eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Opracowanie pięciu Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz GminBrzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanej dalej Strategią wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-11

Świdwin: Opracowanie pięciu Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin: Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanej dalej Strategią wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych
Numer ogłoszenia: 48236 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11834 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński, ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie pięciu Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin: Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023 - 2027 zwanej dalej Strategią wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie pięciu (5) Strategii rozwoju w tym Powiatu Świdwińskiego oraz Gmin Brzeżno, Rąbino, Sławoborze i Świdwin na lata 2014-2022 z perspektywą na lata 2023-2027 zwanymi dalej Strategiami wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych w oparciu o zadania określone w ustawie o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2013 r. poz.595) i samorządzie gminnym (Dz. U z 2013r., poz.594 z póżn. zm.) oraz inne ustawy szczególne, zawierające przede wszystkim dla każdej z 5 Strategii stanowiące przedmiot zamówienia: Strategia Powiatu Świdwińskiego (obejmujące obszar 1.093 km2 Miasto Świdwin, Miasto Gminę Połczyn - Zdrój, Gminę Brzeżno, Gminę Rąbino, Gminę Sławoborze, Gminę Świdwin) -diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategią, przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat. -analizę i wnioski z realizacji dotychczasowych lokalnych strategii poszczególnych jst w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania pięciu Strategii. -analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim. -określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategiami, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI; -określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategiami, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020 a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategiami rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF , oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi -opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii, -przeprowadzenie co najmniej 4 konsultacji społecznych -organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Powiatu Strategia Gminy Brzeżno (obejmujące obszar 111 km2) -diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat. -analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii -analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim -określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI. -określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020 a na poziomie krajowym ze Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego. założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF , oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi -opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii; -przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji społecznych -organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy Strategia Gminy Rąbino(obejmujące obszar 180 km2) -diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat. -analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii. -analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim. -określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI. -określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020 a na poziomie krajowym ze Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego.; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF, oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi -opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii -przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji społecznych: -organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy Strategia Gminy Sławoborze (obejmujące obszar 189 km2) -uaktualnienie istniejącej Strategii Rozwoju Społeczno - Gospodarczego Gminy Sławoborze na lata 2010 - 2020 ( Uchwała Rady Gminy Sławoborze Nr XLII 219 2010 z dnia 8 września 2010r. ) z rozszerzeniem do roku 2022, z perspektywą na lata 2023- 2027. Zakres opracowania powinien być zgodny z panującymi dyrektywami i ustawami oraz z założeniami głównymi zawartymi w przedmiocie zamówienia, zawierającymi jn -diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat. -analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii -analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim -określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI -określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Lokalnymi Planami Rozwoju, WPF oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi -opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii; -przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji społecznych -organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy Strategia Gminy Świdwin (obejmujące obszar 247 km2) -diagnozę sytuacji gospodarczej i społecznej obszaru objętego Strategii , przygotowaną w oparciu o dane aktualne oraz dane z ostatnich 5 lat. -analizę i wnioski z realizacji dotychczasowej lokalnej strategii w kontekście ich wykorzystania dla potrzeb opracowania Strategii; -analizę porównawczą, określającą specyficzne uwarunkowania i predyspozycje, a także spójność gospodarczą, społeczną i terytorialną, w tym analizy sektorowe z innymi obszarami funkcjonalnymi w województwie zachodniopomorskim -określenie najważniejszych cech (analiza SWOT) warunkujących rozwój obszarów i społeczności lokalnych zamieszkujących teren objęty Strategią, w tym obszarów wymagających restrukturyzacji i rewitalizacji w oparciu o ZIT i OSI -określenie wizji, misji i strategicznych kierunków rozwoju obszaru objętego Strategią, określenie zbieżności i wzajemnych relacji dokumentu z europejską polityką spójności (Strategia Europa 2020) oraz innymi politykami europejskimi (WRS) 2014-2020; a na poziomie krajowym ze : Strategią Rozwoju Kraju 2020, Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020 oraz Strategią rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego; założeniami Umowy Partnerstwa przyjętymi prze RM 15.01.2013r (przyjęta do założeń wersja aktualnie obowiązująca) oraz dokumentami strategicznymi i planistycznymi szczebla lokalnego, w tym m.in. Strategią rozwiązywania problemów społecznych, Planami Odnowy Miejscowości, Planami Rozwoju Lokalnego, Programem Ochrony Środowiska, Programem opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Świdwin, Planem gospodarki odpadami dla Gminy Świdwin, Programem usuwania wyrobów azbestowych z terenu Gminy Świdwin , WPF oraz innymi posiadanymi dokumentami strategicznymi -opracowanie matrycy logicznej celów, przedsięwzięć oraz wskaźników, uwzględniającej uzgodnione wspólnie specjalizacje poszczególnych samorządów powiatowych w zakresie udzielania usług publicznych, najważniejszych działań istotnych dla osiągnięcia tych celów, a także sposobu ich monitorowania i ewaluacji Strategii; -przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji społecznych. -organizację oraz udział w spotkaniach roboczych, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz jej prezentacja na Sesji Rady Gminy Do celów opracowania Strategii zastosować należy co najmniej następujące techniki badawcze (minimum metodologiczne): analizę danych zastanych adekwatnych wobec celów projektu, w tym m.in. zapisy dokumentów projektowych, zapisy dokumentów programowych PO KL, dokumentacji konkursowej, realizacji projektów innowacyjnych, ogólnodostępnych raportów i analiz, strategii i programów związanych ze wsparciem oferowanym przez dane instytucje, grupy fokusowe, opinie ekspertów, przeprowadzenie wywiadów wśród mieszkańców, przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców Od Wykonawcy oczekuje się przedstawienia spójnej koncepcji realizacji poszczególnych Strategii, odpowiadającej przedmiotowi i celom opracowania, przedstawienia diagnozy stanu obecnego oraz określenia rekomendacji, sugestii, wniosków. Wymaga się, aby wszystkie dane dotyczące projektu zbierane były z podziałem: płeć, wiek wykształcenie osoby zamieszkujące: wieś miasto osoby bezrobotne migracja Metodologia opracowania Strategii powinna być zgodna z zapisami ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2009 r., Nr 84, poz. 712 z późn.zm.) Dodatkowe metody i techniki badawcze Powyższa koncepcja metodologiczna stanowi minimum niezbędnych do zastosowania w ramach niniejszego opracowania metod badawczych i nie jest wyczerpująca. Jej doprecyzowanie jest wymagane w ofercie. Koncepcja ta może zostać również poszerzona o inne, nie zaprezentowane w przedmiotowym opisie zamówienia metody i techniki badawcze - wraz z odpowiednim uzasadnieniem ich adekwatności dla realizacji celów opracowania. Wykonawca jest zobowiązany dopasować w ofercie wszystkie metody i techniki badawcze do odpowiednio sformułowanych, zaproponowanych pytań badawczych . Przed rozpoczęciem realizacji badania, wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedyskutować i ustalić z Zamawiającym szczegóły badania, w tym zaplanowane do wykorzystania metody i techniki badawcze. Wykonawca zobowiązany zostanie do przedstawienia głównych założeń opracowanych strategii w formie prezentacji multimedialnych (dla każdej Strategii oddzielnie, w uzgodnionych terminach). Wykonawca będzie również dostarczał bazy danych zebranych w ramach prac przygotowawczych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (zestawienia danych ilościowych, transkrypcje wywiadów) w wersji elektronicznej (m.in. e-mail i CD DVD) oraz papierowej Działania dodatkowe: Rozpoczęcie badań nastąpi z dniem zawarcia umowy. Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy musi przedstawić dokładny harmonogram prowadzonych prac z uwzględnieniem etapów realizacji opracowania Strategii w ujęciu tygodniowym, ze wskazaniem zadań realizowanych w trakcie wykonywania opracowań oraz spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym (w tym z przedstawicielami powiatu i gmin) Wykonawca zobowiązany jest do sprawnej i terminowej realizacji działań badawczych oraz współpracy z Zamawiającym, konsultowania metodologii badań i narzędzi badawczych z Zamawiającym; pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (wyznaczenia osób do kontaktów roboczych, kontakt telefoniczny i e-mail), udział w spotkaniach planistycznych, informowania o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych z punktu widzenia realizacji zadania, 20.02.2014r. - przedstawienie dokładnego harmonogramu badań i prac nad opracowaniem Strategii, z uwzględnieniem etapów realizacji w ujęciu miesięcznym, ze wskazaniem zadań realizowanych w trakcie wykonywania badań oraz spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym; przedstawienie szczegółowej koncepcji badawczej wraz z narzędziami oraz przedstawienie narzędzia/matrycy do monitorowania postępów realizacji projektu (Raport Metodologiczny); Przekazanie materiałów dotyczących postępu realizacji opracowań oraz spotkania robocze które będą odbywały się każdorazowo w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Przekazanie wstępnej wersji 5 strategii nastąpi do dnia 30.04.2014r Wykonawca będzie wykonywać pracę poza siedzibą Zamawiającego z wykorzystaniem własnych zasobów osobowych, sprzętowych i materiałowych. Dopuszcza się możliwość obserwacji uczestniczącej w zadaniach projektu po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym, zgodnie z zaprojektowanym Harmonogramem do 06.06.2014r. Płatność za przeprowadzone zadanie nastąpi najpóźniej 14 dni od wykonania i odbioru przedmiotu umowy, po przedstawieniu wszystkich niezbędnych dokumentów, raportów i podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. Działanie zostanie zrealizowane z wykorzystaniem dostępnych i weryfikowalnych źródeł danych instytucji publicznych (krajowe urzędy statystyczne, dane dostępne w urzędach miast i gmin powiatu świdwińskiego, urzędach pracy, itp.) Uwaga! Zamawiający jest w stanie udostępnić dane wyłącznie w zakresie bieżącej działalności z ostatnich 5 (lata 2009-2013). Dane niezbędne do wykonania opracowania i przeprowadzenia analiz Wykonawca zobowiązany jest zebrać we własnym zakresie. Analiza danych liczbowych powinna obejmować również formę tabelaryczną i graficzną (wykresy, diagramy, mapy, itp.). Diagnoza powinna zawierać źródła danych. Po przekazaniu diagnozy w terminie do 10 dni roboczych przekaże Wykonawcy pisemnie uwagi, zastrzeżenia lub wnioski, które w przeciągu 5 dni roboczych od ich otrzymania winne zostać naniesione przez Wykonawcę do diagnozy. Ostateczną wersję diagnozy należy przekazać Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym w terminie do 28.03.2014r. w formach jak dla wersji roboczej. Wykonawca przeprowadzi minimum 3 spotkania robocze z przedstawicielami samorządów terytorialnych i zaproszonych ekspertów (zawarcie umów z ekspertami, w tym koszty wynagrodzeń i inne po tronie Wykonawcy). Spotkania mają na celu wypracowywane głównych założeń Strategii, określenie obszarów problemowych, określenie obszarów współpracy. Wykonawca opracuje merytoryczny plan spotkań przedstawi do akceptacji Zamawiającego na co najmniej 5 dni roboczych przed terminem spotkania. Termin spotkań musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zapewnienie udziału przedstawicieli samorządów terytorialnych leży po stronie Zamawiającego. Spotkania odbędą się w sali udostępnionej przez Zamawiającego oraz z użyciem sprzętu multimedialnego Zamawiającego (laptop, rzutnik, ekran). Wykonawca podczas spotkań zapewni przerwy kawowe dla ok. 20 osób (tj. kawa, herbata, woda mineralna, ciastka). Spotkania zostaną zrealizowane przy wykorzystaniu najlepszych metod oraz praktyk, stosowanych przy opracowywaniu tego typu dokumentów planistycznych. Wykonawca w terminie 23.05.2014r. przekaże Zamawiającemu protokoły zawierające wnioski, które zostaną wykorzystane przy opracowaniu Strategii. Realizacja wszystkich spotkań nie później niż do 23.05.2014r. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenia konsultacji dla różnych zadań w ramach jednego (np. w dwóch spotkaniach po sobie )po uprzednim każdorazowym ustaleniu terminów z Zamawiającym. Wykonawca dostarczy po 3 egz. ostatecznej wersji każdej strategii w jakości drukowanej, w formacie B5 po obcięciu (full color) oraz po 3 egz. Płyty CD lub DVD w wersji elektronicznej w formacie Word, PDF i w formacie po składzie. Konsultacje społeczne powinny odbywać się w formie warsztatów, nie krócej niż 5 godzin zegarowych każda. Przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt do dnia 07.03.2014 r. (liczba uczestników:max 120 osób, sala i catering w zasobach Starostwa Powiatowego w Świdwinie) oraz konferencji podsumowującej do dnia 23.05.2014r. prezentującej wypracowane założenia wszystkich strategii (jak dla konferencji inaugurującej)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EU-CONSULT Sp. z o.o. Ul. Wały Piastowskie 1 80-855 Gdańsk, Ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 101000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.