eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów mienia komunalnego i terenów objętych oczyszczaniem miasta.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Tuchów: Usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów mienia komunalnego i terenów objętych oczyszczaniem miasta.
Numer ogłoszenia: 482542 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów mienia komunalnego i terenów objętych oczyszczaniem miasta..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów mienia komunalnego i terenów objętych oczyszczaniem miasta. 1)Odpady powstałe w budynkach gromadzone będą w pojemnikach o pojemnościach 0,11m3, 1,1m3,0,24m3 oraz w workach o pojemnościach 120l. Wykaz budynków objętych wywozem wraz z podaniem częstotliwości odbioru stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2)Odpady pochodzące z terenów objętych oczyszczaniem miasta gromadzone będą w koszach ulicznych, oraz workach o pojemności 120 l. 3)Wykonawca przejmie odpady i zdeponuje je na składowisku poza Gminą Tuchów. Do faktur obciążających Zamawiającego za odbiór odpadów będą wymagane potwierdzenia o ilości zdeponowanych na składowisku odpadów sporządzone na obowiązujących drukach kart przekazania odpadów. 4)Przewidywana łączna ilość odpadów zebranych w okresie trwania zamówienia wynosi ok. 2 000 m3. Usługą odbioru odpadów komulanych objęte są poniżej zestawione obiekty i miejsca 1.Ratusz Tuchów ul. Rynek 1 - 1 x tydzień - worki 120l, 2.Budynek Administracyjny Tuchów ul. Jana Pawła II - 1x tydzień- worki 120l, 3.Tuchów os. Reymonta -2 x tydzień, kontenery 1,1m3 (4 szt.) 4.Tuchów os. Wołowa blok 1A- 1 x tydzień, kontener 1m3 (1szt.) 5.Tuchów os .Wołowa blok 1D- 1 x tydzień, pojemnik 1,1m3 (1 szt.) 6.Lubaszowa budynek wielofunkcyjny -2x miesiąc, pojemnik 0,12m3 (1szt.) 7.Jodłówka Tuchowska budynek wielofunkcyjny 2x miesiąc, pojemnik 0,11m3 (1 szt.) 8.Karwodrza budynek wielofunkcyjny- 2 x miesiąc, pojemnik 0,11m3 (1 szt.) 9. Kosze uliczne -1 x tydzień , 0,03m3 ( ok. 30 szt.) 10. Odpady z placu targowego -1 x tydzień (worki ,kartony ,luz) 11.Odpady z cmentarza w Tuchowie- 3x tydzień pojemnik 1,1m3(2szt.) 12.Jodłówka Tuchowska platforma widokowa - 1 x miesiąc pojemnik 0,24m3 (1 szt) 13.Łowczów Remiza OSP- 2 x miesiąc pojemnik 1x 0,12m3 (1 szt) 14.Siedliska budynek wielofunkcyjny-2 x miesiąc,kontener 1m3 (1 szt) 16.Kielanowice /świetlica/ - 1 x miesiąc pojemnik 0,12 m3(1 szt) 17.Budynek wielof.Dąbrówka Tuchowska - 2xmiesiąc ,pojemnik 0,24m3 (1 szt).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, oraz będzie posiadał uprawnienia do odbioru odpadów komunalnych, oraz ich transportu na koncesjonowane wysypisko śmieci. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; aktualnej umowy o gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów wraz z dokładnym adresem miejsca unieszkodliwiania, aktualnego zezwolenia Burmistrza Tuchowa na odbiór i transport odpadów komunalnych i podobnych do komunalnych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie wymaganego doświadczenia - Zamawiający wymaga aby aby Wykonawca wykazał się co najmniej jedną usługą o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto polegającej na wywozie odpadów komunalnych i podobnych do komunalnych Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 SIWZ, złożonych referencji potwierdzających należyte wykonanie usług o których mowa w powyższym wykazie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.- Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował środkiem transportu odpowiednim do przewozu odpadów komunalnych tj. pojazdem zarejestrowanym do przewozu odpadów - typu śmieciarka w ilości co najmniej 1 szt. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: wykaz środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca, odpowiedniego do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 4 SIWZ W przypadku nie posiadania potencjału technicznego, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.- Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował odpowiednią kadrą techniczną: Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: oświadczenia wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówień posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku nie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000 PLN, oraz że znajduje się w dobrej sytuacji finansowej i ekonomicznej. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oświadczenia, że wykonawca znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej, złożonego w dokumencie o nazwie oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- aktualnej umowy o gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów wraz z dokładnym adresem miejsca unieszkodliwiania, - aktualnego zezwolenia (Burmistrza, Wójta lub Starosty) na zbieranie i transport odpadów komunalnych i podobnych do komunalnych,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Projekt umowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 2)Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: 3)Konieczności wykonania dodatkowych usług w przypadku: a) wystąpienia w trakcie realizacji niniejszej umowy konieczności wykonania usług dodatkowych b) działaniem zdarzeń losowych 4)Zmniejszenia zakresu umownego usług z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia przez Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIPTuchow/Zamowieniapubliczne+ogloszenia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów, ul. Rynek 1, pokój nr 7. Cena materiałów przetargowych jest bezpłatna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów, ul. Rynek 1, pokój nr 7 (Dziennik Podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.