eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Lublinie
Numer ogłoszenia: 482420 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 424352 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. 3 Maja 4, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 533 80 16, faks 0-81 533 80 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Lublinie obejmująca: Pakiet 1: dostawa komputerów jednostek centralnych PC 1 - 2 szt., Pakiet 2: dostawa komputerów jednostek centralnych PC 2 - 11 szt., Pakiet 3: dostawa notebooków - 22 szt., Pakiet 4: dostawa monitorów - 8 szt., Pakiet 5: dostawa drukarek - 18 szt., Pakiet 6: akcesoria komputerowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1, stanowiącym integralną część s.i.w.z. Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV: -30200000 -1- urządzenia komputerowe; - 30213000- 5 - komputery osobiste ( jednostki centralne); - 30231300- 0 - monitory ekranowe; - 30213100- 6 - komputery przenośne (notebooki); - 30232100- 5 - drukarki i plotery; Oferowany towar ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2011 roku. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment winien spełniać wszystkie parametry określone w poszczególnych wybranych pakietach ( pozycjach) opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne: Pakiet 2- Komputer Jednostka centralna PC 2 - sztuk 11 - w przypadku zaproponowania równoważnego systemu operacyjnego należy podać pełną nazwę i wersję systemu. Jeżeli Wykonawca nie poda nazwy równoważnego systemu operacyjnego Zamawiający uzna, że przedmiotem oferty jest system operacyjny wskazany przez Zamawiającego. Pakiet nr 3 - Notebook - sztuk 22 - w przypadku zaproponowania równoważnego systemu operacyjnego należy podać pełna nazwę i wersję systemu. Jeżeli wykonawca nie poda nazwy równoważnego systemu operacyjnego Zamawiający uzna, że przedmiotem oferty jest system operacyjny wskazany przez Zamawiającego. Za oprogramowanie równoważne do Microsoft Windows 7 Professional PL 32 64 BIT uznaje się takie, które posiada: -Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet; możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet - witrynę producenta systemu; - Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) - wymagane podanie nazwy strony serwera WWW; - Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim; - Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IPSec v4 i v6; - Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, przeglądarka internetowa, pomoc, komunikaty systemowe; - Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (np.: drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi); - System działa w trybie graficznym z elementami 3D, zintegrowana z interfejsem użytkownika interaktywna część pulpitu służącą do uruchamiania aplikacji, które użytkownik może dowolnie wymieniać i pobrać ze strony producenta; - Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu; - Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników; - Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych; - Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych; - System operacyjny posiada podstawowe funkcje związane z obsługą komputerów typu TABLET PC, z wbudowanym modułem uczenia się pisma użytkownika; - System operacyjny posiada wbudowaną funkcjonalność rozpoznawania mowy, pozwalającą na sterowanie komputerem głosowo, wraz z modułem uczenia się głosu użytkownika; - Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł do pracy grupowej uruchamiany ad-hoc w zależności od potrzeb; - Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi; - Dostępne w systemie zasoby wskazujące jak wykorzystać funkcje systemu w zastosowaniach biznesowych; - Wbudowany system pomocy w języku polskim; - System operacyjny powinien być wyposażony w możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących); - Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki - przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji; - Wdrażanie IPSEC oparte na politykach - wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny; - Automatyczne występowanie i używanie (wystawianie) certyfikatów PKI X.509, certyfikat EAL 4 dla systemu operacyjnego zarządzanych w sposób centralny; - Wsparcie dla logowania przy pomocy smartcard; - Rozbudowane polityki bezpieczeństwa - polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji; - System posiada narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk; - Wsparcie dla Sun Java i .NET Framework 1.1 i 2.0 i 3.0 - możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach; - Wsparcie dla JScript i VBScript - możliwość uruchamiania interpretera poleceń; - Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji - możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem; - Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji; - Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe; - Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe; - Udostępnianie modemu; - Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej; - Możliwość przywracania plików systemowych; -System operacyjny musi posiadać funkcjonalność pozwalającą na identyfikację sieci komputerowych do których jest podłączony, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.); - Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu). - Możliwość downgrade do niższej wersji. Pakiet nr 6 - Akcesoria - w przypadku zaproponowania oprogramowania równoważnego należy podać pełną nazwę i wersję oprogramowania. Jeżeli wykonawca nie poda nazwy oprogramowania równoważnego Zamawiający uzna, że przedmiotem oferty jest oprogramowanie wskazane przez Zamawiającego. Za równoważny pakiet biurowy zawierający wszystkie elementy funkcjonalne pakietu MS Office Home & Bussines 2010 PL uznaje się taki, który posiada: Elementy spełniające funkcjonalności edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, programu do tworzenia prezentacji multimedialnych, programu do tworzenia i organizowania notatek. Równoważny pakiet biurowy musi umożliwiać otwieranie, edycję i zapis dokumentów w formatach: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx. Równoważny pakiet biurowy musi umożliwiać tworzenie, wykonywanie i edycję makr oraz kodu zapisanego w języku Visual Basic for Application w plikach xls, xlsx. Równoważny pakiet biurowy musi otwierać i zapisywać pliki formatów: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych (zachowane wszelkie formatowanie, umiejscowienie tekstów, liczb, obrazków, wykresów, odstępy między tymi obiektami i kolory, działające makra). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, najmniejszą częścią zamówienia jest całkowity asortyment opisany w kolejno ponumerowanych pakietach, Zamawiający nie dopuszcza dalszego podziału zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet, zobowiązany jest podać cenę dla poszczególnych pakietów, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: Gwarancja będzie udzielona na okres minimum 24 miesięcy, jeżeli nie przewidziano innego okresu w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis na czas trwania gwarancji. Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki faksem lub telefonicznie: - w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w godzinach od 7:30 do 15:00 : - naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, - w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy. d) W przypadku gdy naprawa przedmiotu umowy trwa dłużej niż 14 dni roboczych (od podjęcia działań serwisowych przez Wykonawcę), wówczas okres trwania gwarancji na naprawiany sprzęt będzie dłuższy o czas trwania naprawy. e) W przypadku naprawy: komputera stacjonarnego, notebooka - nośnik danych (dysk twardy) pozostanie w miejscu użytkowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa komputerów Jednostek Centralnych PC1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomarański Andrzej POMAREX, Ul Nadbystrzycka 11, 20-618 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6592,80

  • Oferta z najniższą ceną: 6592,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6592,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa komputerów Jednostek Centralnych PC2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomarański Andrzej POMAREX, Ul Nadbystrzycka 11, 20-618 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25436,40

  • Oferta z najniższą ceną: 25436,40 / Oferta z najwyższą ceną: 25436,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa Notebooków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomarański Andrzej POMAREX, Ul Nadbystrzycka 11, 20-618 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36531,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36531,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40590,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa Monitorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomarański Andrzej POMAREX, Ul Nadbystrzycka 11, 20-618 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3739,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3739,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3936,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa Drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomarański Andrzej POMAREX, Ul Nadbystrzycka 11, 20-618 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23990,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22791,90

  • Oferta z najniższą ceną: 22791,90 / Oferta z najwyższą ceną: 27613,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Akcesoria Komputerowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FORCOM Sp.z.o.o., ul Głęboka 8, 20-612 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13784,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9648,12

  • Oferta z najniższą ceną: 9648,12 / Oferta z najwyższą ceną: 9761,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.