Poznań: DOSTAWA WYPOSAŻENIA 15 KĄCIKÓW DLA DZIECI W SALACH WIDZEŃ W 12 JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH OISW W POZNANIU
Numer ogłoszenia: 482610 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Poznaniu , ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8568259, faks 61 8568253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA 15 KĄCIKÓW DLA DZIECI W SALACH WIDZEŃ W 12 JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH OISW W POZNANIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia 15 kącików dla dzieci w salach widzeń w 12 jednostkach podległych OISW w Poznaniu w ramach Programu nr PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 112/2013 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno-zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary w ramach modułu 1.3 Moduł pn. Przyjazne miejsce - dostosowanie pokoi i sal widzeń do kontaktu skazanych z ich dziećmi. 1) 24 stoliki dziecięce 2) 98 krzeseł dziecięcych 3) 3 dywaniki lub wykładziny o rozmiarze 1m x 1m 4) 10 dywaników dziecięcych o rozmiarze 1,20 m X 1,50 m 5) 13 dywaników dziecięcych o rozmiarze 2 m x 2 m 6) 24 mb płotków i ogrodzeń 7) 29 pakietów zabawek 8) 25 stolików edukacyjnych 9) 8 mini zjeżdżalni 10)500 książek dla dzieci 11) 1880 sztuk kolorowanek 12) 1470 bloków rysunkowych 13) 690 kompletów kredek ołówkowych 14)612 kompletów pisaków 15) 20 regałów na książki 16) 11 tablic do pisania kredą 17) 17 tablic magnetycznych z akcesoriami 18) 260 kompletów plasteliny 19) 215 kompletów modeliny 20)350 kompletów farbek akwarelowych 21) 440 kompletów pędzelków 22) 646 sztuk papieru kolorowego 23) 385 zestawów bibuły krepiny kolorowej 24) 195 kompletów kredy kolorowej szkolnej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 61-729 Poznań, ul. Młyńska 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiajacego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
- Zakup i dostawa krzeseł obrotowych
- Utworzenie nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym w Dobroszycach w ramach programu "Maluch+" 2022-2029 - modernizacja placu zabaw
- Dostawa małej architektury dla zadania pn. "Strefa relaksu w parku miejskim na osiedlu Kmity"
- Doposażenie placów zabaw w Gminie Choczewo
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.