyn metalu oraz pakowalnia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej siwz. 3. Wymagania dotyczące robót: - wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., 4. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi - Zamawiający wymaga udzielenia 3-letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia Termin udzielonej gwarancji i rękojmi biegnie od daty podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 39.15.20.00 - Biblioteczki przesuwne 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) w terminie - przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10.12.2013 r. do godz. 11.00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przynajmniej: jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu posadowienia fundamentów szyn, pod regały jezdne zbudowane z konstrukcji aluminiowych, z dostawą szyn i regałów jezdnych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb zlecającego, wyposażonych w system napędu elektrycznego z elektronicznym systemem sterowania, o wartości prac minimum 1 000 000 zł netto. (w przypadku konsorcjum - warunek musi być spełniony przynajmniej przez jednego z członków konsorcjum)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -brak szczegółowych warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami o określonych kwalifikacjach, doświadczeniu, określonych poniżej: 1.Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 1 osoba 2. Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 1 osoba Każdy kierownik budowy lub robót powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności 3. Zespół instalacyjno-montażowy - w skład którego wchodzić będą co najmniej 2 osoby posiadające ważne uprawnienia spawalnicze na aluminium, zespół złożony z tylu osób aby wykonać zadanie ale wśród nich przynajmniej 2 spawaczy aluminium z 2-letnim doświadczeniem przy spawaniu aluminium Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, specjalności przez jedną osobę - przy spełnieniu przez tę osobę wymagań określonych powyżej. (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy, warunek dysponowania osobami może być spełniony łącznie lub przez choćby jednego z wykonawców tworzących konsorcjum).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony gdy, Wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych) (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek finansowy może być spełniony łącznie (suma środków) lub przez jednego z członków konsorcjum.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie musi się znaleźć przynajmniej jedna robota polegająca na wykonaniu posadowienia fundamentów szyn pod regały jezdne zbudowane z konstrukcji aluminiowej, z dostawą szyn i regałów jezdnych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb zlecającego, wyposażonych w system napędu elektrycznego z elektronicznym systemem sterowania, o wartości prac minimum 1 000 000 zł netto. Do tej właśnie roboty należy dołączyć dowód, określający czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący czy została wykonana w zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Dowód, o którym mowa powyżej, to zgodnie z §1ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane-( Dz.U. z 2013 poz. 231): 1) poświadczenie 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia uwaga nr 1 - jeżeli zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego ta robota budowlana została wcześniej wykonana, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższego dowodu, uwaga nr 2 - zamiast dowodu określonego powyżej, wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w §1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz.1817) - czyli np. referencje, protokoły odbioru.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w zakresie: a) właściwości wytrzymałościowych i rodzaju stali szyn regałów - zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej b) niepalności (klasyfikacja ogniowa w zakresie niepalności) na elementy regałów c) higienicznych (atest higieniczny) d) bezpieczeństwa pracy i zgodności z polskimi normami (deklaracja zgodności) e) deklaracja zgodności CE z odpowiednimi normami i dyrektywami na regały z napędem elektrycznym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmianę poniżej określonych postanowień niniejszej umowy dotyczącej: - zmiany wynagrodzenia wynikającego ze zmiany stawki podatku VAT. Wynagrodzenie ulegnie zmianie odpowiednio do nowej stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Zmiana stawki VAT może nastąpić tylko w drodze nowelizacji ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. mnp.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Poznaniu 61-745 Poznań Al. Marcinkowskiego 9 pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Poznaniu 61-745 Poznań Al. Marcinkowskiego 9 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.