eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Ochrona mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. - Zakładu Gospodarki Odpadami usytuowanego w Brzeszczach ul. Graniczna 48.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Brzeszcze: Ochrona mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. - Zakładu Gospodarki Odpadami usytuowanego w Brzeszczach ul. Graniczna 48.
Numer ogłoszenia: 482436 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 457374 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Komunalna Sp. z o.o., ul. Kościelna 7, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 2111247, faks 032 2111543.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednoosobowa jednostka organizacyjna prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. - Zakładu Gospodarki Odpadami usytuowanego w Brzeszczach ul. Graniczna 48..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. - Zakładu Gospodarki Odpadami usytuowanego w Brzeszczach ul. Graniczna 48 Obsada: 1. Jeden pracownik ochrony: w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, - od godz. 22.00 - do godz. 06.00 następnego dnia w piątek, - od godz. 22.00 - do godz. 06.00 następnego dnia w soboty, - od godz. 14.00 - do godz. 06.00 następnego dnia w niedziele i święta - od godz. 06.00 - do godz. 06.00 następnego dnia 2. Drugi pracownik ochrony: codziennie -od godz.22.00 - do godz.06.00 następnego dnia Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi ochrony w czasie trwania umowy nie przekroczy 25050 osobogodzin (8350 osobogodzin w roku). Zamawiający zastrzega sobie prawo obniżenia liczby osobogodzin w każdym roku o 20% oraz zmiany harmonogramu pracy. Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo do wykonywania na rzecz Zamawiającego następujących czynności: 1.prowadzenie ewidencji osób przebywających na składowisku, 2.prowadzenie ewidencji samochodów wjeżdżających na składowisko, ważenie ich na wadze samochodowej, wypisywanie kwitów wagowych, 3.obsługa pompy odcieków, sprawdzanie stanu poziomu zbiornika na odcieki, 4.monitoring ppoż. sektorów składowiska oraz linii segregacyjnej, 5.ręczne - letnie i zimowe - utrzymanie wagi samochodowej i dojścia do budynku biurowego, z zastosowaniem sprzętu i materiałów powierzonych przez Zleceniodawcę Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć pracowników ochrony w posiadające przycisk antynapadowy środki łączności bezprzewodowej pomiędzy pracownikami oraz bazą Wykonawcy. Czas przyjazdu grupy interwencyjnej Wykonawcy nie może przekroczyć 15 minut licząc od momentu kontaktu pracowników ochrony z bazą Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na terenie ZGO 5 punktów kontroli obchodu, zgodnie z mapą stanowiącą Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wymagana częstotliwość kontroli punktów: 1. W dni robocze: Punkty 1, 2, 3 - co 1 godzinę w godzinach 22.00 - 06.00 Punkty 4, 5 - 3 razy od 22.00 do 6.00 w godzinach 22.00 - 23.00, 01.00 - 02.00, 04.00 - 05.00 W soboty, Punkty 1, 2, 3 - co 1 godzinę w godzinach 14.00 - 06.00 Punkty 4, 5 - 3 razy od 22.00 do 6.00 w godzinach 22.00 - 23.00, 01.00 - 02.00, 04.00 - 05.00 W niedziele i święta: Punkty 1, 2, 3 - co 1 godzinę w godzinach 06.00 - 06.00 Punkty 4, 5 - 3 razy od 22.00 do 06.00 w godzinach 22.00 - 23.00, 01.00 - 02.00, 04.00 - 05.00. Zamawiający musi posiadać pełny i bieżący dostęp do analizy punktów kontroli.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMENA Sp. z o.o., ul. Kustronia 39, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167835,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167835,00 / Oferta z najwyższą ceną: 195390,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.