Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Tuchów: Usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów mienia komunalnego i terenów objętych oczyszczaniem miasta.
Numer ogłoszenia: 482542 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów mienia komunalnego i terenów objętych oczyszczaniem miasta..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów mienia komunalnego i terenów objętych oczyszczaniem miasta. 1)Odpady powstałe w budynkach gromadzone będą w pojemnikach o pojemnościach 0,11m3, 1,1m3,0,24m3 oraz w workach o pojemnościach 120l. Wykaz budynków objętych wywozem wraz z podaniem częstotliwości odbioru stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2)Odpady pochodzące z terenów objętych oczyszczaniem miasta gromadzone będą w koszach ulicznych, oraz workach o pojemności 120 l. 3)Wykonawca przejmie odpady i zdeponuje je na składowisku poza Gminą Tuchów. Do faktur obciążających Zamawiającego za odbiór odpadów będą wymagane potwierdzenia o ilości zdeponowanych na składowisku odpadów sporządzone na obowiązujących drukach kart przekazania odpadów. 4)Przewidywana łączna ilość odpadów zebranych w okresie trwania zamówienia wynosi ok. 2 000 m3. Usługą odbioru odpadów komulanych objęte są poniżej zestawione obiekty i miejsca 1.Ratusz Tuchów ul. Rynek 1 - 1 x tydzień - worki 120l, 2.Budynek Administracyjny Tuchów ul. Jana Pawła II - 1x tydzień- worki 120l, 3.Tuchów os. Reymonta -2 x tydzień, kontenery 1,1m3 (4 szt.) 4.Tuchów os. Wołowa blok 1A- 1 x tydzień, kontener 1m3 (1szt.) 5.Tuchów os .Wołowa blok 1D- 1 x tydzień, pojemnik 1,1m3 (1 szt.) 6.Lubaszowa budynek wielofunkcyjny -2x miesiąc, pojemnik 0,12m3 (1szt.) 7.Jodłówka Tuchowska budynek wielofunkcyjny 2x miesiąc, pojemnik 0,11m3 (1 szt.) 8.Karwodrza budynek wielofunkcyjny- 2 x miesiąc, pojemnik 0,11m3 (1 szt.) 9. Kosze uliczne -1 x tydzień , 0,03m3 ( ok. 30 szt.) 10. Odpady z placu targowego -1 x tydzień (worki ,kartony ,luz) 11.Odpady z cmentarza w Tuchowie- 3x tydzień pojemnik 1,1m3(2szt.) 12.Jodłówka Tuchowska platforma widokowa - 1 x miesiąc pojemnik 0,24m3 (1 szt) 13.Łowczów Remiza OSP- 2 x miesiąc pojemnik 1x 0,12m3 (1 szt) 14.Siedliska budynek wielofunkcyjny-2 x miesiąc,kontener 1m3 (1 szt) 16.Kielanowice /świetlica/ - 1 x miesiąc pojemnik 0,12 m3(1 szt) 17.Budynek wielof.Dąbrówka Tuchowska - 2xmiesiąc ,pojemnik 0,24m3 (1 szt).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, oraz będzie posiadał uprawnienia do odbioru odpadów komunalnych, oraz ich transportu na koncesjonowane wysypisko śmieci. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; aktualnej umowy o gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów wraz z dokładnym adresem miejsca unieszkodliwiania, aktualnego zezwolenia Burmistrza Tuchowa na odbiór i transport odpadów komunalnych i podobnych do komunalnych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie wymaganego doświadczenia - Zamawiający wymaga aby aby Wykonawca wykazał się co najmniej jedną usługą o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto polegającej na wywozie odpadów komunalnych i podobnych do komunalnych Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 SIWZ, złożonych referencji potwierdzających należyte wykonanie usług o których mowa w powyższym wykazie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.- Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował środkiem transportu odpowiednim do przewozu odpadów komunalnych tj. pojazdem zarejestrowanym do przewozu odpadów - typu śmieciarka w ilości co najmniej 1 szt. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: wykaz środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca, odpowiedniego do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 4 SIWZ W przypadku nie posiadania potencjału technicznego, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.- Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował odpowiednią kadrą techniczną: Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: oświadczenia wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówień posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku nie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000 PLN, oraz że znajduje się w dobrej sytuacji finansowej i ekonomicznej. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oświadczenia, że wykonawca znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej, złożonego w dokumencie o nazwie oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- aktualnej umowy o gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów wraz z dokładnym adresem miejsca unieszkodliwiania, - aktualnego zezwolenia (Burmistrza, Wójta lub Starosty) na zbieranie i transport odpadów komunalnych i podobnych do komunalnych,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Projekt umowy stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W jej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 2)Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: 3)Konieczności wykonania dodatkowych usług w przypadku: a) wystąpienia w trakcie realizacji niniejszej umowy konieczności wykonania usług dodatkowych b) działaniem zdarzeń losowych 4)Zmniejszenia zakresu umownego usług z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia przez Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIPTuchow/Zamowieniapubliczne+ogloszenia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów, ul. Rynek 1, pokój nr 7.
Cena materiałów przetargowych jest bezpłatna..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33 - 170 Tuchów, ul. Rynek 1, pokój nr 7 (Dziennik Podawczy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TUCHÓW
- "Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych w 2024 roku"
- Termomodernizacja budynków jednorodzinnych w ramach realizacji programu STOP SMOG - etap XIV
więcej: przetargi TUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rytwiany"
- Zawarcie umowy ramowej na odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione 191211
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki i PSZOK-u w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu gminy Trzebielino w okresie od 01.07.2024 roku do 30.06.2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.